We vrekken hier verder ! :-)

donderdag 31 maart 2011 om 21:23
Ik heb ook die douchegel gehaald, heerlijk! Mijn grote-fles-dove-voor-3-euro-bij-de-action was nét leeg, en ik moest vanmorgen toch over Utrecht Centraal, dus dat kwam allemaal mooi uit
En met mijn kleine schoenmaatje heb ik die kindersportschoenen bij de Dirk kunnen kopen voor 15 euro. Ben ik zeker blij mee, want ik had net schoenen nodig.
En met mijn kleine schoenmaatje heb ik die kindersportschoenen bij de Dirk kunnen kopen voor 15 euro. Ben ik zeker blij mee, want ik had net schoenen nodig.

donderdag 31 maart 2011 om 23:20
Ik heb vanmiddag nog even iets gehaald bij het Kruidvat. Omdat het van andrelon was, kreeg ik bij 2 stuks een fles wasmiddel van Robijn gratis!
Daarnaast heb ik gelijk de nieuwe Kruidvat kortingspas gekregen. Je kunt hem activeren via internet en dan ontvang je leuke aanbiedingen in je mailbox. Daarnaast spaar je ook punten voor gratis artikelen...
Daarnaast heb ik gelijk de nieuwe Kruidvat kortingspas gekregen. Je kunt hem activeren via internet en dan ontvang je leuke aanbiedingen in je mailbox. Daarnaast spaar je ook punten voor gratis artikelen...
donderdag 31 maart 2011 om 23:37
Wij hadden ook toevallig dat de flesjes nét bijna leg waren! De restjes heb ik in een klein flesje gedaan voor ons weekendje weg in april. Superhandig zo:)
Verder heb ik vandaag leuk gevrekt, nou ja... weet niet of ik het vrekken kan noemen maar ik had superleuke t-shirts van een paar jaar geleden (wit) die ik nooit meer aan deed omdat er vlekken op zaten (ik=knoeikont). Ik heb met bleek op de vlekjes geprobeerd het weg te halen en het is gelukt! Dus weer goed gerecycled vandaag!
Verder heb ik vandaag leuk gevrekt, nou ja... weet niet of ik het vrekken kan noemen maar ik had superleuke t-shirts van een paar jaar geleden (wit) die ik nooit meer aan deed omdat er vlekken op zaten (ik=knoeikont). Ik heb met bleek op de vlekjes geprobeerd het weg te halen en het is gelukt! Dus weer goed gerecycled vandaag!

vrijdag 1 april 2011 om 21:53
zaterdag 2 april 2011 om 00:03
He balen AtelierMadame, ik moet deze maand echt even opletten met uitgeven, want ik heb veel te veel uitgegeven. O.a. kleding voor de kinderen (maar wel kinderbijslag gekregen) en gisteren een autostoeltje voor de jongste gekocht, was nl. in de aanbieding bij Halfords. Volgende week moet de auto naar de garage voor een kleine beurt, dus dat kost ook weer geld.
Wel leuk, krijg net een berichtje van Buzzer dat er weer een pakketje onderweg is om uit te proberen, deze keer gaat het om Unox romige tomatensoep in zak, dus dat is toch leuk meegenomen.
Wel leuk, krijg net een berichtje van Buzzer dat er weer een pakketje onderweg is om uit te proberen, deze keer gaat het om Unox romige tomatensoep in zak, dus dat is toch leuk meegenomen.
zaterdag 2 april 2011 om 13:04
Nu onze auto de deur uit is houden we per maand best een aardig centje over, het grootste deel daarvan sparen we. Daarnaast hebben we een deel heel bewust uitgegeven voor onze tuin die deels heraangelegd werd. Zo hebben we bijvoorbeeld lindebomen gekocht, een lang gekoesterde wens. Ik heb voor vaste planten eerst bij onze familie en kennissenkring rondgekeken en zo heel wat stekken verzameld van vaste plantjes. Ik raad voor het kopen van planten/struiken overigens kwekers aan in plaats van de grote bekende tuincentra, dat scheelt echt heel veel.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.

zaterdag 2 april 2011 om 17:57
Zo, vandaag goed gevrekt bij de v&d. Ik had nog behoorlijk wat nieuwe dingen voor de zomer nodig en het was nu nog eens 20% extra korting bovenop het prijzencircus korting. Ik heb op al mijn aankopen super veel korting gehad en gelijk genoeg ingekocht voor de hele zomer. Was ook nog een rustig omdat iedereen schijnbaar op de vierde etage rondhing omdat daar die mensen van the voice zouden langskomen.

zondag 3 april 2011 om 13:00
Alynia, het zijn idd 12 pakken. Ik heb er al 5 weggegeven en gisteren 1 zelf gebruikt, dus nog 6 te gaan.
Kuzu, heb je al eens een uitnodiging gehad voor een inschrijfpoll? Ik kijk regelmatig op de site en als ik dan bijv. een berichtje plaats over campagnes die eraan komen, krijg ik vaak wel een uitnodiging om de poll in te vullen. Als ik dan binnen de doelgroep val mag ik meedoen.
Kuzu, heb je al eens een uitnodiging gehad voor een inschrijfpoll? Ik kijk regelmatig op de site en als ik dan bijv. een berichtje plaats over campagnes die eraan komen, krijg ik vaak wel een uitnodiging om de poll in te vullen. Als ik dan binnen de doelgroep val mag ik meedoen.