Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
quote:cnjmbengel schreef op 03 april 2011 @ 19:52:

Uma en Sardegna zijn stiekum ook mannen, en ook Uma is 41 jaar oud.Whaaaahahaaa, nog 1 keertje:
Amalia :

Vandaag voor het eerst met Aatje voorop de fiets gefietst. Vond ze prachtig. Oudste had een feestje, dus heerlijk met middelste en A gefietst en even wat gedronken ergens. Heerlijk. Onverwacht superweer, dus helemaal goed.

En zaterdag had ik haar voor het eerst in het karretje bij de Appie. Ging gewoon goed! Ai ai wat wordt ze toch groot.

LEUK FiETSEN!!!

De buggy die ik via MP gekocht heb, nou die is toch erg groot, hoe vervoer je dat nou ?! Ik wil een kleine buggy :(
Leuk he Rikst een mannen forum ( zegt viool met lage stem )
Gezellig hier!! Ik typ met 1 hand, de andere is ingepikt door Umini die onrustig is.

Ik ben moeoeoeo, wanneer wordt dat beter met drie kids?? Nooit zeker?!

Bengel en Sardegna heel veel plezzier morgen, wordt vast gezellig!
Ja veel plezier morgen !

Ga slapen ben ook moe... Zzz... Beetje mijmerend met de gedachten dat een dromertje zijn ook soms niet zo goed is. Ik moet meer doen met niet leuke / goede punten. Want ik ben deels nog op de roze baby wolk en ( ook nog steeds ) erg blij met man en gezin maar vanuit die positie oordeel ik soms te licht en dan merk ik toch dat er iets in mij gaat mopperen en zich naar voelen over zichzelf. Dan denk ik waar komt dat gevoel nou vandaan ?! Maar ik moet gewoon weer een beetje pit krijgen ! ( by the way hebben jullie gewoon ook niet dat je vaak door een prachtige babylach gewoon even de dingen ziet oplossen zelfs op straat zie ik dat, mensen smelten met babies )

GaaaaaP en nu ga ik al mijmerend in slaap vallen haha. En ik hoor nog steeds boven mn jongens kleppen. Ik heb ze al 2x geroepen !

Oja en Rw dat spelen dat herken ik wel, terwijl ze moeten slapen. Is hier lang geleden " uitgevonden " en met gezamelijke kamer erg ladtig
viool tja het meeste is wel gezegd ik sluit me bij de rest aan en wat onwijs raar dat hij de kap van de cabrio (?) dicht gaat doen en vervolgens gaat stappen??? Ik zou dood ongerust zijn! En jij werkt toch ook hard doordeweeks nou goed zoals ik al zei alles is al gezegd

leuk amalia a voorop de fiets is zo gezellig he kun je steeds het bolletje kusjes geven lief!!!

Sardegna en bengel veel plezier morgen met de minimeeting maken jullie wel foto's!!!?

Uma hoe is het met je wond? tja vermoeidheid ik vond het steeds na 3 mnd beter gaan want dan zat er echt een ritme in, en ik probeerde zsm baby met het ritme van de kinderen mee te laten gaan dus om 19.00 in bed na uitgebreid badritueel etc heb je weer wat aan je avond

Leuke dag gehad nu zo lekker slapen ik ben ook moe drukke week voor de boeg met heel veel afspraken met hoogtepunt mijn lieve J die 1 word!!! (ik ga trouwens gewoon werken die dag erg he ontaarde moeder )
Hoe durf je

Ik zit op mn werk nu, man met ootje.
Goed zo viool, jij werken man met ootje, rollen eens omgedraaid. Niet schrikken van onze reacties (hoop ik), want je moet wel gewoon kunnen blijven spuien hier he, daar zijn we tenslotte voor. Maar ik lees ook over nadenken wat je allemaal wilt veranderen, lijkt me goed.

Leuk, aatje op de fiets!! Lekker weer was het he. Zonnetje, 20 graden, mmmmm, genieten. Ik heb afgelopen zaterdag het zitje en windscherm schoongemaakt (lagen compleet te verstoffen op zolder, want al 3 jaar niet meer in gebruik) en alvast op mijn fiets gezet.

En gister een deel van de moestuin ingezaaid, het voorjaar is nu echt begonnen, heerlijk!

Rikst, hoe gaat het als AM? Schattige foto's weer van R (en broers).

Uma hier ook net als RW beetje vlot geprobeerd Lmeisje 's avonds op tijd in bed te doen. Rond 2 maanden ging ze om half 9/ 9 uur, toen ze een maand of 5 was tussen half 8 en 8 (en dat is nog steeds zo). Dat scheelt al heel veel, dat je dan nog een paar uurtjes helemaal niks hoeft voor je naar bed gaat. Maar ik snap je hoor, zo klein zijn ze gewoon heel intensief. En ze worden steeds leuker en makkelijker! wist je ntuurlijk al, maar ik heb het weer aan den lijve ondervonden voor de 3e keer, en dat is toch weer heel erg fijn.

RW aftellen, nog 3 dagen... Ontaard? Ha ha, nee joh, alsof J al verstand heeft van data. Gaan jullie het as weekend vieren? Leuk hoor.
RW ik ga gelijk een fototoestel in mijn tas stoppen. Kijken of we een leuk plaatje van F en L kunnen maken straks.
Zo, ik heb anderhalf uur gesport ben trots op mezelf. Eerst een uur bodypump en toen nog een half uurtje gespind. Toen vond ik dat Aatje en jongste zoon wel lang genoeg in de opvang hadden gezeten. Hoewel ze het beide nog erg naar hun zin hadden hoor, schattig.

Oja, ik moet dat scherm er ook maar op doen. Aatje was wel wind en vliegjes aan het vangen voorop de fiets. Bij man trouwens, want die had snel het zitje voorop zijn fiets gezet Nouja, kon ik het goed zien

Maar dat scherm klapt zo snel op bij mij, volgens mij is dat ding niet goed. Ik weet nog dat oudste er altijd aan trok, dat ding dan is zijn mond deed en vervolgens bij elk hobbeltje een tand door z'n lip had Zal eens kijken of ik het scherm nog heb of dat ik het heb weggegooid. Zal het nog wel hebben.

Pff, ben wel gaar van het sporten. Moet nog boodschappen doen. Ik weet niet of ik de tassen wel kan dragen

Goedzo Viool, lekker werken! Heb je gekolfd oid?
Amalia goed zeg dat sporten !

Ja zonder scherm is het vliegen happen... Niet leuk.

Ik kolf niet op werk en mn bv loopt niet terug. Ik denk bv - geheugen, door die keer dat ik 2-3 jaar bv gaf. Je lichaam is dan al zo " getraind"

Nou ik ben nu echt WEER sacho op man. Vermoeiend he ben ik ?! Vandaag waren de schoolfoto's, vanmorgen belde dviool dat zusje er niet bij mocht, man zou om negen er heen gaan, ootje had jurkje al aan. Om kwart voor 1 belt mviool dat het om half 2 wel kan. Dus ik bel om 10 of 5 voor 1 man. Ja kan niet ik zit te lunchen in de stad. Maar dat is 10 minuten lopem hooguit. Nou ben ik echt boos, had het zooooo leuk gevonden, een schoolfoto met 3

Mutsig misschien maar nu neem ik het hem kwalijkdat hij niet even op staat en gaat met die banaan. Ik had het ECHT super gevonden

LeukSardegna ! Foto 's maken he ! Ik ga vanavond hyves checken en nu weer verder werken na de interruptie

Amalia haha neem anders bakfiets, zo uit de kar in de bak die boodschappen
Met " gaat metdie banaan" bedoel ik hop, gewoon gaan. Ik merk dus wel dat ik zo ben. Als hij mij overdag belt wil je die factuur maken, of dat en dat doen, doe ikdat altijd, ookal sta ik met mn handen in de pap en tik ik mn verslag en draai ik een was.
bemoeizuchtig riedeltje
Neeeeee spiegeltje ! Dat echt niet, ik kan me voorstellen dat iemand die hem niet kent dat echter wel denkt! Ieder die hem wel kent zegt " oh typisch vioolman " iedereen vind het ook altijd wel " grappig " omdat " hij het is " sommige mensen hebben nu eenmaal meer credits, maar dat is ook altijd niet makkelijk - zeker niet als partner van. De laatste tijd vind ik ook dat ik ook meer gezien mag worden. Ja hij is een leuk, succesvol,extravert, gezellig en spontaan mens maar ik denk dat ook te maken heeft met de basis die hij heeft ( onze relatie ) en ik ben niet het type " de vrouw van ..." dus het levert hier wel wrijving.

Nee hij gaat niet vreemd. Maar dit is voor mij al genoeg kluif hoor, een relatie ( zonder het thema vreemdgaan ) man is van de oude ik hou van jou eeuwige trouw. Ik kwam uit een open relatie en vriendschap plus - mannen. Ik moest daar juist erg aan wennen: zijn - ik - kan- maar- met 1. En hij vond mij erg shocking
bemoeizuchtig riedeltje
Geeft niet en ik pik het op als een ( liefdevol ) signaal. Naief ben ik niet ( helaas daarvoor heeft het leven iets teveel lessen geboden he ) maar ik blijf wel altijd heel dicht bij mijn liefde / lichte kant en daarmee hopelijk ook zuiver, als het gaat om de dingen en mensen die ik liefheb.

En ik heb het idd de laatste tijd pittig :( en ik geef dit ook aan. Hopen dat we weer de goede kant uitgaan
heee, we krijgen een spiegel voorgehouden, waar komt die ineens vandaan?

Over vreemd gaan laat ik me niet uit, dat snap je denk ik wel viool, maar ik ben blij dat jij iig zeker weet dat dat niet speelt.

Nou, Bengel en ik hebben een voorproefje op de meeting genomen, leuk hoor! Kan niet wachten om de rest te zien. Heb Lmeisje (met haar nieuwe tandje!!) in bed gestopt, dus zal er eens even een foto van F-je en Lmeisje op gaan gooien.
Amalia goed aan het sporten! Straks kunnen we allemaal zien hoe slank je bent
Jaaaa en dan allemaal lekkers eten !

Oh moet weer aan werk
Huh, spiegeltje trekt zich weer terug, nou ja zeg, als je inbreekt moet je het ook goed doen hoor
Oh ik ben nieuwsgierig naar spiegeltje.

RW wil jij je adres even bij de adressenlijst zetten. MET SPOED Zeg maar voor donderdag
Ook nieuwsgierig naar spiegeltje! Dacht eigenlijk dat jij het was met een dubbele identiteit amalia, omdat je dan in cognito toch nog even wat wilde zeggen. (erg ben ik, sorry heb je niet beledigd toch? ) (toch??)
Haha amalia met dubbelleven

Het wordt steeds spannender, bengel een man, ik 41 en man
Ik vond het gezellig vanmiddag Sardegna. Leuk om je nou eens in het echie gezien te hebben.

Oh goeie! Dat zou ik nou nooit bedacht hebben, een dubbele identiteit van Amalia.

Maar ik zou me ook nooit bedenken dat we meelezers hebben. Terwijl ik dat zelf ook wel doe op andere topics. Is wel weer even een eye opener.

Amalia is weer lekker bezig met sporten. Nog anderhalve maand voor onze ontmoeting. Ik ben benieuwd Amalia, ik hoop dat je dan het gewicht bereikt hebt dat je graag wil.

Ik ga even de foto bekijken.
Huh?? Ik een dubbele Nick? Nou nee hoor, zou niet eens weten hoe dat moet.

Maar ik kan wel raden wat spiegeltje schreef en ik denk juist niet dat vioolman vreemdgaat. Dat idee is nou nooit bij me opgekomen.

Hmm op de meeting heb ik net een week vakantie achter de rug dus weer +2 kilo

Leuk die foto van F en L!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven