Werk & Studie alle pijlers

Engels

26-03-2011 20:29 217 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Hoe kan ik het best Engels leren?

Alvast bedankt.
quote:hanneke000 schreef op 26 maart 2011 @ 22:27:

[...]

Maar die is zo klein!Weet ik, ik heb een zwak voor kleine mannen
quote:Star schreef op 26 maart 2011 @ 22:29:

[...]

En dan dat hoofd van Russel Brand erbij.Russel Brand is sowieso leuk
quote:Star schreef op 26 maart 2011 @ 22:30:

[...]

Weet ik, ik heb een zwak voor kleine mannen In dat geval; doen! Mount him!
quote:Snormel schreef op 26 maart 2011 @ 22:28:

[...]

I love Laurie! Zelfs toen hij George prince regent speelde. Sausage time!"For me socks are like sex. Lots of it about and I never seem to get any"
quote:hanneke000 schreef op 26 maart 2011 @ 22:21:

[...]

Dat wordt me iets te persoonlijk ben ik bang, maar verder.. wat is NIET mijn probleem. Noem jij eens iets goeds aan de NHS.

Er zijn altijd dingen te verbeteren, maar als wij de services van de NHS nodig hebben, dan zijn die daar, nooit problemen gehad.

2 kinderen hier gekregen, ingeleid met ruggeprik, als ik dat vergelijk met verhalen van dagenlange thuisbevallingen zonder painrelief van NL vriendinnen....... anyway dat doet verder niet terzake.

I love Britain.....
quote:nesbojofan schreef op 26 maart 2011 @ 22:33:

[...]

Er zijn altijd dingen te verbeteren, maar als wij de services van de NHS nodig hebben, dan zijn die daar, nooit problemen gehad.

2 kinderen hier gekregen, ingeleid met ruggeprik, als ik dat vergelijk met verhalen van dagenlange thuisbevallingen zonder painrelief van NL vriendinnen....... anyway dat doet verder niet terzake.

I love Britain.....NHS is horror. Als ik het kan vermijden, zal ik ten alle tijden vermijden om in een NHS hospital behandeld te worden. Nee, voor mij geen positief woord over de NHS.
@hanneke russell brand, yuk not a sexy body!!!

Wat vind ik nog meer leuk aan UK, roast dinner op Zondag en curry op Vrijdag avond.

Het feit dat je hier gewoon een beetje "raar" mag zijn zonder dat er gelijk vreselijk veel commentaar geleverd wordt.
quote:Star schreef op 26 maart 2011 @ 22:31:

[...]"For me socks are like sex. Lots of it about and I never seem to get any" "Well cover me in egg and flour and bake me for 14 minutes!"
quote:hanneke000 schreef op 26 maart 2011 @ 22:35:

[...]

NHS is horror. Als ik het kan vermijden, zal ik ten alle tijden vermijden om in een NHS hospital behandeld te worden. Nee, voor mij geen positief woord over de NHS.

Echt, rot joh, heb je slechte ervaring opgedaan of alleen uit kranten gelezen.

Niet goed aan UK trouwens, private education, alhoewel dat in NL nu ook begint te komen, begrijp ik.
quote:nesbojofan schreef op 26 maart 2011 @ 22:42:

[...]

Echt, rot joh, heb je slechte ervaring opgedaan of alleen uit kranten gelezen.

Niet goed aan UK trouwens, private education, alhoewel dat in NL nu ook begint te komen, begrijp ik.

beide.

Ooit een NHS carehome van binnen gezien? Een behandeltraject voor een ernstige hersenziekte? Behandelingen voor 80+ers?
@H

Ja je hebt gelijk dat is in NL veel beter geregeld. Heel moeilijk hier voor die oudjes.
----
Is het je opgevallen hoeveel ouderen er met een bochel lopen? Gewoon osteoporose, die niet wordt behandeld. Kost weinig, als je maar het geld erin wilt steken. Maar Engeland kan de NHS niet betalen, dus gaat het feest niet door.
@H

Ligt ook aan waar je woont. Mijn schoonouders zijn ruim in de 70 en worden goed begeleid met hun gezondheidsproblemen, diabetes 2, en andere verschillende kwaaltjes.
-----
-----
-----
@H

Ja UK is nog steeds een land met social classes, jammer maar zo is het.

Begrijp je wat ik bedoel met dat "het leven in UK minder benauwend" is dan in NL, of zegt dat je niets?
Ik snap wat je bedoeld, maar ik denk *sorry*, dat je nog een aantal dingen niet van dichtbij hebt gezien, of hier anders hebt ervaren.
Of dat je in een hogere sociale klasse zit, dat kan ook.
Inderdaad ik heb niet die situatie meegemaakt die jij beschrijft, denk dat ik maar van de cliffs jump als het zo ver is voor mij!

Anyway, kom eens langs in het Enge Land (zoals mijn pa altijd zegt)

I'll make you a nice cuppa!
@H

Niet zo hoog als Wills and Kate!
----
quote:nesbojofan schreef op 26 maart 2011 @ 23:22:

@H

Niet zo hoog als Wills and Kate!Maar wel hoog dus, begrijp ik hieruit? Ik dat geval zal je inderdaad meet "vrijheid" (minder benauwend) ervaren. Ik hoop dat je je realiseert, dat het voor de lagere sociale klasse (waaronder ik) het niet zo makkelijk is, die vrijheid die jij voelt, is daar niet.
quote:hanneke000 schreef op 26 maart 2011 @ 23:23:

Ik kom regelmatig in Engeland, en heb dan mijn handen vol aan het opvangen wat de NHS verzuimd. Helaas geen tijd voor thee, en soms zelfs niet om te eten. Ik ben goed op de hoogte wat er speelt, ik vind het fijn dat je het zo naar je zin hebt, maar Engeland is wat mij betreft op sommige vlakken echt een derde wereld land.

Super van je, ga zo door, godzijdank dat wij Hanneke in de UK hebben want anders werd het maar niks. (Ga gelijk DC bellen voor lintje)

Je bent nog erg jong en intens he.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven