Uitgerekend september 2011

11-01-2011 14:03 2189 berichten
Alle reacties Link kopieren
WNW = wil geslacht niet weten

Cookie803001-9 10 mei vk2e jongen Incinta3003-9 28 mei vk 1e jongenLizi-27 2803-9 22 apr 20 w echo - 28 apr vk 1e jongen Juffie8723 05-9 15 apr 20w echo 1e jongen Tsmama2606-9 26 apr 20w echo - 12 mei vk 2e jongen blond7-9 1e meisje Crazydesi3209-9 14 mrt vk3e jongen Loveland339-9 8 jul placenta lokalisatie 1e jongen margriett2412-9 26 apr 20w echo1e meisje yrusjetd12-9 ? jongen Potatohead?13-9 ? jongen Lyt2613-9 15 apr vk - 26 apr 20w echo2e jongen anne_ananasje2513-9 19 mei vk - 14 jun 3D echo ? jongen Weekend2216-9 3 mei 20w echo1e meisje c773416-9 5 mei 20w echo3e wnwhaarspeldjes2916-9 18 jun 3D echo 2e wnwZonnebloem82 2918-9 4 mei 20w echo1e wnwNavimo3118-9 5 mei 20w echo 2e jongen Peetje74 3619-9 21 apr vk - 2 mei 20w echo 3e wnwGympy77 3320-9 17 mei 20w echo2e wnwMeisjegroningen 2620-9 4 mei 20w echo1e meisje 7up2520-9 13 april vk - 26 april 20w echo1e jongen deborahs1ste2020-9 6 mei 20w echo1e wnwm2b 2621-9 6 mei echo1e meisje xxxjes3324-9 15 jun vk 1e jongen dinges812925-9 11 mei 20w echo 1e wnwSofi2010 3426-9 12 mei vk - 24 mei 20w echo4e meisje ? Deernie3028-9 20 mei 20w echo - 28 apr pretecho 1e meisje Nientje82 283-10 18 mei 20w echo1e wnw
Fijn dat jullie, Lyt en M2b, weer hartjes hebben mogen horen!

Ik heb hetzelfde als jou Lyt, ik heb ook O negatief bloed. Moet dus ook een prik halen met 30 wk en misschien na de geboorte.. Tja dat krijg je met dit super bloed... hahaha wij kunnen andere mensen bloed geven. O negatief is het bloed dat ze aan iedereen kunnen geven bij transfusies als het eigen bloed niet op voorraad is. Helaas geldt dat voor ons niet, wij kunnen alleen O negatief ontvangen...

15 april voor het eerst naar Vk (voorheen bij gyn.), dan ben ik al bijna 18 wk. Dus dan de 20 wk echo ook maar plannen! Ben benieuwd!
@zonnebloem, fijn om te weten dat ik altijd bloed bij je kan komen halen Ik ben zelf wel bloeddonor (nu natuurlijk een poos niet), maar heb A+ dus dat is niet heel speciaal (heeft zo'n 35% in NL).
Arrggh... had ik net een heel verhaal getikt, sluit de computer uit zichzelf af. Opnieuw dan maar.

Vanmorgen bij de VK geweest. Hartje voor het eerst gehoord. Bijzonder. Net een locomotief. En mijn moeder zat er met zo'n big smile bij. Dat was minstens zo leuk!

'Hij' doet het dus:-)

Bloeddruk was laag. 110 over 55. Vandaar de hoofdpijn die ik heb. Ik ga dus vrolijk verder met wat dropjes eten en bouillon drinken. Vole me sinds ik dat doe veel beter.

En dan gelijk maar aan de positiebroeken. Die van mij zitten echt niet meer lekker. Tot halverwege de middag is het te doen, maar daarna... Heb 's avonds gewoon striemen in mijn buik staan.

Deernie, ik vind het motto van je partner een goede: Je bent maar een keer zwanger van de eerste (en de tweede, en de derde, dus zo is er altijd wel een reden om te shoppen.)

Zit nog wel met een bloedgroeppuzzel. Ben er zelf van overtuigd dat het O positief is. Nu komt uit de test: A positief... Ergens klopt iets niet. Maar eens kijken of ik mijn bloedgeefpas nog ergens kan vinden.

Vergeef me dat ik niet op al jullie reacties reageer. Het zijn er zoveel! Maar ik lees en leef trouw mee!

Nog zoiets: vanmiddag komt een vriendin langs. Eén van de vele zwangeren in mijn omgeving. Weet alleen niet of ik haar wel of niet een cadeautje voor haar zwangerschap heb gegeve. Ben het overzicht kwijt... stomme bijwerkingen...
Hoi allemaal,

Tijd geleden dat ik voor het laatst gepost heb, maar lees wel mee en bekijk ook zeer regelmatig de Hyvespagina, hoor!

Had alleen tot nu toe niet zoveel te melden.

Vandaag ben ik weer naar de verloskundige geweest, het hartje weer even gehoord, zo geinig zo'n 'sneltreintje' idd! (weet effies niet wie dat geschreven had...)

Mijn baarmoeder was ook ook prima qua groei.

Had wel een lage bloeddruk 100/45, dus maar way dextro aangeschaft, wanneer ik hoofdpijn mocht krijgen of duizelig mocht worden...

Ik heb a-negatief dus moet ook met 30 wkn een prik en vermoedelijk na de bevalling ook.

Fijn LYT, dat je het zo helder had opgeschreven! Je hoort het allemaal wel aan, maar je vergeet ook weer een hoop, hihi...

Ik ben ook zo drollig op dit moment; had zaterdag zelfs de verkeerde brandstof in de auto (leaseauto van lizi-vriend, dus tank deze ook niet vaak, is mijn verweer geweest...;-() gegooid, dus stond een uur langs de weg....Grrrr...

De aanschaf van een kinderwagen (pas in juni wordt ie geleverd) en babykamer, zorgde ervoor dat ik minder aan mijn geblunder hoefde te denken!

Leuk BLOND een meisje, wij willen het toch ook graag weten....ben benieuwd hoe de verdeling zal worden; meer meisjes of jongens of dat het ongeveer gelijk zal zijn...

Fijn weekend allemaal!
Hoi meiden! Breek even in bij jullie topic. Ik schrijf zelf mee met het topic 'uitgerekend oktober 2011', maar ben vorige week bij de verloskundige een maand vooruit gezet, waardoor ik 20 september ben uitgerekend ipv 20 oktober. Alles is gelukkig helemaal goed! Ben daar nu ineens de eerste die gaat bevallen, dus lees ook met jullie mee om te kijken wat jullie al voelen en hoe het staat met jullie buikjes en welke kwaaltjes jullie hebben/gaan krijgen Dit is mijn eerste zwangerschap en vindt het fijn om mijn eigen ervaringen te spiegelen met andere meiden in dezelfde fase. Dus zal vast nog wel eens wat komen vragen/schrijven!

Geniet lekker van het zwanger zijn!

Fijne avond nog en fijn weekend!
Welkom 7up! T Een maand vooruit, dat gaat dan lekker snel! Dan ben je nu dus bijna 15 weken zwanger? Hoe voel je je dan?

Hopelijk niet al te veel klachten...

Fijn weekend dames! @ waarisdezon??
De zon is verdwenen

7up, welkom!

Afgelopen dinsdag bij de VK geweest. Het hartje had ze meteen gevonden, inderdaad een sneltrein :-)

Bloeddruk was goed. De bloeduitslagen hoor ik volgende keer.

Formulier voor de 20-weken echo meegekregen, met boekje en waarschuwing dat het leuk is, maar zeker ook een medische echo.

Donderdag ben ik bij de osteopaat geweest, oa nog ivm auto-ongeluk (alweer weken geleden). Mijn nek en rug zat behoorlijk vast. Hij denkt dat de hoofdpijn klachten meer van mijn nek/rug af kwamen, dan van de zwangerschap. iig zo erg als mijn nek/rug vast zat, was het bijna raar als ik daar geen hoofdpijn bij zou krijgen.

Bij een sportschool in de buurt geven ze zwangerschapfitness. Het wordt begeleid door een fysiotherapeut. Vrijdag heb ik de intake en dan 's maandags de fitness. Ik ben benieuwd, heb eigenlijk wel weer zin om te gaan sporten. Mijn conditie is nu na 7 weken niets doen echt waardeloos.

Fijn weekend allemaal!
Hoi allemaal,

Ik heb al even niet meer gereageerd, wel elke dag meegelezen. Ik heb volgende week tentamens en ben dus druk aan de studie. Verder voel ik me weer helemaal prima. Ik zou zo vergeten dat ik zwanger ben totdat ik in de spiegel kijk, want ik heb echt al een opvallende buik. Ik krijg er ook al opmerkingen over: wat heb jij al een mooie buik! Wat groei je hard! Ik vind het leuk dat het al zichtbaar wordt. Aan de andere kant: ik ben nu pas 15 weken, met 40 weken is mijn buik vast enorm. Nou ja, dat zien we dan wel weer. Soms denk ik dat ik het kindje al voel, maar het voelt meer als gekriebel, ik voel nog geen herkenbare "plopjes". Bij de oudste was ik ook in de zomer zwanger en heb ik wel in de zon gezeten en daar geen rare dingen aan over gehouden. Maar ik heb niet zo'n lichte huid en verbrand eigenlijk nooit, dat scheelt misschien. Ik smeerde gewoon met factor 15.

Vervelend dat sommigen nog zo veel last van kwaaltjes hebben. Hopelijk is het snel over. Leuk dat zoveel van jullie het hartje gehoord hebben bij de verloskundige. Ik luister af en toe met de angelsound. Laatst heb ik dat ook samen met mijn man gedaan, hij vond het supergaaf om het hartje te horen!

Blond, wat leuk dat ze het geslacht hebben kunnen zien!

7 up: wat leuk dat je ineens een maand langer zwanger bent dan je dacht!

Fijn weekend allemaal!
@iedereen: fijn dat jullie allemaal goede echo's hebben!!! wat is dat mooi om te zien he?! en het hartje gaat inderdaad zo snel, wel 166 slagen per minuut. Je kan overigens ook een apparaatje kopen zodat je thuis naar de hartslag van je baby kan luisteren... zo te lezen heeft Haarspeltjes zo'n apparaatje gekocht. Wat is jouw ervaring ermee??

@Zonnebloem, ben nu 14 weken en 4 dagen zwanger.

Heb verder helemaal nergens last van... hoop ook dat dat zo blijft. Het is wel raar als je denk dat je 9 weken zwanger bent, en dan ineens 13 weken zwanger blijkt te zijn! Het kindje is ineens twee keer zo groot en ineens hadden we ook al de termijn echo! we waren helemaal beduusd toen we weer buiten stonden. Het leuke was wel dat we het gelijk aan iedereen konden vertellen!

Zijn er hier nog veel dames misselijk? of begint dat al minder te worden??

Ik merk wel dat ik nu wat sneller moe begin te worden. Eerst had ik zelfs meer energie als ervoor en kon om 23.00 uur echt nog niet slapen. Nu vallen rond 22.00 uur mn oogjes al dicht op de bank. En ook traplopen gaat al wat moeilijker. (en ik heb nog niet eens een buik... wordt nog wat!).

Ik ben benieuwd of er al dames zijn die iets voelen... (ik overigens nog niet).

Fijn weekend! En wanneer komt de zon weer terug?
De een zegt dat ik al een buik heb en de ander zegt dat ze t zien omdat ze t weten! Dat laatste is slecht voor m'n ego. Ik was dan al nooit slank maar zo dik was ik toch echt niet!

En zolang ik merk dat mijn gewone shirts nu ook echt niet meer passen weet ik zelf genoeg. Ik ben nu echt zichtbaar zwanger.

Vandaag een dagje met beroerd voelen, uitslag en veel koppijn. En moe. 24/7 zo vreselijk moe.... Helaas moet ik werken.... Dus gewoon doorgaan denk ik maar.

7up, dat is mooi, een maand vooruit! Dan maak je stappen!!!!
Hoi allemaal, even snel want het is hier druk, man is met vrienden op wintersport dus ik ben alleen thuis met de meiden....

7up, welkom. Wil je in de tabel? Zo ja dan graag even alle gegevens dikgedrukt achterlaten en dan zet ik je erin. Wel relaxed zeg, een maand vooruit! Aan die eerste weken heb je, vind ik persoonlijk, toch niks dan onzekerheid, dus wel lekker.
Ik heb ook een tijdje niet meegeschreven erg druk geweest maar wel meegelezen wil zeker meer gaan schrijven....

Hier gaat het niet zo lekker heb onwijs veel last van mijn bekken...ik ga maandag naar de fysio gewoon lopen doet al onwijs veel pijn en ben maandag 16 weken zwanger moet nog zeker 24 weken.... ( 24 weken klinkt aan de andere kant ook wel weer kort )

misselijke en vermoeidheid is hier wel een beetje over....wel ga ik nu op ijd naar bed maar dat is meer omdat ik zo'n last heb van mijn bekken.
Hoi allemaal,

Voor mij is het alweer een behoorlijke tijd geleden dat ik mee gelezen en geschreven heb. Ben echt druk geweest met studie / werk en daarnaast ging het afgelopen week niet geweldig met mij. Ik heb een behandeling bij de fysio ontzettend veel pijn gehad in mijn onderrug en billen. Ik wist op een gegeven moment niet meer hoe ik moest lopen / zitten / liggen. Alles deed pijn! Nu gelukkig minder, heb alleen nog erg pijn in mijn billen, precies die botten waar je op zit. Frustrerend. Morgen naar de VK, kijken wat zij er van zegt.

@7up, je bedoelt waarschijnlijk een doppler. Appartaatje om naar 't hartje te luisteren. Die heb ik ook thuis. Ik ben er blij mee omdat ik dan toch iets meer gerust gesteld wordt dat het goed gaat. Mijn laatste echo was met 10 week en mijn volgende is over 2 week (19weken ben ik dan). Vorige keer heb ik een mk gehad met 6 weken dus ik was best onzeker tussen week 10 en week 12. Ik had eigenlijk graag een echo willen hebben met 12 week omdat je dan echt officieel de grens over bent. De doppler heeft mij veel geholpen. Ik moet wel zeggen dat het in het begin lastig is om het hartje te vinden dus als je daar gevoelig voor bent dan kan je er ook overstuur van raken. Nu vind ik het hartje binnen 1 seconde. Ik luister ongeveer 1 a 2x per week.

@Deernie, voor mijn gevoel heb ik al een flinke buik, maar mensen die mij niet kennen zullen het niet echt zien. Ik ben normaal slank en heb een vrij platte buik, nu lijkt het net alsof ik gewoon wat dikker ben en een extra vetrol heb. Ik pas nu ook echt niet meer in mijn gewone kleding (gevolg: crisismoment gisteren voordat we uit eten gingen.) Ik heb wel zin in de zomer dat je lekker met zomerkleding rond kan wandelen en de buik lekker trots kan showen! Ik vind dit niks dat het er echt zo tussenin zit: ik zie het duidelijk en anderen niet.... boe..... Het hangt trouwens ook af van de kleding die je draagt. Van de week zei een collega: ik vind je nog niet echt dik voor 16 weken. Dag later zei ze: oja, nu zie ik het wel. Ik had een vrij strak shirtje aan met een jasje erover (kan niet meer dicht..) en de eerste dag was dat een zwart shirtje, dag daarna zelfde shirt maar dan paars. Tja, zwart maakt je dus toch slanker, kleedt meer af :-)

Nou dat was weer even een update....

Fijne zondag allemaal nog!

(Ben alweer 17 weken zwanger, jemig wat vliegt de tijd opeens! Ben al bijna op de helft!!!!!)
xxxjes, wat is het verschil met gewone fitness?

Ik heb maar weer gewoon een fitnessabonnement genomen. Ga net zo trainen als voorheen, alleen laat ik mijn buikspieren natuurlijk achterwege. Ook zal ik er nu yoga bij gaan doen en wat gaan zwemmen.

Van die vlekker door de zon wist ik helemaal niet, wat stom!

Is dit dan ook het geval bij goed insmeren?

Aaaargh en met 7 maanden ga ik nog een weekje naar het zuiden van het land, was al geboekt voor ik wist zwanger te zijn.

Lees dat er hier ook een aantal zijn met flinke hoofdpijn. Ik heb daar nu ook steeds zo'n last van, echt verschrikkelijk! En nog steeds wel moe..

7up, leuk zo ineens een maand vooruit! Gaat lekker vlot zo!

Deernie, denk dat het niet te maken heeft met een (te) dikke buik ofzo.. Vaak zien anderen gewoon het verschil niet zo.. Zelf bij mij zullen velen het niet opmerken, terwijl ik nu echt een buik heb hoor en anders een super platte buik heb!
Hoi blond,

Ik heb ook een abonnement bij de sportschool. Voorheen liep ik veel hard, ongeveer 3x per week. Daar is de laatste tijd echt niets meer van gekomen ook omdat ik bij 9 weken zwangerschap al last van mijn buik kreeg na een aantal minuten lopen. Deze week ook niet gesport vanwege de pijn, maar volgende week ga ik wel weer. Ik ga 2x per week. 1x cardio, dus fietsen, roeien, steppen (dat is vaak begin van de week als ik nog lekker veel energie heb). 1x rustiger aan, gewoon lekker fietsen, misschien beetje proberen hard te lopen en anders wandelen op de band, en wat arm- beenspieren. Ik mis het echt als ik een tijdje niks gedaan heb. Heb nu ook het gevoel dat mijn conditie ergens onder mijn voetzolen hangt :-)

Straks ga ik ook beginnen met zwangerschapsyoga, ben benieuwd hoe mij dat gaat bevallen.
PS ook nog leuk nieuws: ik voel de baby!!!!

Als ik rustig zit voel ik af en toe een beweging in mijn buik. Echt alsof er tegen de binnenkant van mijn buik geschopt wordt! Wat een heerlijk gevoel. Maakt mij nog veel bewuster van het feit dat er een klein mensje in mij aan het groeien is waar ik voor moet zorgen.

Helemaal happy!!!!
7 up, Welkom! En wat een sprong opeens... Dat wilde ik ook wel;-) Fijn dat je je goed voelt.

Deernie, hoe ver ben je? Ik heb er wel moeite mee dat ik dik wordt (Oei, mag je dat wel hardop zeggen?). Zal alleen maar erger worden natuurlijk.

Voel me absoluut niet in mijn hum. Niet dat ik neerslachtig ben, maar voel me nog steeds een vreemde in mijn eigen lijf!

Margriett, wat vervelend van die klachten. Is het je bekken?

Ik denk dat ik naar zwangerschapspilates ga. Vind het soewieso interessant, goed voor je houding maar wil absoluut niet naar een pufklasje.

Sport daarnaast nog steeds 4 a 5 uur in de week. Het gaat de ene keer beter dan de andere keer. Maar dan doe ik gewoon een stapje terug!

Incinta, super dat je het kindje voelt! Ik heb al een paar keer het idee gehad dat ik het kindje voel. Een 'vervelend' gekriebel in mijn onderbuik richting mijn schaambeen en bekkenbodem. Enne... heb al een paar keer ervaren wat onrustige benen zijn!
7up: leuk dat je hier ook afentoe mee komt schrijven! Grappig, ik had toevallig laatst bij het oktober topic gelezen en las toen precies dat je vier weken opschoof. Da's best een hoop!

Margriett en Incinta, wat balen dat jullie zo'n last van bekken,rug,billen hebben. Zeker als je nog zo lang moet. Heb ook gehoord dat een chiropractor uitkomst kan bieden. Hielp in ieder geval bij degenen die ik ken die last van hun bekken hadden. Sterkte ermee in ieder geval!

Incinta, leuk dat je de baby al kan voelen! Ik voel het steeds rechts onderin. Zei dat gister tegen mn vriend 'grappig, voel de baby meest rechtsonderin. Was bij onze dochter ook zo, zit mn baarmoeder misschien wel iets meer naar rechts ofzo' Reactie vriend: 'kijk nieuwe highscore!' Zucht, wat heb je daar nou aan (zat een spelletje te doen op zn telefoon )

Het gaat trouwens inderdaad hard he. Wij lopen bijna gelijk op en zat me vanmorgen te bedenken dat ik deze week (donderdag pas, maar goed) alweer 18 weken ben. Dat betekent alweer bijna op de helft, niet normaal.

Door wat lizi schreef over kijken op Hyves bedenk ik me ineens dat ik daar nog steeds een account voor aan moet maken. Oeps, ook vergeten. Wordt daar veel geschreven? M.a.w. heb ik veel gemist?

Mijn bloedgroep is positief, dus hoef daar geen rekening mee te houden. Andere resultaten waren trouwens ook allemaal goed. Zat dat vorige zwangerschap te bedenken: ze testen natuurlijk ook op een aantal geslachtsziektes zoals HIV. Nou ging ik er vanuit dat ik die niet had, was ook haast niet mogelijk, maar je zal er maar door die bloedtest tijdens je zwangerschap achterkomen dat je dat wel hebt. Dat je VK je ineens vertelt dat je een geslachtsziekte hebt waar je niks van wist

Ik ben nog steeds niet heel sportief, zoals de meesten hier wel. Heb gister wel weer lekker gefietst. Op mn nieuwe fiets, een echte moederfiets. Fietste heerlijk! Maar merkte bij de heuveltjes wel dat ik echt een heeeel slechte conditie heb

xxxjes, balen dat je toch nog best last hebt van dat auto-ongeluk. Hopen dat je rug en nek snel beter zullen gaan en de hoofdpijn daarmee ook verdwijnt.
Nou, ik heb net een account aangemaakt op Hyves en me ook aangemeld op de groepshyve! Mijn naam begint met een M. Hoop dat ik dat goed gedaan heb.

En dat ik niet teveel geblokkeerd heb, want heb nu alle zichtbaarheid zowat uitgezet haha. Misschien moet ik toch maar iets meer aanzetten. Maar ja, dat zie ik dan wel.

Zag trouwens bij de groep al allemaal namen staan. Ben nou heel benieuwd wie wie is :-)
Ehm, ik ben nog niet lid van de hyves, maar kan al wel een hoop dingen lezen. Is dat de bedoeling??
@cookie

Ik denk dat je al wel lid bent, want ik zag dat je net al geaccepteerd bent (tenminste een nieuw iemand met als begin letter een M). Soms is het overzicht van hyvesleden niet meteen bijgewerkt, dus misschien veroorzaakt dat de verwarring.
Oh ha ha, dat kan natuurlijk ook. Dacht niet dat dat al zo snel gebeurd zou zijn. Keek nl 10 minuutjes later al even en zag toen dat ik het voorstelrondje enzo allemaal kon zien.

Maar ik zal me dan ook even voorstellen daar :-)
7up, welkom hier en leuk dat je 4 weken vooruit bent gezet, zal wel een verrassing geweest zijn. Was je wel (een soort van) ongesteld geweest?

Vandaag heb ik een druk dagje gehad. Ik ben naar de stad geweest met de kinderen en we hebben bij de v&d nog gegeten. Het ging heel goed, zo alleen met 2 kinderen, moet je altijd maar weer afwachten. Ik ben in een stuk of 6 winkels geweest. Toen weer naar huis.

Vanmiddag ben ik nog naar een andere winkel geweest, dit keer met de fiets, was toch iets verder fietsen dan ik dacht, zo'n 20 minuutjes. En dat met 30 kilo extra (kind van 13 kilo en kind van 17 kilo) was toch best zwaar...

Gisteren hebben we ook al een eind gefietst, het was zulk mooi weer. En ik ben nog gaan body-attacken gisteren (wel alle opties gedaan, dus bijna niet gesprongen) dus ik ben weer goed bezig, hoewel ik nu wel een beetje last van mijn buik heb. Vanavond maar weer vroeg naar bed...
Hahaha! Ik had je heel snel geaccepteerd Cookie... Ik heb standaard m'n gmail aanstaan op m'n werk.

Van de week voelde ik de kleine ook voor het eerst. Heel zachtjes, maar toch.. Weet dat ik het met de 1e pas veel later voelde, of zeker wist dat ik het voelde.

En ik sport ook nog niet Cookie.. Op m'n vrije dagen loop ik vaak met m'n dochter in de wagen of gaan we naar het bos. En nu met mooi weer pak ik de fiets weer. Ik begin wel wat meer energie te krijgen, maar het zorgen voor dochter / huishouden / werken is voor nu vermoeiend genoeg.
Ik weet niet meer wie t vroeg maar...

Ik ben nu 14 weken zwanger en ben vrij groot en grof. Niet dik volgens de mensen om me heen maar ik dacht daarom dat het niet snel te zien zou zijn. Ik kwam er net achter dan mijn winterjas (type skijack) niet meer dicht kan. Dus ehm....ja je ziet het wel. Haha.

De buren zeiden gister ook al heel tactisch dat ze t al wel gezien hadden maar nier durfde te vragen. Haha.

Ik voel natuurlijk nog niets, behalve mijn banden. De vk zei vorige week ook al dat het vrij goed zichtbaar is voor de 14 weken en daardoor heb ik kennlijk veel last van mijn banden. Ook van mijn spieren rond mijn navel. Echt vreselijk irritant.

En van t eten kan het niet komen want ik hem gewoon geen trek!

Hier komt nu ook t besef dat er echt een mini mensje komt groeit ooken dat is wel weer zoooo leuk.

Gister en vandaag ook lekker gefietst. Heerlijk dat weer. En een beetje beweging is goed voor me!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven