iPod-houder?

01-04-2011 21:34 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,

Ik weet niet of dit op de goede pijler is, maar toch ga ik hier mijn vraag stellen.

Op dit plaatje rechtsonder, zie je een soort houdertje die mijn dochter bij haar iPod Touch heeft gekregen. Maar wat is het? Al aan meerdere mensen gevraagd, van alles geprobeerd, maar we komen er maar niet achter. Iemand hier op het forum die mijn (waarschijnlijk erg domme ) vraag kan beantwoorden?
Dat is geen houder maar 'bescherming in de verpakking' zei de man in de winkel. Oh, droop ik af. Gelukkig zijn er meer zoals ik :-)
Dat is voor in een dockingstation. Een versterker waar je je ipod in plaatst en dan fungeert het zeg maar als een cd-speler/bandrecorder. Daar zit een standaard gleuf in waar je dus dat plaatje inzet zodat jouw ipod past.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
En nee, dat is dus niet dom. Kwam ik ook pas achter toen er hier een dockingstation kwam en ik niet wist hoe de ipod er in moest en toen heeft iemand me uitgelegd dat ik dat ding nodig had. Dat was nog een hele zoektocht om dat ding terug te vinden hier in huis!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Dotjemol schreef op 01 april 2011 @ 21:40:

Dat is geen houder maar 'bescherming in de verpakking' zei de man in de winkel. Oh, droop ik af. Gelukkig zijn er meer zoals ik :-)Ach, ik heb eens een heel setje scherm-bescherm-hoesjes weggemikt met de verpakking
Bedankt voor de reacties!

Als bescherming zou kunnen, maar 't blijft raar. Nog even geprobeerd trouwens, maar hij is niet voor het dockingstation, daar past 'ie niet in. Nog andere suggesties?
Het is echt voor het dockingstation hoor. Ik heb zo'n appleding gekocht en daar zaten allerlei maten bij.
Nou, okay, dan moet ik jullie maar geloven. Ze gaat hem daarvoor niet gebruiken, aangezien het dus niet past. Maar het 'raadsel' is nu wel opgelost.
Check!

http://kadowinkel.kadovan ... 27ga-Voor-Ipod-Touch.html
en dubbel-check!

en drie keer is raak

.... oh, wacht ff ....
Als het niet past is het gebruikte "Docking station" waarschijnlijk niet van Apple zelf. De meegeleverde inserts zijn compatible met Apple Universal Dock, maar die passen bijv. ook niet in mijn Logitech wekker met iPod-dock...
Als het niet past is het gebruikte "Docking station" waarschijnlijk niet van Apple zelf. De meegeleverde inserts zijn compatible met Apple Universal Dock, maar die passen bijv. ook niet in mijn Logitech wekker met iPod-dock...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven