Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.

Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.

Iedereen is welkom !!!
Alle reacties Link kopieren
Ok Janna, wist ik niet.

Bedankt voor het doorgeven
Ik heb ook die douchegel gehaald, heerlijk! Mijn grote-fles-dove-voor-3-euro-bij-de-action was nét leeg, en ik moest vanmorgen toch over Utrecht Centraal, dus dat kwam allemaal mooi uit

En met mijn kleine schoenmaatje heb ik die kindersportschoenen bij de Dirk kunnen kopen voor 15 euro. Ben ik zeker blij mee, want ik had net schoenen nodig.
@Flashy; je hebt mail (slankie-code)
Ik heb vanmiddag nog even iets gehaald bij het Kruidvat. Omdat het van andrelon was, kreeg ik bij 2 stuks een fles wasmiddel van Robijn gratis!

Daarnaast heb ik gelijk de nieuwe Kruidvat kortingspas gekregen. Je kunt hem activeren via internet en dan ontvang je leuke aanbiedingen in je mailbox. Daarnaast spaar je ook punten voor gratis artikelen...
Wij hadden ook toevallig dat de flesjes nét bijna leg waren! De restjes heb ik in een klein flesje gedaan voor ons weekendje weg in april. Superhandig zo:)

Verder heb ik vandaag leuk gevrekt, nou ja... weet niet of ik het vrekken kan noemen maar ik had superleuke t-shirts van een paar jaar geleden (wit) die ik nooit meer aan deed omdat er vlekken op zaten (ik=knoeikont). Ik heb met bleek op de vlekjes geprobeerd het weg te halen en het is gelukt! Dus weer goed gerecycled vandaag!
quote:doortje87 schreef op 31 maart 2011 @ 15:51:

[...]

Ben ik de eerste??!!

Heeft iemand anders nog Milner code's? Ik wil ook zien hoe ze eruit zien! ik heb je gemaild
Boehoe had ik net geld laten uitbetalen van euroclix (90 euro) en mn aanmeldingsbonus van zorgverzekering (75 euro) gekregen komen de gemeentelijke aanslagen en waterschapsaanslagen binnen (ben 2 maanden geleden verhuisd dus ze waren wat later dan normaal).. dag geld :(
He balen AtelierMadame, ik moet deze maand echt even opletten met uitgeven, want ik heb veel te veel uitgegeven. O.a. kleding voor de kinderen (maar wel kinderbijslag gekregen) en gisteren een autostoeltje voor de jongste gekocht, was nl. in de aanbieding bij Halfords. Volgende week moet de auto naar de garage voor een kleine beurt, dus dat kost ook weer geld.

Wel leuk, krijg net een berichtje van Buzzer dat er weer een pakketje onderweg is om uit te proberen, deze keer gaat het om Unox romige tomatensoep in zak, dus dat is toch leuk meegenomen.
hoi hier een trouwe meelezer.

kan ik iemand een plezier doen met 4 musicalpunten van de AH?
Nu onze auto de deur uit is houden we per maand best een aardig centje over, het grootste deel daarvan sparen we. Daarnaast hebben we een deel heel bewust uitgegeven voor onze tuin die deels heraangelegd werd. Zo hebben we bijvoorbeeld lindebomen gekocht, een lang gekoesterde wens. Ik heb voor vaste planten eerst bij onze familie en kennissenkring rondgekeken en zo heel wat stekken verzameld van vaste plantjes. Ik raad voor het kopen van planten/struiken overigens kwekers aan in plaats van de grote bekende tuincentra, dat scheelt echt heel veel.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Zo, vandaag goed gevrekt bij de v&d. Ik had nog behoorlijk wat nieuwe dingen voor de zomer nodig en het was nu nog eens 20% extra korting bovenop het prijzencircus korting. Ik heb op al mijn aankopen super veel korting gehad en gelijk genoeg ingekocht voor de hele zomer. Was ook nog een rustig omdat iedereen schijnbaar op de vierde etage rondhing omdat daar die mensen van the voice zouden langskomen.
Er zijn weer AH voordeelcoupons
Layla, pas op. Ik hoor net van een ook buzzerende kennis, dat het 12(!!!) pakken soep zijn Ze belde net, of wij ook maar wat wilden
Hallo !

Ik lees hier steeds over buzzer. Ik ben wel lid maar ik krijg niks!

Hoe komen jullie alleen jullie probeerspullen?

Want ik wil ook gratis dingetjes!
heeft iemand nog zo'n kortingscode voor wehkamp? (weet niet of die nog geldig zijn). je kunt me mailen op mugske at live.nl
Voor de vrek die zich op de zondagmiddag verveelt (en weer 's wat anders dan dat uitwisselen van spaarbonnetjes en -codes ): het is dit weekend Museumweekend (klik) en veel Nederlandse musea hebben in dat kader gratis entree.
Alynia, het zijn idd 12 pakken. Ik heb er al 5 weggegeven en gisteren 1 zelf gebruikt, dus nog 6 te gaan.

Kuzu, heb je al eens een uitnodiging gehad voor een inschrijfpoll? Ik kijk regelmatig op de site en als ik dan bijv. een berichtje plaats over campagnes die eraan komen, krijg ik vaak wel een uitnodiging om de poll in te vullen. Als ik dan binnen de doelgroep val mag ik meedoen.
Ik kreeg ook weer nieuwe AH voordeelcoupons binnen!

Ze zijn iets anders dan die van Tegucigalpa;

Voordeel!!
Bedankt voor die AH coupons dames, daar heb ik echt wat aan!!
Hema heeft ook weer kortingsbonnen. Hiermee kan je 15% korting krijgen op 4 artikelen: hema
Semper ubi sub ubi
Lekker uit eten geweest met forumvriendinnetjes bij de pizzeria.

Met zijn zessen waren we (inclusief drank, broodjes met kruidenboter en olijven) maar liefst 120 euro kwijt.

Leve de pizzeria !!! (In dit geval in de Kleine Pelsterstraat in Groningen).

Hema korting 15% op alles

Kortingsbonnen Hema
Hema korting 15% op alles

Kortingsbonnen Hema
Wat fijn dat er weer Ah/Hema coupons zijn! Thanks voor het posten.

Moppetoet, leuk dat jullie een fijne en goedkope avond hebben gehad! Kom ook weleens bij die pizzaria, heerlijk eten en ben idd meestal voor 15 euro klaar en dan heb je al "gek" gedaan
Ik heb nog twee Milnercodes. Iemand interesse?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven