Gezondheid alle pijlers

pil vergeten

26-03-2011 16:43 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

Even een vraagje, kan nergens duidelijk antwoord vinden.

Ik heb mijn pilstrip kwijt! Ik slik altijd 2 pilstrips en dan stopweek, maar nu is mijn 2de strip kwijt. Ik was er al aanbegonnen maar denk dat ik er donderdag 1 pil ben vergeten.

Ik heb nu later wel 1 extra pil geslikt maar dus eigenlijk 4de week misschien 1vergeten.

Ik slik nu gewoon verder met mijn 2de strip maar weet dus niet precies wanneer ik moet stoppen omdat ik niet exact weet hoeveel pillen ik geslikt heb uit de kwijt geraakte pilstrip. Kan het kwaad dat ik iets eerder stop? of iets langer doorga?
Hoeveel pillen je geslikt hebt uit de kwijtgeraakte pil?

Dat weet ik ook niet.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Als ik je (enigszins warrige) verhaal goed begrijp, ben je een pil vergeten in week 4 van je eerste strip. Dat betekent dat er een kleine kans bestaat op zwangerschap. Wat je nu met je 2e strip doet, is dan niet relevant meer, want het zgn. kwaad is dan al geschied.
Zo lees ik het niet. Ik begrijp uit je verhaal dat je na je eerste pilstrip zonder stopweek door bent gegaan met je tweede, maar dat je die strip bent kwijtgeraakt en dat je een onduidelijke hoeveelheid pillen niet hebt geslikt. Je zou deze periode van niet slikken dus gewoon als je stopweek kunnen zien. Wel zorgen dat die max. 7 dagen is en geen dag langer! Dan gewoon weer met een frisse nieuwe strip beginnen. En die niet kwijtraken....
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Ik lees dat je 1 strip hebt afgemaakt en daarna aan een 2e wilde beginnen, maar die strip kwijt bent. Als je minstens 14 pillen geslikt hebt ben je veilig, dus geen probleem.

Als je nu stopt kunt je gewoon op de 8e dag weer beginnen met een nieuwe strip.
uhh mosterd ja
Je kunt nu gewoon met een stopweek beginnen. Er is dan niks aan de hand.

(Ik neem aan dat je dus sowieso 1 hele strip hebt geslikt)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven