'andijvie' wasmachine springt autom. naar einde programma.
zaterdag 2 april 2011 om 19:14
Onze wasmachine doet raar. Als we hem op welk programma dan ook, aan zetten, dan pakt ie water, so far so good, en dan ineens, bam, springt ie over naar de laatste 3 minuten van wegpompen en dan stopt ie er mee. Alle programma's hebben we zogezegd al gehad, internet geraadpleegd, zelf van alles geprobeerd ( klepjes open, dingen schoonmaken, stekkers er opnieuw in en uit etc) maar hij blijft na een paar tellen overspringen naar de laatste 3 minuten. We snappen er geen sikkepit meer van. En het is weekend. En het wasgoed stapelt zich op, dus wie zou ons van een afstandje kunnen helpen of adviseren?
zaterdag 2 april 2011 om 19:34
zaterdag 2 april 2011 om 19:40
quote:mariamena schreef op 02 april 2011 @ 19:34:
Kunnen we na checken, maar volgens mijn man is dat het niet ( geen idee waarom hij dat denkt, maar hij zegt dat hij er nogal verstand van heeft?) Heeft mijn man ook maar die kon het euvel ook niet vinden.Hoe kom je er achter dan of het de klok, het verwarmingselement of de koolborstels zijn dan? Dankzij de monteur die ik gebeld had ha ha !En: bedankt voor je meedenken en je antwoord.Succes en hopelijk is hij snel gemaakt !
Kunnen we na checken, maar volgens mijn man is dat het niet ( geen idee waarom hij dat denkt, maar hij zegt dat hij er nogal verstand van heeft?) Heeft mijn man ook maar die kon het euvel ook niet vinden.Hoe kom je er achter dan of het de klok, het verwarmingselement of de koolborstels zijn dan? Dankzij de monteur die ik gebeld had ha ha !En: bedankt voor je meedenken en je antwoord.Succes en hopelijk is hij snel gemaakt !
zondag 3 april 2011 om 12:59