pil vergeten
zaterdag 26 maart 2011 om 16:43
hallo,
Even een vraagje, kan nergens duidelijk antwoord vinden.
Ik heb mijn pilstrip kwijt! Ik slik altijd 2 pilstrips en dan stopweek, maar nu is mijn 2de strip kwijt. Ik was er al aanbegonnen maar denk dat ik er donderdag 1 pil ben vergeten.
Ik heb nu later wel 1 extra pil geslikt maar dus eigenlijk 4de week misschien 1vergeten.
Ik slik nu gewoon verder met mijn 2de strip maar weet dus niet precies wanneer ik moet stoppen omdat ik niet exact weet hoeveel pillen ik geslikt heb uit de kwijt geraakte pilstrip. Kan het kwaad dat ik iets eerder stop? of iets langer doorga?
Even een vraagje, kan nergens duidelijk antwoord vinden.
Ik heb mijn pilstrip kwijt! Ik slik altijd 2 pilstrips en dan stopweek, maar nu is mijn 2de strip kwijt. Ik was er al aanbegonnen maar denk dat ik er donderdag 1 pil ben vergeten.
Ik heb nu later wel 1 extra pil geslikt maar dus eigenlijk 4de week misschien 1vergeten.
Ik slik nu gewoon verder met mijn 2de strip maar weet dus niet precies wanneer ik moet stoppen omdat ik niet exact weet hoeveel pillen ik geslikt heb uit de kwijt geraakte pilstrip. Kan het kwaad dat ik iets eerder stop? of iets langer doorga?
zaterdag 26 maart 2011 om 16:50
zaterdag 26 maart 2011 om 17:01
Zo lees ik het niet. Ik begrijp uit je verhaal dat je na je eerste pilstrip zonder stopweek door bent gegaan met je tweede, maar dat je die strip bent kwijtgeraakt en dat je een onduidelijke hoeveelheid pillen niet hebt geslikt. Je zou deze periode van niet slikken dus gewoon als je stopweek kunnen zien. Wel zorgen dat die max. 7 dagen is en geen dag langer! Dan gewoon weer met een frisse nieuwe strip beginnen. En die niet kwijtraken....
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
zaterdag 26 maart 2011 om 17:17