Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Tandenknarsen ?? Oei
goeiemorgen

Fijn amalia dat man weer thuis komt vandaag

5x5 sterkte met de onderzoeken, ook voor je dochtertje. 't Zit niet zo mee hè...

Verjaardag?? Heb ik iets gemist viool? mviool is toch pas het weekend jarig? Wat er interessant is aan een auto met deuken.... geen idee.

oppassen voor 1 april vandaag, mijn jongens zijn al flink aan de grap. (komisch)

Lmeisje weer 2 x diarree vannacht, duurt nu al een week. Ze is wel heel vrolijk. Overdag ook steeds dunne luiers. Zie nog altijd geen tand.... Stukjes mango, vond ze heerlijk!
Ohhhh ik heb elk jaar zout in mn thee enzo proest
Gelukkig L meisje wel vrolijk Sardegna !

Hoe is het met de bouwplannen verlopen ?
Bouwplannen... volgende week 3e afspraak bij gemeente, we proberen een principebesluit los te peuteren dat ze mee willen gaan in de ruimte voor ruimte regeling. Sloopoffertes binnen. offertes bij stedebouwkundig bureau aangevraagd, je bent verplicht deze in te schakelen om de bestemmingsplanwijziging te tekenen. Architect gesproken. schetsen gemaakt. kortom: we zijn er druk mee, maar alles is nog in de beginfase en we weten nog altijd niet of we groen licht krijgen en of we het hele project kunnen betalen. Financiën inschatten is lastig, pas tig offertes verder kunnen we de kosten echt goed gaan begroten. Kost allemaal erg veel tijd, we hebben ons er al bij neergelegd dat we op z'n vroegst over een jaar aan het bouwen zijn. Tot die tijd vrolijk verder in ons gehuurde vakantie-achtige bungalowtje.
zwaaaaai!

Alles terug gelezen maar nu geen tijd meer J wil aandacht maar ik ben er nog hoor later meer!
Hier ook even een zwaaaaai!

Ook bijgelezen, maar beetje brak. Middelste is ineens aan het spoken 's nachts/ 's ochtends veeeel te vroeg. Ben ik niet gewend met mijn goeie slapers...

Amalia, is man alweer terug?

Ik neem het stokje nu van je over: vanaf nu ruim 3 weken AM...
3 weken Rikst!!! Jemig dat is wel heel lang. Sterkte.

Man is er weer, fijn.

Aatje vond het geweldig in de kinderstoel in de auto! Zat te stralen en te kirren zo schattig. Veel handiger dan het gesjouw met de mc. Maar hoe ik 3 kinderen zo erin moet krijgen op de achterbank is nog een raadsel
Zit bij judo naast Buzz Lightyear . Schattig
Jaaa, ik zag buzz al op de foto, hi hi. 3 naast elkaar achterin: Citroen picasso Zat ook al te denken, binnenkort de stoel maar eens van zolder halen. Lmeisje probeert steeds rechtop te gaan zitten in de mc, ze wil naar buiten kijken.

Arme rikst 3 weken AM, da's echt laaaaaaaang...........
En voorop de fiets, mag ook al bijna! Met 9 maanden toch? Ha, dat is over 9 dagen. Wie zit er al voorop, A? J?
Ach Rikst ! Dat lijkt me niet leuk

Nouja ehhh ik zie mn man 1x per week ook eens op de dag snif
Ik heb het nog niet gedaan op de fiets. Komt er steeds niet van. En daarnaast is het onhandig dat ik dan geen buggy heb. In de bakfiets neem ik die wel mee. En een buggydrager op de fiets vind ik doodeng. Had ik, 2x mee gevallen dus weggepleurd (om het Haags te zeggen )
Ik zie ineens in het schema dat J bijna 1 wordt (oké dat wist ik) en dat Aatje daarna de eerste is die 1 wordt!!! neeeheee mijn beeeebie
Er is maar 1 oplossing amalia: nieuwe maken

Man vandaag weer terug toch? Komt dat even goed uit
Zwaai!

Op de fiets mag toch als ze zelf gaan zitten? Ik zou het eerder nog niet aandurven, dat vind ik dan toch weer eng.

Jongste zit overigens wel sinds gisteren in de kinderstoel. We hadden het afgelopen weekend een stokke gekocht, die heb ik gisteren maar eens in elkaar gezet. Ze vind het geweldig, alleen al vanwege alle aandacht die ze nu krijgt van oudste en middelste.

Deze week weer begonnen met werken, merk het wel, ben wel moe. Maar verder wel weer prettig om weer wat te doen.

Verder weinig nieuws van hier... Had ik trouwens al verteld dat jongste trouwens kan rollen? Inmiddels behoorlijk soepel van rug naar buik, en terug lukt inmiddels ook. En verder is ze ook al een stuk actiever aan het spelen, ze heeft de little people al ontdekt

Met oudste en middelste gaat het wel goed, over 1,5 week met middelste naar het cb, om het te hebben over haar praten. Ben benieuwd of dat wat zorgen weg kan nemen. Juf van de creche herkende mijn probleem wel, gaf ook wel aan dat ze niet zo praat als een gemiddelde 3jarige, maar dat het toch wel anders is.

Nu nog even rondkijken, en dan lekker richting boven!
Tiegerbaby rolt

Spraak bij 3 jarige.. Ik zou me er niet zo heel veel zorgen over maken. Dat is makkelijk gezegd natuurlijk. Maar met 3 jr kan er nog zoveel gebeuren qua ontwikkeling. Maar een bezoekje aan de logopedist is altijd nuttig, al is het maar voor tips.
Knap van S Tieger, rollen en in de kinderstoel! Leuk hoor. Weet niks over spraakproblemen, geen tips/ervaringen sorry. Beide jongens waren heel vroeg met veel en duidelijk praten. (ze praten nog steeds erg veel en erg duidelijk)

Amalia ziet mijn opmerking van daarnet freudiaans over het hoofd
Middelste praat wel, hele verhalen, en ook behoorlijke volzinnen. "Mama, weet je, als ik jarig ben, dan wil ik een roze fiets". het klinkt alleen als "mama, heet ju, ajs ik jajig beng, dadadadan hillik un hose hiets" We doen regelmatig hints, ik snap 'r soms écht niet Het lijkt soms wel of ze gewoon niet weet wat ze met d'r tong en lippen moet doen, naast de overbeet die ze heeft. Wel apart, ze is degene die het langst aan de borst gedronken heeft, bijvoeding ala rapley, meteen uit een beker en niet eerst nog een tuitbeker, zeg maar alle dingen die goed zijn voor de mondmotoriek, en die heeft dan een spraakgebrek Tot zover het promopraatje tegen mondproblemen

En ik weet dat ze zich nog behoorlijk kan ontwikkelen, ik herken het alleen totaal niet van oudste, die praat gewoon best duidelijk. Maar beter nu naar de logopedist, en dat het op school beter gaat, dan dat er op school pas actie ondernomen wordt.
Ach Tieger hihi, wat schrijf je dat schattig op!
mogguh!!!

tieger dat voorbeeld is inderdaad wel schattig maar snap je frustratie. Oudste, bijna 5, heeft nu een half jaar logopedie. Hij kan de L, D, N, R (maar daar doen ze nog niks aan) en ook klanken als eu en uu niet goed zeggen. Waarschijnlijk komt het doordat hij een tijdje wat minder gehoord heeft (hij kwijlde heel veel waardoor hij weinig slikte) achteraf had ik gewild dat ik eerder aan logo was begonnen. Voordeel is wel dat ze het nu via school doen dus onder de les word hij uit de klas geplukt maar ik had liever al eerder gehoord dat hij beter kon praten. Middelste kan het beter dan hij...

Succes bij het cb!

ja J word echt bijna 1! Volgende wk zaterdag zijn feestje snif ben er toch best emo onder. En daarna A van amalia wen maar vast aan het idee

zo rikst drie weken AM??? Pittig heb je wel hulptroepen of ga je het echt 3 wk alleen doen?

J ook nog niet voor op de fiets vanwege bakfiets

o ff posten gillende baby aan been
viool die verhalen over in de prak gereden auto's moet er stiekem om lachen inderdaad heel suf dat je elkaars coole deuk dan moet bekijken. Mannen komen van mars toch

sardegna hoe is het met L zielig dat ze alweer ziek is arm meisje! En spannend hoor die bouwplannen!!! Lijkt me wel heel veel geregel en gedoe pfff

Presentatie ging goed, er zaten 40 hulpverleners in de zaal maar het blijft niks voor mij. Nee viool ik sta niet op linked in wel leuk ja zelfde vakgebied!!! Gaan we tijdens de meeting wel over praten, of als we elkaar niks meer te vertellen hebben gaan we een leuk spel doen of tekenen

het word super mooi weer vandaag!!! Man wil naar een boot gaan kijken... ik rommelen in de tuin. En taart bestellen voor mijn uk wil eigenlijk een bumba taart ofzo vind hij zo leuk (is de knuffel van oudste) maar wil hem eigenlijk bij de hema bestellen weet niet of dat gaat lukken
*ben nog steeds aan het teruglezen*

viool kdv zou ik wel doen, wat de anderen ook al zeggen je kan er altijd van op aan. Hier gaan ze naar mijn moeder en schoonouders maar ze gaan ook wel eens op vakantie of zijn ziek en dan moet je wat anders verzinnen. Soms zou ik wel eens anders willen (om deze redenen) maar ze vinden het zo leuk en het gaat verder wel goed.

amalia middelste weer beter?

a in de grote autostoel leuk he en wat zijn ze dan ineens weer klein!

gisteren echt zo lachen het was 21.30 hoorden we ineens een muziekdoosje van dochter door de babyfoon, gaat man kijken zijn zoon en dochter al de HELE avond samen aan het spelen ik moest zo lachen heel stilletjes op hun kamer eerst op die van zoon en nu dus op die van dochter ze konden niet slapen.... nou echt nog nooit gebeurd! Nog beneden maar even wat te drinken gegeven en toen zijn ze gaan slapen (en vanmorgen gewoon 7 uur weer wakker...)
nou ik heb mijn best gedaan fijne dag allemaal!!!
Mooi dat je presentatie goed ging RW, 40 man is toch een aardige club. Hi hi, S&S samen kattekwaad aan het uithalen, die hielden het lang vol zeg!

Lmeisje is verder niet ziek trouwens hoor, eet ook goed en is vrolijk, alleen die diarree houdt maar niet op. Vannacht weer 2 x en vanmorgen weer een luier vol. Maar..... ik denk nu toch echt een tandpuntje in haar onderkaakje gevoeld te hebben! Hoop dus maar dat het daarvan is en dat het snel weer over gaat als de tandjes door zijn.

Wat een heerlijk weer, 't is hier gewoon 20 graden! Ga lekker wat in de tuin doen. Geniet van de zon allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven