Leuke meiden uit Breda?

25-01-2011 16:43 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi :)!

Ik ben verhuisd naar Breda en wil hier mijn contacten gaan uitbouwen! Mijn vriendinnen wonen allemaal her en der (en vooral nog in mijn verre oude woonplaats) en ik zou het leuk vinden om nieuwe meiden te ontmoeten om mee af te spreken!

Gewoon gezellig lunchen, shoppen, kletsen en 's avonds even langs voor een bakkie of een fimpje!

Ik ben zelf 24, spontaan, enthousiast, relatie, vrolijk en een beetje druk! En ik zoek meiden die zich hier ook een beetje in kunnen vinden!

Groetjes!
--> ik hou ook van squashen, dus als je een squashpartner zoekt hou ik mij ook aanbevolen ;)! (of baantjes trekken, maar dat vindt ik iets minder leuk )
klinkt leuk. Ik ben 24 en woon in Tilburg. Ik studeer fotografie. Mijn hobbys zijn muziek, lezen, koken, fitness en films kijken. Verder ben ik gek op thee en de toko. Hoop dat het je aanspreekt, dan zullen we snel mailen
Heey!

Ik herken me best wel in je verhaal en ben ook op zoek naar leuke gezellige meiden!

Hou erg van leuke dingen doen en ben ook vrolijk, entousiast en een tikje druk. =D

Ik woon dichtbij Breda, maar ik kom er door de weeks eigenlijk elke dag wel.

Groetjesss!
Hoi!

Leuk berichtje, hier iemand met precies dezelfde gedachten

Ik ben Manon, 20 jaar en kom uit de buurt van Breda.

Vind het leuk om lekker uit eten te gaan, te winkelen en natuurlijk komen de terrassen er ook weer aan! :-)

Ik ben pas sinds vandaag lid, dus nog geen idee hoe ik jullie een berichtje kan sturen..

Groetjes, Manon
hoihoi leuk oproepje, hier een reactie van een gezellige jongen uit Breda. Wil net als jij en de anderen hierboven wat leuke mensen uit de omgeving leren kennen.....Dus als jullie dat leuk vinden reageer maar! rp20102010@live.com
Hey hey, leuk berichttje

Gezellig om wat te gaan doen in en rond om Breda. Ik woon zelf ook in breda. Ben sinds 1 jaar weer terug in breda. En verder ben ik 29 jaar. Ik zit momenteel op een opleiding in de zorg. Ik hoor op deze manier de vriendenkring uit te breiden. Mijn hobby's zijn sporten, shoppen, weekendjes weg, bios, muziek, musicals en terasje pakken.
Hoii!

In gezelligheid heb ik altijd zin! Ik ben 22 en kom eigenlijk uit Etten-Leur maar hoop heel snel naar Breda te verhuizen omdat ik daar iedere dag werk. Ik houd van reizen, sporten, films, lezen, stappen en shoppen!

Leuke berichtjes van jullie allemaal dus ik hoop snel te mailen X
http://meidenclubvanbreda.hyves.nl/

voor als je op zoek bent naar een sportmaatje, iemand om gezellig mee te kletsen, leuke dingen te ondernemen en noem maar op!
Hoi allemaal,

Ik zie nu dit topic pas, heb laatst ook een bericht geplaatst. Leuk initiatief op hyves. Ik heb me meteen aangemeld.

Ik ben zelf 26 jaar, woon in Breda en werk in Rotterdam. Ben ook op zoek naar meiden om vriendenclub mee uit te breiden, mee te sporten, terrassen, vakantie, etc.

Groetjes

Janneke

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven