Tattoo's
vrijdag 21 januari 2011 om 07:45
Wie heeft er tatoo's Hoeveel en wat is de betekenis erachter?
Zelf heb ik er 5
Een bloem op mijn arm.De letters van mijn kinderen op mijn ene borst.
Twee schattige babyduiveltjes op mijn andere borst.
Een tribal op mijn rug met twee sterretjes erbij.
En een tattoo met de namen van mijn opa en oma.
Binnenkort word mijn arm uitbreid met vlindertjes en de bloem word uitgebreid.Het word een sleeve:D
Zelf heb ik er 5
Een bloem op mijn arm.De letters van mijn kinderen op mijn ene borst.
Twee schattige babyduiveltjes op mijn andere borst.
Een tribal op mijn rug met twee sterretjes erbij.
En een tattoo met de namen van mijn opa en oma.
Binnenkort word mijn arm uitbreid met vlindertjes en de bloem word uitgebreid.Het word een sleeve:D
dinsdag 5 april 2011 om 00:24
Wow, die backpiece van een van de forumsters vind ik echt prachtig!
Ik heb geen tattoo, heb er een poos terug over nagedacht, maar bij twijfel niet laten doen. Het is zo permanent, en mijn stijl verandert in de loop de jaren, dus ik durf het niet aan om zoiets permanents te laten zetten. Als ik er een zou nemen, dan is het er een met betekenis. Dat vind ik het mooiste, dat er achter veel tattoos een verhaal zit. Sommige mensen hebben echt zo'n 'plakplaatje' laten zetten omdat ze 18 werden, uit rebelsheid, en dat vind IK dan weer zonde, omdat ik vaker van zulke mensen hoor dat ze er liever beter over nagedacht hadden.
Ik heb geen tattoo, heb er een poos terug over nagedacht, maar bij twijfel niet laten doen. Het is zo permanent, en mijn stijl verandert in de loop de jaren, dus ik durf het niet aan om zoiets permanents te laten zetten. Als ik er een zou nemen, dan is het er een met betekenis. Dat vind ik het mooiste, dat er achter veel tattoos een verhaal zit. Sommige mensen hebben echt zo'n 'plakplaatje' laten zetten omdat ze 18 werden, uit rebelsheid, en dat vind IK dan weer zonde, omdat ik vaker van zulke mensen hoor dat ze er liever beter over nagedacht hadden.
dinsdag 5 april 2011 om 08:08
donderdag 14 april 2011 om 13:30
Ik geloof dat ik hier wel goed zit voor mijn vraag!
Ik heb (heel origineel) een vlinder op mijn schouderblad, waar ik overigens nog steeds wel heel erg blij mee ben. Maar om hem wat op te leuken zou ik er graag een complete vlinder-/bloementuin omheen laten zetten in felle kleuren (vlinder is blauw), ongeveer over de helft van mijn rug.
Wie kan me een goede tattooshop aanraden? Goed in kleuren en ontwerpen, en liefst ook freehand op mijn lijf getekend ipv eerst op papier. Ben nogal curvy namelijk.
Ik heb (heel origineel) een vlinder op mijn schouderblad, waar ik overigens nog steeds wel heel erg blij mee ben. Maar om hem wat op te leuken zou ik er graag een complete vlinder-/bloementuin omheen laten zetten in felle kleuren (vlinder is blauw), ongeveer over de helft van mijn rug.
Wie kan me een goede tattooshop aanraden? Goed in kleuren en ontwerpen, en liefst ook freehand op mijn lijf getekend ipv eerst op papier. Ben nogal curvy namelijk.
donderdag 14 april 2011 om 13:39
Oh, ik heb gisteren overigens Frankie van Clean Solid in Waalwijk gecontacteerd omtrent mijn rugstuk. Hij vond mijn idee supergaaf en heeft er veel zin in. Ik moet 13 mei toch daar naartoe, want dan krijgt mijn vriend een tattoo cadeau van mij, dus dan bespreek ik de plannen nog even, en dan een afspraak maken.
zaterdag 30 april 2011 om 07:49
Nou, het deed best wel pijn eigenlijk. Ik ben een enorm watje als het op pijn aan komt namelijk. Maar goed, ik heb de 2,5 uur volgehouden die ze nodig had voor het lijnen, en nu nog 2x terug voor sessies van 3 uur om te kleuren en schaduwen.
Ik ben echt super blij met het ontwerp, het is zo mooi geworden! Ik moest bijna huilen toen ze klaar was, zo prachtig vind ik het. 11 mei kan ik weer terug voor de eerste inkleursessie.
Ik ben echt super blij met het ontwerp, het is zo mooi geworden! Ik moest bijna huilen toen ze klaar was, zo prachtig vind ik het. 11 mei kan ik weer terug voor de eerste inkleursessie.
maandag 2 mei 2011 om 06:24
Leuk dat je reageert en wat gaaf dat het zo mooi is geworden! Ik ben ook nog niet klaar.... wil nog iets op mijn ribbenkast en ook nog tussen mijn schouderbladen. Misschien wat op mijn voet, maar ik heb vrij droge voeten. Volgens de tattooeerder die mijn arm tattoo had gezet gaat het bij hem altijd goed, maar dat jochie is net drie jaar bezig...
vrijdag 6 mei 2011 om 22:08
zaterdag 7 mei 2011 om 07:15
zondag 8 mei 2011 om 11:09
Gaaf topic.
@littleme, je tatoeage op je rug vind ik fantastisch mooi!
Ik heb een vraag aan Kaatje_85, je zei dat je veel tatoeages hebt en dat dat prima gaat met je werk.
Ik sta voor de klas, groep 1 basisonderwijs en wil graag een sleeve, heb je tips wat handig is qua tot hoe ver je die dan kunt door laten lopen? Of moet ik meer naar de rug toe denken? (als anderen tips hebben, dat is natuurlijk ook welkom)
Ik vind jouw houding heel gaaf en puur. En je handtekening ook.
@littleme, je tatoeage op je rug vind ik fantastisch mooi!
Ik heb een vraag aan Kaatje_85, je zei dat je veel tatoeages hebt en dat dat prima gaat met je werk.
Ik sta voor de klas, groep 1 basisonderwijs en wil graag een sleeve, heb je tips wat handig is qua tot hoe ver je die dan kunt door laten lopen? Of moet ik meer naar de rug toe denken? (als anderen tips hebben, dat is natuurlijk ook welkom)
Ik vind jouw houding heel gaaf en puur. En je handtekening ook.
maandag 9 mei 2011 om 11:06
Ik heb sleeves tot aan mijn elleboog. Misschien in de toekomst complete sleeves, maar voor nu is het voldoende. Ik kan ze bedekken zonder in de zomer mezelf in een burka te moeten hullen. Gewoon bloesjes en truitjes met 3/4 mouwen en niemand ziet iets.
Tja, tips, ik denk altijd maar zo: je moet het kunnen bedekken. Veel werkgevers vinden het niet zo cool als hun personeel (veel) zichtbare tattoos hebben. Dan is aan jou de keus tot hoever jij bedekt wil zijn in de zomer.
Ik moet in de zomer altijd aan het volgende denken:
3/4 mouwen, brede armbanden (vanwege redelijk grote pols tattoos), lange broeken, dichte schoenen, haren kunnen niet in een staart vanwege nek tattoo. Het is me allemaal dik en dubbel waard hoor, maar je moet jezelf afvragen of dat ook voor jou geldt.
Tja, tips, ik denk altijd maar zo: je moet het kunnen bedekken. Veel werkgevers vinden het niet zo cool als hun personeel (veel) zichtbare tattoos hebben. Dan is aan jou de keus tot hoever jij bedekt wil zijn in de zomer.
Ik moet in de zomer altijd aan het volgende denken:
3/4 mouwen, brede armbanden (vanwege redelijk grote pols tattoos), lange broeken, dichte schoenen, haren kunnen niet in een staart vanwege nek tattoo. Het is me allemaal dik en dubbel waard hoor, maar je moet jezelf afvragen of dat ook voor jou geldt.