Beoordeel de SMS
vrijdag 25 maart 2011 om 19:24
Hallo, ik zit een beetje hoog met het volgende verhaal, enige tijd geleden heeft mijn eega op valentijnsdag een SMS gekregen van 'iemand' anders dan ondergetekende, dat kan, ik ben best ruimdenkend, maar plots liet ze het mij lezen (ongevraagd) en las ik de tekst; "zou bij je willen zijn maar dat in de praktijk niet mogelijk"(iets van die strekking, het is immers ook al ruim 2 jaar geleden). Door haar onbesuisdheid in het laten zien van die sms, en mijn naïviteit heb ik daar niet verder iets achter gezocht.. Althans ik vond het wel een vreemde sms, maar ik heb er niet meer bewust aan gedacht.. tot onlangs ik het licht zag, het kwartje viel, ik getroffen werd door bliksem.. noem het maar, maar nu heb ik zoiets, wacht even.. iemand stuurt zoiets alleen maar als ie een goede reden zou hebben om dat te doen.. of zoek ik nu monsters? ben ik juist om te denken dat er toch een relatie heeft gespeeld?
vrijdag 25 maart 2011 om 19:29
vrijdag 25 maart 2011 om 19:31
vrijdag 25 maart 2011 om 19:33
Ze liet het je twee jaar geleden zien, of liet ze je een sms van twee jaar geleden zien? En hoe liet ze het je zien, zo van: haha, moet je zien? Of zo van: eeeeh, ik moet je iets laten zien...?
En weet zij en weet jij wie de afzender van het smsje is? Heb je niet doorgevraagd?
En wat maakt dat je opeens argwaan hebt nu? Is er iets gebeurd?
En weet zij en weet jij wie de afzender van het smsje is? Heb je niet doorgevraagd?
En wat maakt dat je opeens argwaan hebt nu? Is er iets gebeurd?
Beter een half motto....
vrijdag 25 maart 2011 om 19:49
vrijdag 25 maart 2011 om 19:57
Even resume hoor (sorry ben blond)
2 jaar geleden krijgt je vrouw een sms, die lees je en NU pas valt het kwartje?
Ik heb even een paar vragen
Als eerste, welk kwartje, want bij mij valt er niets hoor
(maar nogmaals, ik ben blond dus daar zou het heel goed aan kunnen liggen)
Ten tweede, hoe komt het dat je kwartje nu pas viel?
Ten derde, men zoekt in de regel geen monsters maar ziet men spoken
2 jaar geleden krijgt je vrouw een sms, die lees je en NU pas valt het kwartje?
Ik heb even een paar vragen
Als eerste, welk kwartje, want bij mij valt er niets hoor
(maar nogmaals, ik ben blond dus daar zou het heel goed aan kunnen liggen)
Ten tweede, hoe komt het dat je kwartje nu pas viel?
Ten derde, men zoekt in de regel geen monsters maar ziet men spoken
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 25 maart 2011 om 19:59