Ikea bezorging

04-04-2011 17:03 28 berichten
Leek me een toepasselijke vraag nu we tegen zo'n mooi autootje aan zitten te kijken

Je kunt je spullen van Ikea laten thuisbezorgen. Dan haal je volgens mij zelf je spullen uit de winkel, rekent ze af en dan spreek je iets af voor de bezorging. (dacht ik?)

Nu zie ik op de site niet de mogelijkheid om het echt via internet te bestellen.

Voor mij is Ikea best een eind reizen, ik heb geen auto en mijn ouders hebben een auto waar t meubelstuk niet in past. Bezorgen lijkt me ideaal, maar moet ik dan eerst naar de winkel? (als ik al weet wat ik wil)

Of zie ik nu een functie van de site over het hoofd?
Alle reacties Link kopieren
Nee klopt, je kunt niet online bestellen.
Nee je ziet niets over het hoofd. Geen webshop mogelijkheid
jammer genoeg niet nee
Jammer dat ze nog geen online ikea hebben?

ja, je moet eerst naar de winkel, meestal is er na de kassa (binnen of buiten) een mogelijkheid om het thuis te laten bezorgen!

Zo hebben wij nu thuis, 8 billy's en weet ik wat nog meer, en de heren hebben het allemaal gebracht, heerlijk.
Echt helaas pindakaas,

Wil ook iets van ze hebben wat niet in mijn auto past,

Maar kan het helaas (nog) niet zelf gaan bestellen bij hun in de winkel.
ja dat vind ik jammer. De Ikea is hier niet om de hoek en soms zie ik leuke dingen op internet (niet alleen meubels, maar ook accessoires en zo). Ik ga geen 40 km rijden voor een kussentje.
Eigenlijk zou er dus een soort van personal Ikea shopper moeten zijn zolang ze nog geen webshop hebben
quote:_Barbabella_ schreef op 04 april 2011 @ 17:11:

Eigenlijk zou er dus een soort van personal Ikea shopper moeten zijn zolang ze nog geen webshop hebben

Briljant!

*gooit zichzelf tegen royale vergoeding in de aanbieding *
voor de zakelijke markt is er wèl een online shop

http://business.ikea.com/sb/siteshell/s ... ofile,join
Je kunt via Ikea Business online bestellen, moet je wel een kvknummer hebben: http://business.ikea.com/sb/siteshell/s ... ;frontpage
Eens met plops

Samen een bv-tje beginnen!?
quote:_Barbabella_ schreef op 04 april 2011 @ 17:15:

Eens met plops

Samen een bv-tje beginnen!?

Leuk!

Volgens mij lopen wij straks helemaal binnen Barbabella
Bedankt voor de antwoorden, jammer!

Met het OV ben ik echt een hele tijd bezig om er te komen. Kost tijd en geld, en dan heb ik alsnog die bezorgkosten plus dat ik daarvoor waarschijnlijk ook moet thuisblijven, als ze langs komen. Beetje omslachtig.

Maarja de Gamma en Leen Bakker (die hier wel zitten) halen het echt niet bij Ikea.

Vind het ook een beetje suf om iemand met een auto te vragen mee te gaan naar Ikea (heel eind rijden) voor spullen die we zelf niet mee kunnen nemen.

Dus... wie biedt zich aan als personal shopper?
Ok kriebelbeest. KVK nummer heb ik zelf niet, maar mijn vader volgens mij wel.

En dan gewoon dezelfde collectie, niet alleen kantoormeubilair?
moonlight, als je op die site doorklikt, zie ik gewoon de normale collectie van Ikea staan.

Handig, ik ken ook iemand met een kvk-nr.
En als ik dan met het nummer van mijn vader bestel, moet het dan ook op zijn adres bezorgd worden?

(dat zou wel kunnen eventueel)
geen idee
Ik zou het gewoon proberen moonlight,

En even zeggen of het lukt,

Want ik ken ook iemand met KVK nr.

Zou het leven zo'n stuk makkelijker maken,

Nouja spulletjes halen bij de Ikea iig. wel.
Ik heb een kvk nummer maar ze vragen zulke belachelijke porto kosten, weet even niet meer hoeveel, maar ik vond het veel te veel.

Zal ff kijken.
Ok een Billykast van 59,- dus een gewone billy kast , leverings indicatie van 49,-....

En dat is ook als je maar iets van 5,- besteld, dan zijn de bezorgkosten ook 49,-
49 euro bezorgkosten? De tering....

Is dat per bestelling (dat denk ik) of per artikel?
Komt een 10,- bij het tweede product.

En dan niks meer, dus 59,-

Maar ik denk dat als je een zwaar iets erbij neemt dat er wel meer bezorgkosten worden berekend.

Zijn trouwens haast niet alles hoor, geen kinder bijv.
Misschien een beetje laat, maar... Ik was ook op zoek naar zoiets omdat je niet online kon bestellen bij IKEA. Had gehoopt hier het antwoord te vinden, maar helaas, alleen dus voor de mensen met een zaak! Op marktplaats vond ik wel een aanbieder ("Bezorgservice Gert-Jan"), maar dat ziet er niet heel aantrekkelijk uit.

Wat wel kansrijk leek: "Loopjongens". Iemand daar ervaring mee? Die gaan blijkbaar ook de spullen voor je verzamelen en ze brengen het thuis.
Zijn die loopjongens betrouwbaar?

Zag laatst iets op tv dat men de gevraagde artikelen op bestelling ging stelen, meende dat dat bij Ikea was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven