natuurlijk anti depressiva (geen st janskruid)
zaterdag 26 maart 2011 om 09:38
zaterdag 26 maart 2011 om 09:47
Bij de reformwinkel kun je 5-htp krijgen, dat zou wel eens wat kunnen doen, maar zelf geen ervaring mee.
Onderhouds-dosis ad zou kunnen, maar wat ik er zo uit begrijp is TO daar net vanaf en ik kan me voorstellen dat je het liever zonder de ad doet. Het is toch niet echt fijn spul zeg maar, zeker als je last hebt van bepaalde bijwerkingen. En het opstarten is toch weer niet zo prettig.
Onderhouds-dosis ad zou kunnen, maar wat ik er zo uit begrijp is TO daar net vanaf en ik kan me voorstellen dat je het liever zonder de ad doet. Het is toch niet echt fijn spul zeg maar, zeker als je last hebt van bepaalde bijwerkingen. En het opstarten is toch weer niet zo prettig.
zaterdag 26 maart 2011 om 10:35
zaterdag 26 maart 2011 om 11:14
Ik zweer persoonlijk bij vit D vis olie capsules. Deze winter voor het eerst geslikt en nergens last van gehad en ik ben helaas depressief aangelegd. Heb ook meerdere keren prozac geslikt. Verder beweeg ik veel en ga ik veel naar buiten en eet ik geen nep suikers en zo min mogelijk kleurstoffen, deze kunnen bij volwassenen ook depressieve klachten veroorzaken. Oh en ik slik ook extra vit B en C. Verder eet ik heel gevarieerd zodat ik alles binnen krijg.
zaterdag 26 maart 2011 om 11:59