Zeeland
donderdag 24 maart 2011 om 09:29
donderdag 24 maart 2011 om 09:38
donderdag 24 maart 2011 om 10:10
Als je een mooie strandwandeling wil maken, dan zou ik naar Dishoek gaan, of één van de stranden tussen Dishoek Vlissingen. Laatste zondag van de maand is het in Vlissingen koopzondag. Verder zijn ze nu wel op het strand aan de boulevard flink aan het graven en is het een bende. Je zit net voor het toeristen seizoen, dus ze zijn de boel aan het klaarmaken.
Ik vind het leuk koffiedrinken in Middelburg in een zijstraatje bij Dolcis, vlak voor Ziengs. Uiteten geen tips, nooit gedaan in Middelburg.
Ik vind het leuk koffiedrinken in Middelburg in een zijstraatje bij Dolcis, vlak voor Ziengs. Uiteten geen tips, nooit gedaan in Middelburg.
donderdag 24 maart 2011 om 11:15
Winkelen in Middelburg of Goes, Vlissingen kun je net zo goed niet heen gaan wat betreft winkelen (geen zak aan, geen gezellig centrum). Boulevard vlissingen is wel leuk om een stukkie te stekkeren of een drankje te doen in het zonnetje (Stefano's is een goeie tip). 's Avonds in Middelburg naar Jazzcafé Desafinado, speelt vaak livemuziek. In Vlissingen zit ook een sauna, niet heel groot. Domburg is een sfeervol gezellig dorpje maar zodra de zon schijnt wordt het overgenomen door de Duitsers. Je kunt naar Neeltje Jans, wandelen in de bossen bij Burgh Haamstede. Heb je kinderen? Dan is speelcircus Bambini erg leuk, of 't Klokuus in 's-Heer Hendrikskinderen. Ook heb je in Middelburg dan Mini-mundi, wat vroeger miniatuur walcheren was. In Goes heb je achter het zwembad de hollandsche hoeve, is ook leuk voor kinderen.
Wat een chaos, excuses! Ik hoop dat je er wat aan hebt en veel plezier!
Wat een chaos, excuses! Ik hoop dat je er wat aan hebt en veel plezier!
vrijdag 25 maart 2011 om 08:28
"St. John" in de Sint Janstraat 40 , klein, maar heel oergezellig. Met een piepklein terrasje. Het is een zijstraat van de Lange Delft. Je kan er lekkere soorten Koffie en Thee drinken en een kleinigheidje eten. Bestaat al heel lang en ik herinner me dat ze er ook heerlijk joghurtijs hadden. Tegenover van St. John is er op zaterdag (geloof ik) een klein antiekmarktje..Ben er al 20 jaar niet geweest..maar ik denk dat de sfeer er gebleven is.
(Laat hier nog even weten wat je ervan vond, je hebt beslist tijd er even langs te gaan!...doen hoor.)
http://www.zeelandnet.nl/ ... randert_van_eigenaar.html
(Laat hier nog even weten wat je ervan vond, je hebt beslist tijd er even langs te gaan!...doen hoor.)
http://www.zeelandnet.nl/ ... randert_van_eigenaar.html
vrijdag 25 maart 2011 om 13:47