Mode & Beauty alle pijlers

Tattoo's

21-01-2011 07:45 134 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er tatoo's Hoeveel en wat is de betekenis erachter?

Zelf heb ik er 5

Een bloem op mijn arm.De letters van mijn kinderen op mijn ene borst.

Twee schattige babyduiveltjes op mijn andere borst.

Een tribal op mijn rug met twee sterretjes erbij.

En een tattoo met de namen van mijn opa en oma.

Binnenkort word mijn arm uitbreid met vlindertjes en de bloem word uitgebreid.Het word een sleeve:D
Wow, die backpiece van een van de forumsters vind ik echt prachtig!

Ik heb geen tattoo, heb er een poos terug over nagedacht, maar bij twijfel niet laten doen. Het is zo permanent, en mijn stijl verandert in de loop de jaren, dus ik durf het niet aan om zoiets permanents te laten zetten. Als ik er een zou nemen, dan is het er een met betekenis. Dat vind ik het mooiste, dat er achter veel tattoos een verhaal zit. Sommige mensen hebben echt zo'n 'plakplaatje' laten zetten omdat ze 18 werden, uit rebelsheid, en dat vind IK dan weer zonde, omdat ik vaker van zulke mensen hoor dat ze er liever beter over nagedacht hadden.
Ik heb al mijn tattoos met betekenis laten zetten.

In mei ga ik een afspraak maken voor mijn rugstuk. Als dat erop staat, dan heb ik nog maar verdomd weinig plek over

Overigens krijg ik alleen maar complimenten over het stuk in mijn nek, mensen vinden het echt geweldig (en dat issie ook)
Ik geloof dat ik hier wel goed zit voor mijn vraag!

Ik heb (heel origineel) een vlinder op mijn schouderblad, waar ik overigens nog steeds wel heel erg blij mee ben. Maar om hem wat op te leuken zou ik er graag een complete vlinder-/bloementuin omheen laten zetten in felle kleuren (vlinder is blauw), ongeveer over de helft van mijn rug.

Wie kan me een goede tattooshop aanraden? Goed in kleuren en ontwerpen, en liefst ook freehand op mijn lijf getekend ipv eerst op papier. Ben nogal curvy namelijk.
Er zijn er zat die dat kunnen....heb je facebook?

Candy Cane is namelijk erg goed met bloemen en vrouwelijke tattoos. Zij heeft ook mijn nek tattoo gezet. Even opzoeken op facebook: Candy Cane. Ze zit in Weert, studio heet Lady Luck.
Oh, ik heb gisteren overigens Frankie van Clean Solid in Waalwijk gecontacteerd omtrent mijn rugstuk. Hij vond mijn idee supergaaf en heeft er veel zin in. Ik moet 13 mei toch daar naartoe, want dan krijgt mijn vriend een tattoo cadeau van mij, dus dan bespreek ik de plannen nog even, en dan een afspraak maken.
Thanks Kaatje! Ik heb ze gebeld, superaardig en ik kan over de mail wat voorbeelden en een foto van mijn rug sturen. Helemaal geweldig, ik woon namelijk nogal uit de buurt dus even langswippen zit er niet in.

Ik heb er zin in!
Goede keuze! Ik ben heel blij met mijn stukje, Eva (zo heet ze) is echt geweldig. Ze maakt hele mooie en vrouwelijke dingen. Ik wil mijn bovenbeen laten volzetten door haar. Maar dat is een paar-jaren-plan, eerst mijn rug maar eens.
Ik mag volgende week vrijdag voor mijn eerste sessie! Oeh, ik heb er zo'n zin in.
En? Hoe was het Minie86?
Nou, het deed best wel pijn eigenlijk. Ik ben een enorm watje als het op pijn aan komt namelijk. Maar goed, ik heb de 2,5 uur volgehouden die ze nodig had voor het lijnen, en nu nog 2x terug voor sessies van 3 uur om te kleuren en schaduwen.

Ik ben echt super blij met het ontwerp, het is zo mooi geworden! Ik moest bijna huilen toen ze klaar was, zo prachtig vind ik het. 11 mei kan ik weer terug voor de eerste inkleursessie.
Ik ga in juli, dinsdag even een afspraak maken. Het word mijn eerste! Op mijn voet, dus ik wil er wel voor zorgen dat ik daarna een paar dagen vrij ben en mijn voet kan laten rusten. Dat is misschien wel slim
@ Minie,

heb jij toevallig een schouderblad helemaal vol, doorlopend naar je onderrug, met bloemen, een vogeltje en 3 vlinders? :-)
Toevallig wel ja... Hoe ben je daar nou achter gekomen?
Leuk dat je reageert en wat gaaf dat het zo mooi is geworden! Ik ben ook nog niet klaar.... wil nog iets op mijn ribbenkast en ook nog tussen mijn schouderbladen. Misschien wat op mijn voet, maar ik heb vrij droge voeten. Volgens de tattooeerder die mijn arm tattoo had gezet gaat het bij hem altijd goed, maar dat jochie is net drie jaar bezig...
@ Minie,

facebook he

ziet er goed uit! Ben benieuwd naar de kleuren

Anyhoe, 13 mei ga ik naar de tattooshop, afspraak maken voor mijn rugstuk.
Jammer dat Weert zo ver weg is, de site ziet er in ieder geval goed uit. Ik wil naar Bunker, iemand daar ervaring mee?
Haha Minie klinkt zeer bekend.

Ook toevallig 3 sterren op je bovenarm, binnenkant?
Nee Fearless, mijn backpiece en een bloemetje op mijn enkel zijn mijn enige tattoo's. Vanwege mijn werk kan ik niet op armen, benen of de voorkant van mijn lichaam getatoeerd worden.
Aha. Haha had gekunnen, je hebt overeenkomsten met iemand.

Maar dat zullen er meer hebben hier
Hi, vrijdag de 13 ben ik aan de beurt

Iets kleins, een tatoo aan de binnenkant van mijn pols

Heb er zin in. Maanden moeten wachten
Wat ga je laten zetten en bij wie? Bij de meesten hoef je volgens mij geen maanden te wachten voor iets kleins. Ik hoefde bij de meeste shops waar ik geïnformeerd had maar een maand te wachten, en mijn tattoo is niet echt klein te noemen.

Ga je kleur doen, of zwart/grijs?
Een Keltische levensboom(pje)

In kleur, de afspraak heb ik begin januari gemaakt( duurt ongeveer een uur, misschien anderhalf

Sin66 in apeldoorn
Heb gisteren een afspraak gemaakt, half augustus mag ik voor mijn eerste!

Ik twijfel nog steeds tussen twee ontwerpen voor op mijn voet. Maar ik vind ze beiden prachtig, ook in de betekenis. Ik vind de ene alleen meer geschikt voor in een sleeve en minder voor op je voet.
Gaaf topic.

@littleme, je tatoeage op je rug vind ik fantastisch mooi!

Ik heb een vraag aan Kaatje_85, je zei dat je veel tatoeages hebt en dat dat prima gaat met je werk.

Ik sta voor de klas, groep 1 basisonderwijs en wil graag een sleeve, heb je tips wat handig is qua tot hoe ver je die dan kunt door laten lopen? Of moet ik meer naar de rug toe denken? (als anderen tips hebben, dat is natuurlijk ook welkom)

Ik vind jouw houding heel gaaf en puur. En je handtekening ook.
Ik heb sleeves tot aan mijn elleboog. Misschien in de toekomst complete sleeves, maar voor nu is het voldoende. Ik kan ze bedekken zonder in de zomer mezelf in een burka te moeten hullen. Gewoon bloesjes en truitjes met 3/4 mouwen en niemand ziet iets.

Tja, tips, ik denk altijd maar zo: je moet het kunnen bedekken. Veel werkgevers vinden het niet zo cool als hun personeel (veel) zichtbare tattoos hebben. Dan is aan jou de keus tot hoever jij bedekt wil zijn in de zomer.

Ik moet in de zomer altijd aan het volgende denken:

3/4 mouwen, brede armbanden (vanwege redelijk grote pols tattoos), lange broeken, dichte schoenen, haren kunnen niet in een staart vanwege nek tattoo. Het is me allemaal dik en dubbel waard hoor, maar je moet jezelf afvragen of dat ook voor jou geldt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven