Mode & Beauty alle pijlers

Tattoo's

21-01-2011 07:45 134 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er tatoo's Hoeveel en wat is de betekenis erachter?

Zelf heb ik er 5

Een bloem op mijn arm.De letters van mijn kinderen op mijn ene borst.

Twee schattige babyduiveltjes op mijn andere borst.

Een tribal op mijn rug met twee sterretjes erbij.

En een tattoo met de namen van mijn opa en oma.

Binnenkort word mijn arm uitbreid met vlindertjes en de bloem word uitgebreid.Het word een sleeve:D
Pfoe, ik zou smelten! Ik heb het al zo snel warm, laat staan dat ik niet even mijn haar uit mijn nek kan halen of een rokje aan kan doen.

Ik heb een paar open schoenen met een brede band om de enkel zodat mijn enkelplaatje onzichtbaar is en de rest zit op mijn rug dus dat is niet zo moeilijk. Met een hemdje zie je het nog wel, maar aangezien ik toch een witte jas aan moet maakt dat niet uit. Ik zou het alleen wel jammer vinden om geen korte mouwen of rokjes aan te kunnen, dus vandaar dat ik na mijn rug ophoud. Op mijn buik zou nog kunnen, maar daar leg ik liever geen nadruk op.
Thanx Kaatje. Ik weet niet of ik het er voor over heb.

Ik heb het ook gauw warm, dus ik ga er eerst nog flink wat nachtjes over slapen.
@silken Tofu,

Thnxx!
Minie86, ik heb je tattoo op FB gezien, hij is echt prachtig geworden hoor! Mag je gerust trots op zijn!
Ja, ik ben er ook ongelooflijk blij mee! Heb afgelopen zaterdag al een paar halterjurkjes aangeschaft. Lekker mee pronken over een paar weken! Ik heb er nog geen enkele negatieve reactie op gehad, zelfs mijn anti-tattoo vrienden vinden hem prachtig.
heb er 1 binnenkant van mijn rechter onderarm. Tekst, met 4 sterren en mijn sterrenbeeld teken. Speciale waarde voor mij, en je kan het op meerdere manieren interpreteren. Altijd gezegd er komt er nooit 1...toen werd het, het blijft bij 1...en nu wil ik er nog minstens 3 bij hahaha
Heeft iedereen hier mijn kleurplaat al op facebook bewonderd of zal ik binnenkort eens tijdelijk een fotootje plakken?
fotootje!!!
quote:sammie00 schreef op 02 mei 2011 @ 18:53:

Jammer dat Weert zo ver weg is, de site ziet er in ieder geval goed uit. Ik wil naar Bunker, iemand daar ervaring mee?

Ja ik heb ervaring met bunker tattoo ( als je die in Breda bedoeld )

echt een hele fijne shop met superfijne gasten!! En ze zetten ook mooie tattoo's.

Wat en waar wil je iets laten zetten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven