JULI 2008 (deel 2)

13-12-2007 09:15 1607 berichten
Alle reacties Link kopieren
x
quote:tommie_girl schreef op 06 januari 2008 @ 21:25:

zeg caro, vertel ons eens het geheim van 'van iedereen onthouden wat ie geschreven heeft'? Of zit jij met een kladblok naast je computer, haha

:-) Ik kijk gewoon terug terwijl ik schrijf. Dat is het mooie van dit forum, je kunt gewoon terug kijken.

Ik zit net tegen lief te vertellen dat ik het zo leuk vind op het forum. Dat we echt allemaal een bad hairday hebben, dat we allemaal moe zijn, dat we allemaal ons een slons voelen haha. Lief moest lachen. Toen ik (om te pesten) voor stelde of we niet een forum voor onze mannen moesten openen vond hij dat toch een minder goed idee.

Stel je voor zeg, dat onze mannen over ons gaan klagen op een ander forum, no way dat ie dat mag doen. Haha en wij doen dat lekker wel! Ooooh wat zijn we erg he.

hahahaha, neeeeeee, dat mag niet!!!! Ze moeten het maar even zonder klaagmuur doen, wij moeten de bevalling nog door, daarom mogen wij hier af en toe (of wat vaker) klagen.

Weet je waarom ik ook wel eens denk dat mannen zieliger lijken als ze ziek zijn (want eerlijk gezegd kan ik er ook behoorlijk wat van). Ik denk dan dat wij vrouwen toch eigenlijk een beeld van een man hebben dat ie altijd sterk en fit moet zijn om voor ons te zorgen. Tja, en als ze ziek zijn en gaan klagen valt dat ideaalbeeld dus helemaal weg en daar irriteren we ons aan. Tis maar een theorietje.....

Goeie theorie! Denk dat je gelijk hebt!

Ojee, lief spreekt me tegen. Als vrouwen ziek zijn doen ze zielig omdat ze aandacht willen als mannen ziek zijn zijn ze ook echt ziek. Haha, mocht ie willen Denk toch echt niet dat dat waar is. Dat wordt nog een verhitte discussie op de bank. Ik ga eens op internet kijken of hier iets over te vinden is.....

Laat me ff weten als je wat gevonden hebt!

x tom
Uggla, wat een ramp die Ikea. Probeer altijd op een doordeweeksedag te gaan, maar heb ook mijn karretje weleens laten staan hoor, haha! Moest wel lachen om de weekend-muts!

Omdat we boven wonen zitten mijn vriendje en ik samen op een bankje, dus hij zit altijd naast me. Hij is heerlijk nieuwsgierig (bijna erger dan ik, haha) en leest vaak mee. Soms vind ik het irritant, soms ook niet. Zoals vanavond, toen moest ik vaak lachen om jullie verhalen en dan zeg ik, 'moet je dit lezen'! Hij zei net wel, jeetje is dat van 1 dag allemaal? Komt omdat ik het afgelopen de 2 nieuw volgenschreven pagina's door te worstelen. Je moet idd wel elke dag ff kijken anders hou je het niet bij! Zal hopelijk vanaf morgen weer anders worden, dan is de vakantie weer over helaas. Sommige meiden geven ook iedereen persoonlijk reactie, dat vind ik erg knap want dat red ik niet hoor, dat onthou ik allemaal niet. Soms (zoals nu) open ik de reactie in een andere pagina en dan maak ik aantekeningen waar en op wie ik wil reageren... beetje jammer he!

De tabel op de hyves site is wel een uitkomst! Erg fijn om erbij te hebben. Lo jij werkt hem toch bij? Ik wil voorstellen om ook hier de tabel te sorteren op UD, ik kijk altijd ff voor het vergelijk hoever iemand is ten opzichte van mij.

Zo'n angelsound lijkt me gaaf maar ik ga hem niet kopen. Ik heb wel zo'n ouderwetse houten luister... (geen idee hoe dat heet) gezien die de dokter vroeger gebruikte. Is dat wat? Kun je pas later gebruiken denk ik?

B80 lekkere actie van dat etentje. Maar ik heb dat ook in het dagelijkse leven dat soort acties. Plan altijd meerdere dingen tegelijk en dan moet ik 1 ervan weer afzeggen. Vergeet ook altijd verjaardagen of een cadeautje of aardigheidje te kopen als ik ergens ga eten ofzo. Ben wel attent maar vaak ook een muts in dat soort dingen!

Morgen weer werken, niet heel veel zin in! Maar wel lekker om weer in ritme te komen denk ik. Morgen begint mijn nieuwe collega dus zal ook wel druk worden. Verder wil ik het ook gaan vertellen op mijn werk, maar alleen zie ik mijn baas 1,5 week niet en ik vind dat hij het van mij moet horen en niet van een ander. Dus moet maar ff kijken, misschien bel ik hem wel ofzo. Ik wil het mijn collega's zo graag vertellen! Mijn directe collega weet het trouwens al wel.

Meiden, ik ga nog ff internetten. Dikke kus!
Jeetje, meiden, ik ben om kwart voor 6 vanmiddag hier voor het laatst geweest en ik kan alweer mijn pen en papier erbij pakken. Weer een hele pagina erbij in 5 uurtjes.... Pff, nu ben ik te moe.

Ik ruk als het veel is altijd een blaadje uit de printer en zoek mijn eigen laatste post op en schrijf dan van iedereen kort op wat gezegd is of wat ik terug wil zeggen.

Het blaadje ziet er dan ongeveer zo uit, ik heb er nog een liggen:

Elen: leuk vh bk

Lo: opgermd, orl, 4,4cm

Juud: zeekoe, help ik heb...

Ugg: fijn werk

Yent: eelt, mist,

Mon: hartje svc vk

Taf: 5 wk trw

Lee; huish, meisje ziek

Tom: bed id was, kots

Nien: sport,haha

Nou ja, en dan weet ik in 1x wat ik moet schrijven. Briefje van paar dagen (uur??) geleden, maar Manf snapt er nooit wat van.

Morgen ga ik op iedereen reageren. Zal wel een paar uur duren als het op dit tempo verdergaat. Nu allemaal gaan slapen en morgenavond pas weer verderschrijven hè?

Trusten. xx
x
80, wat grappig dat lijstje. Misschien moeet ik ook maar zo'n lijstje bijhouden. Ik raak af en toe echt de draad kwijt over wie wat gezegd heeft en waar ik nog op wilde reageren.

Tantelo, op mijn bijbaantje weet de hele planning nu dat ik zwanger ben zodat lichamelijk lichtere klusjes (zoals garderobediensten) voor mij open gelaten worden en ik niet meer 14 uur per dag met 15 borden op mijn arm loop. De rest van de 500 collega's vertel ik wel als het toevallig ter sprake komt of als ik echt een band met ze heb. Verder denk ik niet dat het ze zo veel interesseert en zien ze het vanzelf wel neem ik aan.

Op mijn opleiding waar ik ook nog experimenten doe voor mijn scriptie weten de meesten nog niet dat ik zwanger ben. Ik baal zo ontzettend van de onderzoeksgroep waar binnen ik werk dat ik echt geen enkele behoefte heb om persoonlijke zaken met iemand daar te bespreken. Mochten er experimenten zijn waarbij chemicaliën komen kijken die schadelijk kunnen zijn voor mini dan vertel ik het wel. Ook als iemand mij vraagt of ik misschien zwanger ben zal ik er niet over liegen. Verder probeer ik daar zo min mogelijk te zijn, zo min mogelijk contact met de mensen te hebben en zo efficient mogelijk te werken zodat ik er binnenkort helemaal niet meer heen hoef.

1 van mijn studiegenootjes zit op hyves, dus als zij op hyves leest dat ik zwanger ben en het aan de hele afdeling vertelt vind ik het prima. Waarschijnlijk vertel ik het binnenkort ook wel aan de rest van mijn studiegenootjes.
Ik hoop dat jullie het niet erg vinden als ik niet reageer op jullie. Maar er wordt echt veel geschreven. Hardstikke leuk, maar ik vind het zo jammer dat ik niet op iedereen kan reageren.

Sommigen van jullie dus ook zo'n last van acne? Het is echt erg nu hoor. Balen, want je voelt je er meteen onzeker door.

Hier ook minder zin in avondeten. Verder eet ik nog steeds te veel.
quote:tommie_girl schreef op 06 januari 2008 @ 21:25:

zeg caro, vertel ons eens het geheim van 'van iedereen onthouden wat ie geschreven heeft'? Of zit jij met een kladblok naast je computer, haha

x tom

(of alles knippen en in een word-document plakken en daar dan schrijven en reageren en dan knippen en plakken naar het Forum.....appeltje/eitje )
Halloooo!!!

Nou, ik schrijf vaak alleen wat onderwerpen op waar ik graag op wil reageren omdat me de tijd vaak ontbreekt om uitgebreid te reageren (kan eigenlijk alleen als de meisjes op bed liggen en dan wil ik vaak maar 1 ding: zelf naar bed ).

De vorige zwangerschappen heb ik ook uitgebreid geforumd en na de bevallingen heb ik alles wat ik had gemaild en sommige reacties daarop gekopieerd naar Word. Dat allemaal aan elkaar geplakt en met foto's van dikke buiken en echo's erbij heeft tot 2 superleuke waardevolle zwangerschapsdagboeken geleid. Misschien ook iets voor jullie?

(wel even de seksvragen en reacties eruit halen als je het je schoonmoeder ook wilt laten lezen - of je kind ).

De zon op vakantie heeft mij beide keren alleen maar goed gedaan en geen masker gegeven. Gewoon de eerste dagen wat voorzichtig aan doen en kijken of er iets gebeurt en daarna niet meer druk om maken.

Lo, die pukkels zitten inderdaad heel diep en zijn heel groot en willen niet weg en geven hele lelijke rode vlekken en vooral op kaaklijn inderdaad (wat doen ze daar?!). Het suffe is dat ik bij Yente superlelijk (mijn woorden ) en dik (weegschaal ) was en bij Nova juist mooi, straalde en slank en nu zit ik er tussenin. De een zegt dat ik straal en de ander zie ik angstvallig het onderwerp vermijden . Scheelt ook per week (als de pukkels net opkomen of net weggaan ).

Anyway, gisteren wist yentjeman - fijngevoelig als hij is - me te vertellen toen ik net in bad wilde stappen dat ik toch overal wat zachter en ronder was geworden, echt zo'n lief (jajajajaa) laagje babyvet (voelde me al zo ranzig en dik door de kerst dat dit insloeg als een bom natuurlijk ). Heb van nature al een 'lief laagje babyvet' (weeg zo'n 75 kilo bij een lengte van 1,74) en dacht de 80 kilo mede dankzij zijn opmerking ruimschoots te zijn gepasseerd. Ook dankzij alle opmerkingen van mensen die vonden 'dat je het toch echt al heel goed zag' met mijn 14 weekjes (pas nog in al mijn broeken......nou ja, tot een uurtje of 15 's middags dan .

Vanochtend dus na weken met knikkende knieën weer eens op de weegschaal gaan staan en wat bleek: 3,5 kilo erbij (in 14 weken.....).

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenorme geruststelling en Yentjeman flink de wind van voren gegeven (ben niet meer zo opvliegend, dus mocht wel weer een keertje ).

Wat is bij jullie inmiddels de schade?

Het voelen van de baarmoeder kan volgens mij vanaf week 12 of zo (voor die tijd ligt ie waarschijnlijk nog achter je schaambeen). Daarna kun je het goed voelen als je 's ochtends wakker wordt in bed in het kuiltje boven je schaambeen, dat binnenkort geen kuiltje meer is, maar een bult!

Nou, ik ben er weer vandoor!!

Liefs,

Yentje
Caro, echo vandaag!!! Spannend!!!! Leuk!!!
Ook ik zit onder de acne en voel hier en daar wat extra vetlaagjes. De schade tot nu toe is + 3 kilo. Minder als de vorige keer.

Nog vakantieplannen trouwens? We willen nog een weekje weg in mei anders komt het er niet meer van. We denken aan de Algarve. Iemand daar al geweest?
Hoi,

Kom even vertellen dat de echo weer helemaal goed was! Beebje was heel druk, echt heel gaaf om te zien. Ze konden de stand van de voeten ook goed zien, zag er goed uit. Beebje ligt zelfs iets voor op groei.

De foto's zijn niet heel mooi omdat beeb zo beweeglijk was/is.

Hier geen last van acne, heb er juist helemaal geen last van.

Wij hebben nog geen vakantieplannen. Vriend heeft vakantie met de bouwvak, dus na de bevalling, misschien dat we nog een weekje weg kunnen in het voorjaar.

Ik ga weer naar de bank. Boodschappen gedaan net, ben gesloopt!!!

X
Joepie!!! Heerlijk, Caro!!!

Hopelijk heb ik morgen ook zo'n goed nieuws!

Kobe, even gekeken (je bent een halve kilo minder aangekomen dan ik), maar je loopt ook 6 dagen achter op mijn schema, dus ik ben gerustgesteld

Volgens de vk mag je een pond per week aankomen het eerste trimester. Daarna gaat het harder (aaaah!!!!).
hier ook acne inderdaad... blegh! En slap haar, en een grauwe uitstraling, dus ik ben niet echt stralend zwanger of zo... Ik ben nu 3 kg aangekomen, ben benieuwd wat de uiteindelijke schade zal worden!

Caro, gefeliciteerd met de goede echo! leuk om zo'n beweeglijk kindje te zien he?

Kobe, ben nog nooit ind e Algarve geweest, heb er wel goede verhalen over gehoord. Wij gaan eind maart trouwens een weekje weg, maar gewoon NL. Vind het buitenland een hoop gedoe ivm Quintens strenge dieet. Dus nu maar hopen op vroeg voorjaar!

Morgen weer werken, heb nog weinig zin. maar ja, een normaal ritme is ook wel weer goed natuurlijk. groetjes!
Caro, geweldig weer een goede echo.

Miti, hoop met je mee. zo'n zin in het voorjaar.

Ah, gelukkig meer mensen die al zijn aangekomen tot nu toe. De vorige keer met 14 weken +4 kilo en met 20 weken + 7 kilo. Uiteindelijk 15 kilo bijgekomen, waarvan er 7 zijn blijven plakken. Weggekregen weer met SB vorig jaar in januari.

Ga zo Kian ophalen. Hopelijk blijft het even droog.
Caro, gefeliciteerd met je goede echo. ben erg blij voor je! Blijft bijzonder denk ik je kindje te zien!

Miti, waarom heeft quinten een dieet? Is hij allergisch?

Yentje, veel plezier en succes met de echo morgen!

Hier trouwens geen acne en hele sterkte nagels en een volle haardos. Duidelijk een jongetje dus (als je de bakerpraatkjes gelooft). Ook nog steeds een kilo lichter dan voor zwangerschap, er mag nu toch wel eens wat bij gaan komen, al 15 weken onderweg! Wel al een buikje gelukkig. Vooralsnog zagen alleen vrienden en familie de bolling, maar nu ook al vreemden. Verslag van de nieuwjaarsborrel van onze flat:

Komt man 1 naar me toe, kijkt naar de jus d'orange, daarna naar mijn buik en zegt: Ben je.....??? Ikke: Jaaaa, dat ben ik........

Komt man 2 aan die tegen man 1 zegt: En.....Heb je het durven vragen????? Zegt man 1: Ja...ze is het!

Grappig he?
Kobe, ik heb ook last van acne, vooral op mijn voorhooffd. En dat terwijl ik in de puberteit echt nooit acne had. Af en toe een puistje en dat was het.

Mijn haar is ook meer een soort stro dan haar, misschien moeten we toch maar eens serieuzer aan het meisjesnamen verzinnen slaan.

In de Algarve ben ik nog nooit geweest. Vriend en ik zijn allebei geen fan van de zon en hitte en verbranden bij ieder zonnestraaltje, dus zonnige bestemmingen zijn niet echt wat voor ons.

Ik denk niet dat wij voor de bevalling nog weg gaan. Vooral het reizen van en naar mijn ouders in Canada rond de kerstdagen viel mij heel erg zwaar. Na een dagje een bezienswaardigheid bekijken was ik echt totaal gesloopt. Skiën vind ik eng nu (hoewel het volgens de verloskundige nog makkelijk kon). Ik ga mij dingen in mijn hoofd halen als "wat als ik nu val en wat breek, dan kan ik vast niet geopereerd worden want een narcose is slecht voor Mini" Van dat soort gedachten val je natuurlijk juist.

Caro, gefeliciteerd met de goede echo. Is gek he om je kindje zo te zien bewegen terwijl je er helemaal niks van voelt

Hoeveel ik aangekomen ben weet ik echt niet. Ik heb geen weegschaal en ben eigenlijk ook niet van plan om er eentje aan te schaffen. Mijn vk weegt alleen bij de intake en met 36 weken, dus over 22 weken weet ik hoeveel ik ben aangekomen.
Uggla, ik ga volgende week op winterpsort maar ga niet skien. Ik ski al vanaf toen ik 2 jaar was en val eigenlijk zelden. maar ja als je dan toch een keer valt gaat het altijd wel hard en er zijn helas ook mensen op de piste die niet kunnen skien. Ik enk dat ik het mezelf nooit zal vergeven als ik val of als iemand tegen me aan skied en er dan wat met Jip is. Ik ga lekker wandelen en spelen met mijn neefje en nichtje :-)
Caro gefeliciteerd! Leuk! Weer een goede echo!

En eh...ik weet wel dat het geen röntgenapparaat is, die angelsounds, maar mijn vriend maakt die vergelijking.

Toch had ik er vanmiddag bijna eentje gekocht. Ik heb mezelf beloofd dat ik na mijn bezoek aan de vk, eentje mag kopen! (als ik daar bij de intake het hartje heb gehoord)

Hier geen acné gelukkig. Wel ontzettend vet en onhandelbaar haar. Over haar gesproken, ik heb wel toegenomen haargroei, benen, oksels, bijna om de dag scheren, zo hard gaat het. Volgens de bakerpraatjes wordt het bij mij dus een jongen :-)

Rare eerste werkdag na de vakantie had ik vandaag trouwens. Eerst een collega die meldde dat ze zwanger is. Veertien weken, dus ruim twee weken verder dan ik. Hartstikke leuk, maar ik voelde me wel een beetje lullig eigenlijk, omdat ik het al zo vroeg verteld heb. En wat helemaal naar is, is dat zij totaal nergens last van heeft. Geen misselijkheid, vermoeidheid, vreetbuien, helemaal niets! Grrr. En ze is hartstikke slank, dus je ziet ook nog eens geen buikje, terwijl een andere collega mij meldde vanochtend dat je het al begon te zien bij mij. Ja, dat is geen baby, dat zijn de zakken chips, friet, koekjes en andere lekkernijen...

Verder belde mijn moeder vanmiddag dat mijn tante afgelopen nacht is overleden. Ze is een half jaar ziek geweest, en ik wist dat het er aan zat te komen, maar ik schrok evengoed heel erg, en omdat mijn moeder zo verdrietig was, was ik ook ontroostbaar. Hormonen ....

Ik ben naar huis gestuurd, omdat ik bleef shaken.

Vrijdag de uitvaart.

Gelukkig weer een beetje bijgekomen.

Het is wel opvallend rustig hier trouwens! Je kan wel merken dat er door een aantal (waaronder ik) weer gewerkt moest worden!

Ik heb van de week op de weegschaal gestaan. Heb ik niet meteen gedaan aan het begin van de zwangerschap. Ik was een aantal weken geleden vier kilo zwaarder dan van de week. Afgevallen dus. En dat zonder misselijkheid. Dus, als ik weer gewoon ga eten, dan val ik de aangekomen kilo's ook weer af. Een hele geruststelling!

Ik hou het maar niet al te veel in de gaten. Ik word er alleen maar paranoia van...

Nou, ik ga zo eens eten, want om 7 uur word ik in de sportschool verwacht!
Haha, Gonien, ik weet wel dat jij wel weet dat het geen röntgenapparaat is maar dat moest je even aan vriend laten lezen :-)

Gecondoleerd met het verlies van je tante! Sterkte!

Bedankt voor alle felicitaties.

Uggla, inderdaad, erg raar om te zien hoe beebje draait en zwemt en je voelt er zelf niks van! Heel appart!

Yentje, ik had zelfs voor de zwangerschap geen kuiltje op de plek waar hij volgens jou hoort te zitten haha. Ik was flink afgevallen vorig jaar omdat we voor een kindje gingen maar na de miskramen is het weer een beetje mis gegaan (niet dat ik zo ontzettend veel ging eten maar op de een of andere manier heeft stress bij mij de invloed dat ik niet goed naar de wc kan en op de een of andere manier niet af kan vallen) Vrienden verbazen zich wel eens over dat ik zo weinig eet en toch niet afval. In 2009 maar weert een naar een dietist.

Vriend is naar bed gegaan. Op zich blij van, hij was weer niet te harden met z'n gesteun en gekreun, maar iets van me aannnemen (dat ie moet gaan stomen bv) ho maar! Denk dat ie niet gaat werken deze week. Ik hoop dat ik me woensdag weer goed genoeg voel om te gaan werken!

X
Gonien, sterkte met het verlies van je tante. Ik kan me voorstellen dat je bleef shaken. Nu niet meer afvallen hoor! Das alleen de eerste maanden niet erg, maar nu is het niet meer zo gezond als je nog afvalt (ivm afvalstoffen die vrijkomen als je afvalt).

Caro, geniet van je vriendloze avond! Sommige mensen hebben gewoon een hele trage stofwisseling en komen van niets aan. Een vriend van ons ook, hoeft maar 1 boterham extra te eten of er zit alweer een pond bij (of zoiets dan...) Krijg je vanaf nu nog extra echo's ivm de miskramen of ga je nu het gewone 'circuit' in?
Gonien- Gecondoleerd. Ik kan het me helemaal voorstellen dat je op je werk zit te shaken als je moeder zo verdrietig is aan de telefoon.

Vandaag maar Vichy Normaderm gehaald, wie weet helpt het wat. Mijn haar zit een stuk beter als ik het fohn, maar het blijft zo steil en glad, dat het haast lijkt alsof ik een stijltang gebruik. Alleen dan helaas zonder de glans en met sprieterig pierewaaier haar.
.
Morgen is ons mannetje jarig, dan wordt hij alweer twee ! Het is zo'n lekker ding en het is zo genieten en leuk om ze te zien opgroeien! Net samen de kamer versierd, ik moet alleen morgen wel werken maar vent is gelukkig thuis en als ik thuis ben gaan we lekker uiteten met z'n allen .
Jeetje, 2 pagina's erbij in 1 dag. Ik heb weer meegeschreven, ik ga mijn best doen.

@Gonien: oh wat rot van je tante. Heel veel sterkte!!

@Tom: na het eten toch maar 2 bakjes fruit op. Was best lekker. Vandaag na het eten de shcaal maar leeggemaakt. Ik heb nu nog 1 meloen, 1 zak mandarijnen, 5 sinaasappels, 2 peren, 2 pruimen en 2 kiwi's over. Kan wel weer een nieuwe maken.

@Uggla: bedankt dat je het de"chocola is slecht"opmerking hebt weten te ontkrachten

@Lo: bedankt voor het overtypen. Ik drink geen prik, dus cola is voor mij geen probleem. Koffie lust ik ook niet en ik drink alleen lichte thee of soms groene, dus ik maak me daar niet erg druk om. Ik kom later terug op je huis. Ik heb nog geen tijd gehad om te kijken maar het wel opgeshcreven. We gaan op vakantie naar Florida, een fly-drive. Nu kan ik nog lekker vooruit, dus heb er erg veel zin in. Ik lees over de ZB nergens dat dat tot 14 weken niet mag als ik google. "Met mate" en "pas op voor masker" staat overal wel. Ik ben denk ik in 14 weken een keer of 7 geweest, dus het zal wel loslopen. Goed dat je hebt opgeruimd, en zo'n documentaire kijken in jouw (onze) toestand is misschien niet zo slim, maar ja...

@Juud: welke film heb je gekeken? Alvast gefeliciteerd met Mart. Plaats je een foto op hyves? Hoe reageerden de kinderen?

@Caro: dat van die pakken vla komt me ZO bekend voor. Manf "vergeet" ook altijd alles. Zeker als er uit een pakje beleg al 1 plakje uit is, dan vindt ie het niet vers meer en "vergeet" hij het en dan kan ik het weer weggooien. Fijn dat je een avondje alleen hebt. Feli met je echo. Wat het huis betreft. We hebben het huis van mijn oom en tante gekocht die naar nieuwbouw gaan die in oktober op zijn vroegst klaar is. We kunnen nu nog geen babykamer maken, omdat we geen kamer over hebben. Baby Sluijs krijgt pas een kamertje in het nieuwe huis, als hij al bijna een half jaar oud is.

@Mon: dubbele afspraken heb ik normaal niet zo'n last van, maar nu dus per ongeluk wel een keer. Als ik er nou een dag eerder achter was gekomen, maar nee... Heb jij het vaak?

@Yentje: over aankomen kom ik straks apart even terug.

@Wokkel: oh, op wintersport zonder te skiën, dat zal wel even wennen zijn. Maar wel goed van je!

@Miti: wat heeft Quinten voor dieet?

Zo, over mezelf ga ik even apart schrijven.

xxxxx
Gaat jullie man of vriend eigenlijk mee naar de verloskundige?

Ik was net bij de verloskundige en het viel mij op dat ik de enige was die daar zonder man of vriend zat. Mijn vriend werkt laat en naar mijn idee heeft hij er ook weinig aan om te zien dat bloeddruk goed is en dat het hartje het nog steeds doet.

Bij de nekplooimeting (waar ik ook alleen heen ging) werd mij gevraagd of ik alleen was. Ik wist niet zo goed wat er bedoeld werd. Of ik geen partner heb of dat ik er geen bij me heb. Ik heb maar geantwoord dat ik daar, tijdens het meten alleen was. Ik word moeder, niet debiel (ten minste daar ga ik van uit). Ik kan zelf nog wel die paar kilometer naar het echocentrum rijden. Ook zelf op de behandeltafel gaan liggen lukt mij nog wel.

Vandaag blijkt toch dat ik misschien stiekem wel een beetje debiel word. Ik liet mijn telefoon bij de verloskundige liggen en bij thuiskomst bleek ik mijn sleutel niet bij me te hebben. Gelukkig heeft een vriend die hier in de straat woont de sleutel, anders stond ik nu nog buiten.

Mijn volgende afspraak bij de verloskundige is op 4-2. De nekplooimeting nog in de tabel staat was goed trouwens dus die mag je er uit halen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven