Outsiders Deel 2

07-03-2011 20:55 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier kletsen we verder.

Ikke ikke ikke VG, of vind jij paardrijden geen sport?!

Haha Philein!!! Natuurlijk is paardrijden sporten!!!! DUH! Ook jij bent goed bezig!

Lekker he,buiten bezig zijn?! Ben wel een aantal jaar in een sprtschool bezig geweest,maar das toch niet mijn ding....frisse lucht wil ik!

Maj, ik vind die lappen tekst ook 'keigezellig' !! Ik wens je een supertijd in NL!!

K was gisteren droog thuisgekomen,gelukkig...Nu pak ik mijn moeders autootje, want ik moet na t werk naar Den Bosch....heeel misschien pak ik een filmpje,weeet nog niet....

Fijne dag allemaal
Come fly with me on a jetplane
MajMaj, je vliegt vanavond al. Heel veel plezier gewenst en geniet ervan met volle teugen!! Heb je in NL ook tijd om te forummen..wrschl. niet. Je hebt echt schrijftalent; ik was nooit zo goed in schrijven..een opstel schrijven vond ik vroeger al een ramp.

Vivagirl, een frikandel, die vind ik ook lekker. Dus eet er maar 2 MajMaj! Mijn man en de kinderen vinden ze vreselijk!

Ik vond eergister in de kast nog een zak zwart/wit salmiakkogels, ik dacht dat ze al op waren... yummieyummie

Looola, al weer terug in de Heimat?

pino, trek je straks wat warmers aan voordat je op je fiets stapt! Niet dat je verkouden wordt... (Je gaat vandaag met de auto las ik net..)

Philein, natuurlijk is paardrijden een sport, maar dat is schaken ook...

Het heeft hier geregend, met buien kwam het gister plots uit de hemel. Zaterdag wordt het weer warm en zonnig, wel 25°C ..te mooi om waar te zijn...

Vivagirl, je bent wel al erg vroeg aan het rennen? Pas goed op jezelf..

http://www.youtube.com/watch?v=R4Ay10Stmw8 kennen jullie deze nog...
Goedemorgen! Ik heb heerlijk kunnen uitslapen!

Pino, succes in Den Bosch!

Maj, nog even rommelen vandaag en dan op naar Holland! Zo leuk!

Heidel, het weer blijft ons bezighouden he, ben ook steeds benieuwd hoe het is. Gister ook hier wat regen, maar dat vond ik wel even lekker (is de auto gelijk ook weer wat schoner )

Oh enne...op een paard gebruik je toch wel even wat meer spieren dat op een stoel achter een schaakbord hoor! Haha, je zou het eens moeten proberen, dan spreken we elkaar daarna nog wel

Ik lig nog in bed, oh shit, ik zie dat het nu ook regent...jammer...
Haha, die reclame ken ik geloof ik nog wel ja, of misschien was het net iets voor mijn tijd. Grappig joch was het he.

Oh en VG, balen dat je slecht hebt geslapen en dat het je mobiel bleek te zijn! Hopelijk trek je de dag een beetje, ook al is ie lang voor je. Succes!
Philein(tje) , dat was toch maar een geintje.

Heb je studiedag vandaag?

Hier regent het nu, pijpestelen.

Sinds een week staat het huis van de overburen in de steigers. Helaas hebben ze het weer wit geverfd..jammer, vind het zo gezellig als de huizen een kleurtje hebben. Zo mediterraan. Maar nee, weer wit ..
Geen grapjes over mijn paardje he Heidel

Maare, nee ben vrij vandaag en daar heerlijk van aan het genieten!

Jij? Is de zon nog gekomen? Hier regent het al de hele dag!
Hier ook alleen maar regen-regen-regen.

Goed dat pino met de auto naar het werk is gegaan!

Ik ga iets bakken, weet alleen nog niet wat. Ik heb eens gehoord van een fanta-cake (fantakuchen). Dat ga ik eens googlen..
De hele dag snertweer geweest hier, dus lekker binnen gebleven.

VG hoe was jouw dag? Je bent stilletjes vanavond..

Heidel, wat heb je gebakken?

SD, gaat het goed met je, schrijf je gauw weer eens als je tijd hebt?

Nichi, heb je nog wat kunnen regelen op je werk?

Looola...die is nog lekker aan het genieten!

Maj, zit in de lucht naar de lente in NL!

Avian, long time, hoe is het met jou?

Flamenco, ik hoop dat het goed gaat met je!

En Pino, hoe was het in DB vandaag en ben je nog naar de film geweest?

Welterusten allemaal!
Hoi, alweer vrijdag en..1 april, kikker in je bil . Slaat eigenlijk nergens op.

Heb nix meer gebakken Philein, ik had geen eieren meer...wanneer vlieg je? Veel plezier!

vivagirl, heb je het zo druk?

MajMaj, geniet ervan!

Looola, drop us a line

pino, lekker droog gebleven gisteren?
Van 't weekend dan maar uitrusten, vivagirl...O nee, dat gaat niet want je vliegt zondag al naar Germany..

heb je al een programma voor volgende week?

Philein, slaap je nog?
Hoi en doei,nee ik ben druk vandaag Heidel!

Tot later!
Hoi allemaal,

VG, voor hoelang ga je ook al weer naar Duitsland? Wat doe je zoals op zo`n zakenreis eigenlijk? Is het puur zaken doen of zit er ook een beetje vrije tijd of `hotel uitproberen tijd` bij?

Philein: Nog niets gehord over de stage maar wel een best leuke dag gehad op het werk. Bij een introductie heb ik tenminste wat te doen, want het normale werk ligt op ditmoment een beetje stil, simpelweg omdat er maar de helft van het normale aantal gasten zijn.

Heidel: Heb je al iets meer gevonden over de Fanta-cake? lijkt me toch best apart. Mocht je er eentje maken, geef je dan even een smaak-verslagje?

Morgen kamer verder opruimen en naar de super. Hopen dat er eindelijk weer een pakje soya-melk te krijgen is en dan ook op zoek naar wat groente zonder straaltjes en import vlees.
nichiran, fijn wat van je te horen. Heb je ook zo'n apparaatje waar je stralen mee kan meten? (geigermeter heet het geloof ik). Lijkt me wel handig.

Nu de zon weer schijnt hier, heb ik mijn bakplannen op de lange baan geschoven...nu ga ik de tuin nog even in!

Iedereen een prettig weekend!
Vivagirl, had al wel gedacht dat het een pittige training word in Germany...dan meeten we liever relaxed in Ohrid!! Of wat denk je?
..
Zo, nu lekker in bed.

Trusten allemaal!
MaiMai, ben je vandaag jarig? Gefeliciteerd!

Maak er een beetje leuke dag van.
Wat warm vandaag zeg!

Ik ga over een paar uurtjes weg VG. Lekker genieten van de zon jij ook!
Moet mijn tas nog inpakken en weet bij God niet wat ik mee moet nemen aan kleding. Is erg mooi weer daar, maar om nou al de slippertjes mee te nemen?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven