Mode & Beauty alle pijlers

Tattoo's

21-01-2011 07:45 134 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er tatoo's Hoeveel en wat is de betekenis erachter?

Zelf heb ik er 5

Een bloem op mijn arm.De letters van mijn kinderen op mijn ene borst.

Twee schattige babyduiveltjes op mijn andere borst.

Een tribal op mijn rug met twee sterretjes erbij.

En een tattoo met de namen van mijn opa en oma.

Binnenkort word mijn arm uitbreid met vlindertjes en de bloem word uitgebreid.Het word een sleeve:D
Ik heb er zelf 3.

1 maki kikker op m'n schouderblad die ik heb laten zetten toen ik 16 was. Waarom een kikker? Ik houd ze zelf als huisdier, en deze kikker stond voor mij symbool voor transformatie en evolutie. Ik was namelijk erg dik in mijn jonge jaren, en vanaf mijn 16de verjaardag ben ik beginnen afvallen en sporten.

Dus dit stond symbool bij mij voor een nieuw leven.

Een tattoo van mijn eigen leguaan op mijn bovenarm voor mijn 17de verjaardag.

En een tribal ter versiering op mijn heup rond mijn 18de verjaardag. Ik wilde iets om mijn vrouwelijkheid te benadrukken aangezien ik in die 2 jaar tijd van bijna 80 kg naar 54 kg was gegaan.

Ben nu 21 en heb toch a 3 verjaardagen geen meer laten bijzetten, tijd voor een nieuwe haha.

Er komt zeker ooit nog iets bij, maar dan liefst een hele grote op mijn rug en naar de zijkant van mijn ribben toe.
Ik ben super blij met mijn net voltooide enkel tattoo

('up up' dit topic haha)
hij vertelde dat sommige mannen zulke watjes zijn(wisten we al)

komen ze stoer binnen onderwijl trillend als n schoothondje en bij de 1e lijn beginnen ze van auw dat doet pijn.

jonge jongens zijn t ergste zei hij.

zelfs viel er iemand flauw,toen heeft de tat man snel wat dikke strepen gezet.

of iemand die in slaap viel zelfs toen z,n rug werdt gewassen bleef hij slapen, dus dat hebben ze op film gezet.humor is dat!

wij vrouwen dan he,och t jeukt wat, na n paar uur begint t wat te schrijnen.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
quote:Kampen86 schreef op 05 maart 2011 @ 20:26:

Wil je wel een tattoo Mil_Spec??Neuh, wel eens aan gedacht hoor (zo'n gifgroen amazone-kikkertje op mijn arm of zo) maar toch maar niet gedaan
Ik heb er 5, maar het is bij mij ontzettend pijnlijk.. Echt een mietje ben ik..
quote:KatVonDee schreef op 06 maart 2011 @ 12:53:

Ik heb er 5, maar het is bij mij ontzettend pijnlijk.. Echt een mietje ben ik..Net als 'de echte' Kat von D Die vind zelf getatoeëerd worden ook verschrikkelijk.
ik heb een japans teken op mijn onder arm, en dat betkend soulmates, want mijn vriend heeft namelijk dezelfde tattoo. samen laten zetten, gezelli
Net als 'de echte' Kat von D Die vind zelf getatoeëerd worden ook verschrikkelijk.[/quote]

Wat grappig, dat wist ik nog niet
Ik heb 3 tattoos. 1 op mijn rechteronderarm, een vrouwelijk slingertje blaadjes en bloemetjes. 1 onder mijn rechterbil, daar staat "van *naam van man*" en op mijn linkervoet heb ik twee pioenrozen laten zetten, dat was het huwelijkscadeau van mijn man aan mij. We trouwden in de winter en we konden geen pioenrozen krijgen voor in het boeket. Dan maar zo dachten we! Nu drukdrukdruk aan het sparen voor een full-sleeve op mijn linkerarm. Vrolijk, veel kleur en strakke lijnen, beetje day of the dead-skull meets mario bros meets the doors-album cover zeg maar. Wordt gaaf! Maar dat gaat nog wel even duren...
Woeeee, ik mag dinsdag weer!

Heb er keiveel zin in!
En, kaatje?
Hij staat erop, was een appeltje en een eitje, ik dacht dat het pijnlijker zou zijn, maar mijn sleutelbeenderen bijvoorbeeld deden veel meer pijn.

En damn, hij is fucking mooi. Ik heb er alleen maar hele toffe reacties op gehad.
Mooi zo!
Ik heb nu een stipje op mijn linkerlies.

Reden? zwaar allergisch voor veel dingen, dus dit was eigenlijk een test die ik met vlag en wimpel heb doorstaan!

Als allesoed blijft gaan komt hier een vlindertje (zwart/wit) met de initialen van mijn vader erin.
Ik heb er nu 5 :

*sleutelbeen(onder)

*rechter onderarm

*linker onderarm

*onderbuik

*rug

Dit is mijn backpiece :

Wow! Mooi hoor.
@mamaria

Dankjewel!

Ik ben er na 3 jaar nog steeds erg blij mee!

*Btw volgens mij zag ik in een ander topic dat jij ook tunnels heb in je oren.

Welke maat heb jij?
Zit nu op 12mm in elk oor. Maar of ik nu ook klaar ben? Ik weet het nog niet...
Dat is een leuke maat!

Jaa ik begrijp het volkomen,

ik zou ook op '5' blijven en zit nu met beiden oren op 8mm.

Helaas kunnen ze niet groter omdat ze in mijn 2de oorbelgaatjes zitten.

*had graag nog 10/12 gehad*
hehe, ik had eerst 10, toen besloot ik naar 12 te willen, toen 16, en nu heb ik 20 mm

Maar hier hou ik het wel bij, ik heb een grote collectie met allemaal dure sieraden van Gorilla Glass, steensoorten en ander mooi spul. Samen wel een eurootje of 400-500 denk ik.

Alhoewel, dat weerhield me er ook niet van om van 16 naar 20 te gaan, mijn toenmalige collectie was nog groter....

dilemma's
Ik heb er 3. Sommige heb ik al 20 jaar.

Ondanks dat ze goed gezet zijn, heb ik er giga spijt van...
Kaatje ik vind je motto echt geweldig!
Kadina, heb je spijt van hetgeen je gekozen hebt, hoe het er nu uitziet of helemaal dat je ooit tattoos hebt laten zetten?

Mooie tattoo Littleme!
@kaatje

Very nice!

I love gorilla glass !

Ik heb daar hele mooie kobalt blauwe plugs van!

Verder draag ik ook de opalescent skin eyelets van Kaos Softwear,zitten erg lekker!!

*ben ik trouwens de enige die van rozenkwarts plugs wondjes krijgt?*

@seymour

Dankjewel!

Ben nog steeds super blij dat ik hem heb laten zetten!

*vind het alleen wat minder(licht uitgedrukt ) als wild vreemde mensen het als uitnodiging zien om zomaar mijn rug aan te raken ...met de tattoos op mijn armen mijn armen uit het niets vast pakken ...en het brutaalste...mijn truitje verder naar beneden proberen te trekken omdat ze willen zien wat er onder mijn sleutelbeen staat... *
quote:Seymour schreef op 03 april 2011 @ 21:44:

Kadina, heb je spijt van hetgeen je gekozen hebt, hoe het er nu uitziet of helemaal dat je ooit tattoos hebt laten zetten?

Het laatste.

Vind het bv ook niet mooi staan bij bv een jurkje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven