Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
Hip, wat leuk dat Tess zo goed praat nu ook! Ik geniet echt van de gesprekjes met Tirza. Je krijgt een veel beter beeld van wat er in die koppies omgaat hè.

Dit is trouwens het tuniekje dat ik heb gekocht voor Tirza:

http://www.tumblendry.com ... i/37880/116700-36g/37881/

De andere dingen kan ik zo snel niet vinden.

Redelijke nacht gehad. 19.30, 01.00, 4.30 gevoed. En om 7.30 weer. Net Tirza even weggebracht naar het kdv en nu hangen we even samen op bed. Moet nodig puinruimen hier, maar even geen zin. Ook irritant is dat ze onze vuilnisbak niet hebben geleegd... Grrr. Hij zat helemaal vol al, dus er staan nu twee zakken in de tuin. Zo maar ff de gemeente bellen ofzo...
Moet ook zo nog naar het cb voor officiële afspraak. Drukke dag dus.
Eerst maar even het linkje van Elza bekeken

Echt een super jasje en hele mooie kleur ook!

RR, ik zag leuke foto's van het weekendje op Hyves net....leuk hoor en wat is Tirza dan weer veranderd.

Heb je nog een goede nacht gehad zodat je weer een beetje bij kon komen?

Juul, 8 uur is wel redelijk vroeg maar wat Hip al zei...toch 10 uur geslapen en dat is wel veel natuurlijk. En het weer slaat nu echt om hé dus moet er flink geshopt worden voor onze kleintjes.

Kaatje, zijn jullie al bezig met de verbouwing en hoe is het eigenlijk met je vader nu?

Dog, ik wil ook nog steeds naar de film GV, lijkt me echt hilarisch. Maar ik wil dan denk ik met een paar meiden want denk niet dat ik vriend zo gek krijg om mee te gaan...

Hip, klinkt cool je opgepimpte fiets! En weekend klinkt ook heerlijk. Leuk dat Tess zo aan het kletsen is met zinnetjes ook al.

Elza, jullie zo te lezen ook een superweekend gehad. Mss toch juist wel lekker dat jullie er dankzij de gemiste vlucht nog de zondag erbij hebben geplakt....leuk dat je nichtje zo verrast was!! En ook al mt 24 voor schoenen....wat gaat dat hard. Ik heb nu mt 22 voor Tess d'r zomerschoentjes maar die zijn echt nog wel ruim anderhalve cm te groot denk ik...ze loopt er wel prima op.

Hier overigens ook het hele weekend niks "gezonds" gegeten maarja, dat heb je al snel met feestjes...komt doordeweeks wel weer goed.

Wij zaten gisteren aan de kust op een verjaardag en was het ook nog best aardig weer. Hebben in iig heerlijk in de tuin gezeten. Tess heeft heerlijk gespeeld met een jongetje van een maand jonger (die kon ook al heel goed kletsen zeg!) en de konijntjes buiten vonden ze allebei heel erg interessant...ze hebben samen een heel doosje konijnensnoepjes gevoerd Toen het jongetje wegging heeft ze de rest van de middag in de trampo gesprongen met de oudere kindjes....wat een stoer wijffie is het dan...doet niet onder voor de rest met springen hoor....en hoorde haar op het toilet gewoon schaterlachen

Ze was er wel een beetje hyper van want ze lag om kwart voor 9 op bed maar sliep om half 11 nog niet. Vanmorgen wel gewoon om 7 uur wakker. Gelukkig heeft vriend ATV. Hij ging vandaag naar zijn moeder met Tess, die gaan morgen op vakantie....kom ik dus weer goed vanaf
Gaaaf jasje Elza!! Goed verwend dus voor Moederdag alvast. Wanneer is dat eigenlijk? Kan ik de link even doorsturen naar mijn man. En fijn dat het weekendje NL geslaagd was! Tirza wordt ook altijd hyper van moeheid en onhandig. Maargoed, Joy heeft zich redelijk goed gehouden dus. Ben benieuwd wat voor schoentjes je voor Joy hebt gekocht trouwens... Plaatje?
RR leuk ding dat tuniekje! succes met je drukke dag! Ik zal zo even linkjes van Joy's schoenen zoeken ;)
Ohh we zijn allemaal tegelijk aan het forummen. Jij ook al een leuk weekend dus Sanne! Lief dat ze zo leuk kunnen spelen met anderen nu hè? Ik geniet daar ook erg van!
Supergaaf jasje Elza ! Joy dus ook al maatje 24 ! Beter he om schoentjes in de winkel te kopen, kunnen de verkoopsters ten minste gelijk zien hoe ze er op lopen en hoe ze zitten. Ik ga zaterdag even kijken voor nieuwe schoentjes.

Schattig tuniekje RR !

Heb net als Sanne eerst de linkjes bekeken

Ja wat een heerlijk weer he zaterdag. Wij hebben zelfs buiten in de tuin gegeten (BBQ) bij mijn broer. Opa en oma waren er ook bij. Gezellig alvast een voorproefje genomen op Curacao !

Sofie heeft zoals altijd heerlijk gespeeld met d'r nichten. Zo leuk, zij doet dus precies na wat mijn jongste nichtje doet. Ze zijn echt jut en jul En kletsen gaat ook goed hier, zeker al 2 woordjes maar vaak ook al drie. Gisteren zei ze 'wil nog een kiwi' Ook weer sinds tijden goed gegeten gelukkig, ook 's avonds.

Vandaag past mijn moeder op, schoonmoeder is op vakantie. Ben lekker wat later begonnen en ga op tijd naar huis (zo werkt dat he ) wel zo gezellig om nog even samen met mijn moeder te eten

Hip, klinkt gaaf je gepimpte fiets, fotootje ?! Kos, schoentjes zijn maatje 23. Dus Hip, ze zijn voor jou denk ik ? Mss kun je mij via hyves een e-mailtje met je gegevens sturen, dan komen ze jouw kant op !
Allemaal een goed weekend gehad dus!!

Leuke linkjes, RR leuk tuniekje, dochter van drie zag het ook en wilde hem ook wel!!

Elza, geweldig mooi jasje!!!!!

Ben gister echt eindelijk wezen hardlopen, wat is dat heerlijk met muziek!! Nog nooit eerder gedaan, lopen ging heel makkelijk, na ruim 2 km even gelopen (moest op mijn manier omdat ik dacht dat het anders misschien iets te veel van het goede was voor de eerste keer) maar na een minuut had ik er genoeg van dus ben weer gaan rennen. Heb 5 km gerend in 28 min!! En had voor mijn gevoel nog wel een half uur door kunnen gaan!! Daarna even 10 min. op de racefiets (rollerbank) om spierpijn te voorkomen, echt fijn dan even! Heb me voor genomen om drie keer die 5 km te rennen en dan een ander rondje van 7 km te doen.
Doe ik bobbie!

wil nog een kiwi vind ik knap! Tess zei gisteren tess glijbaan kindje au handje (kind ging op d'r hand staan toen ze de glijbaan opklom). Dat was wel de langste zin ooit hoor!

Ook zei ze tegen haar broertje doorfietsen..!!! echt grappig

elza, mooi jasje!! ga straks gelijk even kijken Misschien past deze me beter dan die bij karen millen.

Sanne, jee tess dus helemaal hyper! ongelooflij kdat ze dan om half 11 pas slaapt! Wel heerlijk dat ze dan zo speelt he. Wat kan je dan trots zijn! Zo relaxed ook! Lekker dat je vriend haar heeft vandaag want ze zal toch wel moeier zijn dan normaal.

RR leuk tuniekje!
haha janets, wat ben je toch heerlijk sportief!

Hoe is het met je huiskamer?

en nu ga ik wat doen hier hoor!
Goh, wat zeggen jullie kids al veel, hier echt nog bijna niets, er komt wel dagelijks een nieuw woord uit zijn mond maar vervolgens zegt hij die de eerste maand niet meer of helemaal niet meer!! Hij weet wel alles precies en is lichamelijk erg sterk en handig. Gister zo'n loopfietsje met hem uitgeprobeerd en hij kon het al!!! Hield mooi zijn evenwicht!

Morgen in de namiddag komen de meubels!!!! Heb nu van de bloemist hier uit het dorp allemaal bloempotten om ze zien welke maat en kleur mooi staat! Vanavond zou ik ze terug brengen en bespreken wat ik graag wil hebben. Morgen gaat ze naar de veiling en kan ze wat spulletjes voor me uitzoeken, ze weet precies mijn smaak dus heb alle vertrouwen in haar.
Hip, jasje zit echt super hoor, dus staat je vast goed ;)

Moederdag was hier gisteren, kreeg dus ook koffie op bed hahaha, ontbijt nooit zo.

Vergat nog te vertellen dat we gisteren eerst nog naar Artis zijn geweest! Leuk zeg.. zou ik echt vaker willen doen. We hadden Joys ABC boekje mee, daarin staan ook veel foto's van dieren en die zag ze nu in het echt.

Janets, goed zeg! lekker aan het rennen geslagen dus. Huis helemaal klaar nu?

Hip, hippe fiets!!! echt leuk en ook ik wil graag een foto hoor.

Hihi 'doorfietsen' wie hoort ze dat dan altijd zeggen? ;)

Dat kletsen gaat wel goed bij de kids, hier nog lange niet aan zinnen toe.

Dat hyper herken ik wel hoor Sanne, Joy heeft dat ook wel eens en gisteren in het vliegtuig was ze ook door vermoeidheid zo druk.. Gelukkig had ze wel wat geslapen 'smiddags, dat had ze vrijdag en zaterdag niet gedaan.

Tess had zich in ieder geval wel goed vermaakt!

Bobbie, Sofie ook maatje 24 toch? Ik vind het wel opeens heel groot hoor! Dat Jut en Jul zag ik gisteren ook bij Joy en haar nichtje, lief.

RR jouw foto's zijn ook leuk, idd vond ik ook al dat Tirza zo verandert.
Moet altijd lachen als ik het forum weer open, vaak is er druk geshopt en word er rond het zelfde tijdstip gepost, zo rond uurtje of half 11.

Dit weekend geen geld uitgegeven dus geen linkjes van mij haha...

Weet alleen nu al de helft niet meer om op te reageren....hmpff..begint dat nu al..

RR: leuk tuniekje hoor, ze kunnen nu ook ineens andere merken aan, omdat ze bijna baby-af zijn qua kledingmaat. lekker druk weekend gehad dus. vandaag maar weer een beetje in slow-tempo! ben niet meer misselijk en voel mij een stuk beter!

Kaatje; strijken...heb gisteren ook gestaan, maar voor de tv vind ik het altijd goed te doen. meestal strijk ik op maandagavond, kan ik ondertussen alle vrouwensseries kijken en man gaat dan boven werken.

Julia; en sliep draakje bij schoonouders wel? ook los gegaan met shoppen. ach ze groeien zo hard he hihi....ben je wel een beetje uitgerust nu?

Doggie; met man naar GV geweest? dat zou die van mij nooit doen, wil ook nog erg graag er naar toe, heb nog steedsgeen slachtoffer gevonden, mijn vriendinnen houden echt niet van die onzin haha

Buurmeisje oppassen ging dus goed, komt ze dan als tim al slaapt?

Hip; klinkt als een leuke fiets, heb je al ene bloemenslinger om de mand gehangen, dat zie je hier overal . Ben je er nog uit gekomen met het plakplastic? lekker weekend hoor, zo lekker de hort op. Jullie wonen dan ook wel lekker centraal. Ik moet altijd de auto pakken, omdat hier niets te beleven valt op fietsafstand.

De schoenen dus voor jou~!

Sanne; tess is ook wel een makkelijk dametje hoor. (ws zolang ze maar lekker kan spelen), lekker toch dat je haar overal mee naar toe kan nemen. jammer dat ze dan mega hyper wordt...wel herkenbaar trouwens.

schoonmoeder, goed opgelost! zou ik ook zo kunnen doen. wij zouden eigenlijk gisteren gaan, maar had echt geen zin, man staat gelukkig dan ook niet te springen.

Elza; heerlijk je weekend, echt even genoten. Nu moet je dus nog eens terug voor de hema super mooi jasje...heb mijn leren jasje pas 2 keer aangehad, oeps.....beetje zonde.

joy, ookal een copycat...merk het hier ook, em doet allle kinderen na, wel schattig!

Bobbie; jullie vertrekken toch bijna? leuk al vast een voorpoefje op het bbq-seizoen. eten gaat dus ook op en af. hier ook. soep vind ze wel heerlijk, gisteren een hele kom op!

Janets; lekker gerend dus, knap dat je dat zo even op pakt, maar je hebt natuurlijk nog wel goede conditie van het schaatsen? Watse al direct op de loopfiets super van hem.

voordeel van in een klein dorp wonen, de winkels komen het gewoon even brengen, wel anders dan in de stad hoor!

Wij hebben de vloer definitief gemaakt. Heb flink mijn zin doorgedrukt...visgraat zonder een zwarte bies, leek mij wel wat strakker! Ook met de architect de tuin doorbesproken, zijn er bijna uit. wel fijn dat man en ik qua ontwerp dan op een lijn zitten, nu nog wat bomen over bomen...
Hier wordt ook nog niet zoveel gezegd hoor Janets..viel me ook echt op in vergelijking met dat jongetje van gisteren die zelfs nog een maandje jonger is dan Tess.....Andersom snapt ze wel alles wat we zeggen of als we wat vragen aan haar dan doet ze het. Sprak gisteren met iemand en die had 2 dochters....eén dochter kende al heel vroeg veel woordjes en die andere die heel laat ging praten deed dat toen meteen met hele zinnen...dus mss sparen ze alle woordjes op

Ah, eindelijk de meubels morgen...spannend!

En goed hoor dat je bent gaan hardlopen...best snel ook volgens mij. Evy (mijn "start to run" coach) die tettert wel 10x per les in mijn oren dat ik juist rustig aan moet lopen.

Leuk Elza om naar Artis te gaan met Joy. De laatste keer dat ik er was (jaren geleden hoor) vond ik het een beetje verpauperd. Zo te horen is het nu een stuk beter. En leuk dat Joy zoveel herkend uit de boekjes.

Oja RR, erg leuk tuniekje!
We hebben net heerlijk buiten de deur geluncht vanwege het afscheid van een collega, zit nu uit te buiken achter mijn bureau en heb nu helemaal geen zin meer om te werken !

Sanne, vriend ging pas praten toen hij ruim 3 was, maar toen wel gelijk met hele zinnen. Tis helemaal goedgekomen met m

Wil ook nog steeds naar de dierentuin hier bij ons, het komt er steeds niet van ! Mss woensdag, het schijnt mooi weer te worden ! Op het kdv is het thema dierentuin, dus denk dat Sofie het super vind om de dieren in het echt te zien. Ze kent herkent er ook al best veel van de plaatjes.

Mooie vloer hoor Kos, heb ik ook thuis (maar dan wel met bies). Wat voor houtsoort hebben jullie gekozen ?

Dog, heerlijk zeg een avondje weg met z'n tweeën. Ik wil binnenkort ook eens het buurmeisje vragen, eens kijken hoe dat gaat.

Janets, knap van Watse zeg dat ie al op de loopfiets kan ! Zo zie je maar, daar is hij al heel ver in, dat zie ik Sofie nog niet echt doen geloof ik. En strakke tijd hoor 5 km in 28 minuten !
Kos, mss kunnen we hier een paar meiden ritselen voor de film GV. Ik wil zeker ook nog, maar bijna al mijn vriendinnen gaan ook gewoon met hun man, zijn al geweest of vinden de film niks.

Wel in A'dam dan...kan ik tenminste wijntje drinken..dan pak ik de bus. Hip ga je ook mee, ik kom dan langs jouw huis?

Wel fijn dat je niet meer misselijk bent en ook dat de vloer nu definitief is, kan dan ook weer van je lijstje en klinkt mooi!

Tess een makkelijk dametje (kuch)...haha....dat weet ik nog zo net niet hoor. Zolang alles gaat zoals zij het wil wel ja...
Bobbie, als jij dan ook meegaat naar GV dan kun je meteen de schoentjes aan Hip geven
Kos, mijn man wilde juist graag naar GV, hij had van collega's goede verhalen gehoord, heeft dan ook echt gelachen. Zaten ook veel mannen in de zaal hoor op zaterdagavond.

Buurmeisje kwam al om 19.00 zodat ze hem ook mee naar bed kon brengen, wist hij dat ze er was. Maar hij heeft gewoon doorgeslapen, ze heeft heerlijk tv kunnen kijken. Vraagt 3,50 per uur (!!!) en ik betaalde haar van 19.00 tot 01.00. Waren om al 00.35 thuis, dus netjes lijkt me en ook meteen 3 euro fooi want ik heb haar 25 euro gegeven.

Volgende keer maar echt de uren betalen hahaha.

Janets, wat ben je toch sportief!! En wat heb je een ijzersterkte conditie!!! Ik word al moe als ik het lees. Heb echt geen conditie en ik hou ook niet van sport. Erg he?

Wat goed dat Watse dat meteen kan. Tim heeft de loopfiets weer in de hoek "gegooid", wil alleen maar op zijn houten brandweerauto. Is echt een heel drama met dikke tranen als deze niet mee kan, bv naar de AH.

Bobbie, dierentuin is zoooo leuk voor ze. Hij kent alles daar. Tim roept zelfs bij de uil al oeh oeh!

Hip, wel een foto van je mooie fiets hoor!

RR, wat een leuk tuniekje! Klinkt als een zware nacht. Sterkte!

Elza, leuk weekend gehad dus. Wat een gaaf jasje zeg!!

Ben heel druk geweest met mijn cursus Italiaans. Elke dag als Tim slaapt ga ik proberen een uurtje wat te doen. Is gratis via mijn werk maar je moet wel minimaal 8 uur per maand wat doen anders raak je de licentie kwijt aan een ander. Zo leuk om weer wat te leren.

Moest trouwens heel boos worden op Tim, hij was doodmoe, maar wilde niet slapen, maakte een feestje in zijn bed, zingen, met knuffels gooien ed, slaapzak los. Had al 2 x gewaarschuwd maar dat maakte geen indruk. Na het echt boos worden sliep hij binnen 5 min. Hij lag er gister nl pas om 20.45 in, waren bij vrienden wezen eten en de kinderen speelde zo lekker dat we de tijd vergeten waren. Maar wel gewoon om 8.20 wakker zijn, dus die was om 12.00 al helemaal kapot, maar slapen ho maar. Nu heb ik om 15.00 met mijn ouders afgesproken bij de winkels en hij slaapt nog wel even denk ik. Handig!!
Kos, super mooi een vloer met visgraat!! Hebben wij ook, manlief heeft hem zelf gelegd, met bies!! en nu in de glanslak, helemaal mooi!! Wij hebben eiken, als je een foto wil dan zet ik hem op hyves!

Sanne en elza, dan gaan wij maar voor de hele zinnen met ons kids!!

GV, jaaaaaa, wacht wel even totdat achterbuurman hem heeft gedownload van internet, duurt vast niet lang, zal zijn vriendin straks even vragen, wil hem daarna best door sturen naar een van jullie!!

Net weer even wat geschilderd, de stoeltjes van de kids moesten nog een keer, nu even het eten klaar zetten want ga na half vier meteen door naar de stad met de kids, dochter haar schoenen zijn gesneuveld en andere dochter moet nieuwe jas, ik moet voor zoon een paar broeken ruilen en wil ook nog een beetje op tijd eten omdat manlief weer weg moet vanavond.
Doggie, leuk hoor zo'n cursus, ik wil mijn Zweeds volgend jaar ook weer oppakken, dan is dochter naar de basisschool en Watse een paar ochtenden naar de peuter dus krijg ik weer iets meer tijd, heb je nog suggesties via wat voor instanties taal cursussen worden gegeven??? Ik wil er niet weer een vaste avond voor naar school, heb ik 2 jaar terug dus wel gedaan en dat is best leuk en je hebt een stok achter de deur maar heb al zoveel andere dingen op avond dus wil niet iedere week drie avonden weg zijn. Moet dus een thuis studie zijn.

Elza, heb jij via internet een spinning training gedownload?? Het lijkt me ook wel leuk om thuis te doen, hebben een race fiets op een rollerbank staan. Heb hem gister onder het stof vandaan gehaald.
Janets, dit is via Rosetta Stone, is echt heel leuk om te doen.

http://www.rosettastone.com/
Dog, dan heeft Tim toch nog bijna 12 uur geslapen vannacht...dat zijn toch best wat uurtjes.

Tess slaapt normaal van 20 tot 7 dus ook maar 11 uurtjes.

Maar gisteren hier dus ook pas om 20:45u op bed en om 22:30u sliep ze nog steeds niet...wel gewoon om 7u wakker!!

Hopelijk ligt ze nu een paar uur te tukken.

Leuk hoor, cursus Italiaans! En ik vind het knap, ik kan me er niet meer toe verzetten om in de boeken te zitten. Ga liever ff hardlopen

Janets, haha....hebben jullie koopavond ofzo? Wat ben je toch een druk baasje met alles. Een jas, schoenen en spullen ruilen daar heb ik toch wel een hele middag voor nodig...zeker als er kids meegaan lijkt mij.

Bobbie, ik heb net als jij buiten gelunched en kan ook niet meer op gang komen....ga maar even een bak koffie tappen.
nee geen kooopavond, maar de afstanden tussen de winkels zijn niet ver, dus moet kunnen (hoop ik!!) En als de kids iets nieuws krijgen zijn ze zooooooolief!!
Wil best mee naar GV hoor ! A'dam is prima, ik kan toch niet drinken en dan werk ik een dagje in A'dam ;- ) Alleen ga ik wel vanaf 20 april met vakantie, weet niet of jullie dan kunnen ?

Kos, wij hebben Afzelia houtsoort. ben er nog steeds heel blij mee !

Dog, best prima nacht toch van Tim ? Sofie wordt net als Tess meestal ook gewone tijd wakker als ze er laat in ligt.
Moet mij wel lukken voor de 20e....wie wil en kan er nog meer mee? Het liefst dan een donderdag of vrijdagavond lijkt mij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven