Gezondheid alle pijlers

Ik wil een ingegroeide nagel!

23-03-2011 23:57 163 berichten
Alle reacties Link kopieren
Net was ik mijn nagels aan het knippen, knip ze altijd goed kort.

Nou lijkt het me cool om een ingegroeide nagel te hebben.

Gewoon, het pieren, pulken, knippen enz.

Heb jij ook wel eens van dat soort dingen die eigenlijk niet kunnen ? Zoals een korstje waar je niet van af kunt blijven, een ontstoken oog of een keer een dagje met je been inhet gips?

En ja, ik ben wel goed bij mijn hoofd
Ik weet nog een goeie, een lekkere voor deze ochtend. Vooral toen ik nog rookte had ik regelmatig last van zo'n grote, groene roggel in m'n keel. Ik deed er (als ik alleen was) echt alles aan om dat ding uit m'n longen te hoesten, en als ik hem eenmaal had opgehoest, ooh wat was dat lekker, dan liet ik hem nog even goed door m'n mond rollen om hem vervolgens in het toilet met zo veel mogelijk kracht uit te roggelen. Dat was zo geroggelt
O nee DewareJacoba! Na het lezen van de eerste zin ben ik gestopt. Ik hoef niet te weten hoe het afloopt!.
Toh jammer dat je via het forum geen diensten aan mag bieden. Ik voorzie een gouden handeltje! *eurotekens in ogen*. Ik ben het walhalla, blijkt zo maar weer. Vertel eens, wat zouden jullie betalen om eens met een gewenst lichaamsdeel in het gips te zitten, in een rolstoel te zitten (let wel; prijs moet in verhouding zijn tot stoel, welke een échte behoorlijke geschikte comfortabele stoel is i.p.v. de lompe onhandelbare systemen die je kunt huren), rond te "scheuren" met motorisch aangedreven hulpmiddelen, te lopen kwijlen boven wonden, hechtingentrekken en nog veel meer. Damn, hoog tijd dat ik mijn handeltje begin!

Kroepoek; mag ik jou dan wat terugwensen nadat je zo gul richting anderen geweest bent? Een portie humor, luchtigheid en iets minder bloedserieus zijn. Kan best in het voordeel werken, begrijpen dat elk mens in een andere uitvoering komt en niet altijd alles in het leven zó letterlijk doodserieus genomen hoeft te worden. Leeft vast ook een stuk vrolijker dan altijd maar direct zo aanstoot nemen van iets onschuldigs.

(p.s. sorry dat ik diverse dromen doorboor, maar scootmobiels gaan niet hard. Dat lijkt zo in een eerste vlaag van totale onbekendheid en andere techniekgebruik dan met voertuigen zoals men gewoon is, maar die dingen zijn traag. Een kilometertje of 10 per uur is al heel wat. Een fietsende slak is sneller. Als je het dan doet, ga dan meteen voor de combinatie rolstoel en pendel. Dat geeft pas wat snelheid! Oogt ook stukken beter. Meer in voor een meer lijflijke, wat enger aanvoelende ervaring? Vervang dan de pendel voor een -eventueel motorisch aangedreven- handbike-)
when you wish upon a star...
Een ingegroeide teennagel, een dikke blaar op mijn hiel... Oh man, ik zou er een moord voor doen!!! Maar misschien komt dat omdat vorig jaar mijn beide onderbenen geamputeerd zijn door een medische misser......

Dagje in mijn rolstoel (mét handbike!!) kan geregeld worden hoor, mag je ook mijn medicijnen tegen fantoom-pijn en mijn invaliden-parkeerkaart, die is ook echt heeeeeeel cool ;)

En ja, ik heb nog schik in mijn leven en zit niet als een zuurpruim achter de geraniums (of op zo'n snert-scootmobiel van 12 km/p.u.) En meeëters en korstjes: geweldig, heb vorig jaar zelfs de korstjes van mijn operatie-wonden gepeuterd (ze lieten elke dag het verband er een uurtje af....)
Fijn dat er hier ook mensen zijn die wél kunnen relativeren en de grap en luchtigheid hiervan inzien.
Ik heb trouwens pas geleden waterpokken gehad, op mijn 34ste. In m'n gezicht heb ik er niet aan gekrabbeld, ik vind littekens niet cool maar wat dacht je van m'n hoofdhuid Het was iedere dag weer intens genieten! Helaas zijn nu alle korstjes echt genezen
Ontstoken oog is niks aan hoor.. heb er al een tijdje een klein beetje last van.. krijg mijn ogen niet open 's morgens, moet deppen met warme washanden en heb de rest van de dag een "waasje" over mijn oog; heul onhandig!

Ik heb dat trouwens met snotjes en vieze oren (erg he...) daar kan ik niet vanaf blijven. Die van mezelf en die van mijn kids... ik pulk wat af bij mijn immer verkouden knulletje van 2 Ranzig!!!!
quote:Ris schreef op 25 maart 2011 @ 20:01:

Ontstoken oog is niks aan hoor.. heb er al een tijdje een klein beetje last van.. krijg mijn ogen niet open 's morgens, moet deppen met warme washanden en heb de rest van de dag een "waasje" over mijn oog; heul onhandig!

Ik heb dat trouwens met snotjes en vieze oren (erg he...) daar kan ik niet vanaf blijven. Die van mezelf en die van mijn kids... ik pulk wat af bij mijn immer verkouden knulletje van 2 Ranzig!!!!Oooooh dat wil ik ook!!!
quote:Zanne schreef op 25 maart 2011 @ 23:21:

[...]

Oooooh dat wil ik ook!!!
Ik wil een piemel !!!!!!!
quote:Katherina schreef op 24 maart 2011 @ 15:34:

[...]

Oh, op verjaardagen van mijn ouders of schoonouders zijn er altijd wel bejaarden die luidkeels hun ziekte gaan bespreken en zich beklagen. Dat is pas goor. Zeker als iemand aan de andere kant van de kamer hetzelfde heeft, en je er tussenin zit.

En ik wilde dus NIET weten dat mijn buurman elke dag een spuit in zijn kont moest hebben vanwege godmagwetenwat......

Wat mankeert die echtgenotes ?????? Dit is bijna zo ranzig als iets over het sexleven van je bejaarde buren te horen.
Ik ook!! @ Moppetoet
quote:maze schreef op 24 maart 2011 @ 07:56:

Toen ik laatst met 1 kamstreek 7 luizen tegelijk had stond ik nog net niet te juichen.

Ik durf nog steeds de post van DeWareJacoba niet te lezen over die groene rochel. Dat is echt té erg!
Vroeger droomde ik van zo'n buitenboordbeugel. Leek me helemaal het einde. Daar snap ik nu niets meer van.
Zanne, ik heb voor jou een ingegroeide teennagel in de aanbieding. Althans, het voelt zo, of het echt zo is weet ik niet.

Stootte daarna ook nog mn teen

Hebben? Heb je nog iets om te ruilen? :-)
Elastiekje graag

Wil je ruilen met een grote teen waar haar op groeit? ( sorry )
Getver ik had natuurlijk niet moeten kijken. Wat een vieze ranzige plaatjes.

Maar wie pulkt er nu niet aan korstjes.

En jammer dat jongste de deur uit is. Die had altijd mee-eters.

En voor de meiden die graag een arm in het gips hebben! Dat is twee dagen leuk en dan kun je het gipsen ding gooien. Je mag er namelijk geen auto mee rijden. Ben je niet verzekerd. En dat vond ik in die zes weken het allerergste. Maar ik heb voor de liefhebbers nog wel een pijnlijke pols in de aanbieding. Er valt helaas niets aan te pulken.
Zanne, graag! Mijn vriend houdt ervan om haren uit dingen te trekken hij vond vandaag 3 miniscule haartjes op zn neus en het pincet kwam alweer tevoorschijn..). Hij houdt er ook van om pukkels uit te knijpen (hoef me dus nooit zorgen te maken over dat hij me niet aantrekkelijk vind met een puist )

Kan hij lekker met zn pincet haren trekken uit mijn splinternieuwgeruildeharigeteen

Toen ik mijn arm in het gips had (brugklas) vond ik het vet cool. Ik heb er zelfs een vervelende klasgenoot mee gemept

*zucht, wat moet ik nadat mijn vriend mijn nieuw geruilde harige teen heeft onthaard?*

Nog andere dingen in de aanbieding?
Elastiekje, deal!

Op het moment heb ik helaas niks in de aanbieding voor je. Maar ik wil mijnhaar wel twee weken niet wassen en dat jij mijn haar krijgt in ruil voor....een etterbult in je lies?
quote:moppetoet schreef op 25 maart 2011 @ 23:30:

Ik wil een piemel !!!!!!!Met of zonder piemelbrie?
quote:Zanne schreef op 25 maart 2011 @ 23:59:

Ik durf nog steeds de post van DeWareJacoba niet te lezen over die groene rochel. Dat is echt té erg!

Wat is er nu mis met een eigen rochel?
Voor de pulkers onder jullie die effe weinig te pulken hebben:

Ik mis dus mijn beide onderbenen en afgelopen week ben ik giga-hard op mijn ene stomp gevallen... (lekker ranzig: in je stomp zit gewoon wel een 'afgezaagd' bot en door de klap ging die bijna door mijn huid heen... Ja, mijn maag draaide ook om.)

Nu zit er dus een mega-zwelling met bijbehorende bloed-uitstorting. En nu heb ik gemerkt dat als je met arnica-gel gaat smeren (dat moet 3 keer per dag) dat er dan een flinterdun 'filmpje' overblijft. En dat zorgt, als je het mooi egaal uitsmeert, voor lange vellen die je er lekker af kunt trekken... (net zoiets als velletjes na het verbranden in de zon, maar dan langer!)

3 x per dag!!!!!!!

Heb ik iemand op een idee gebracht?????

('t is homeopathisch dus het kan geen kwaad als je geen zwelling hebt.... ooow help, straks is dit het begin van mijn nieuwe verslaving...??..)
Kuukelesaan: dus vellen trekken zonder eerst verbrand te zijn? Klinkt als een gat in de markt!
WTF?
Abusu: Klopt. Momenteel smeer ik 5 x per dag, hihi...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven