Gezondheid alle pijlers

Bloeding na seks.

05-04-2011 13:32 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik maak me een beetje zorgen om het volgende. Sinds 2 weken krijg ik vaginale bloedingen na de (niet ruige) seks. Ik ben begin 20 en heb een half jaar geleden nog een uitstrijkje laten doen i.v.m veel blaasontstekingen (10). Er is ook een soa test gedaan en uit beide kwam niks afwijkends.

Ik gebruik ruim voldoende glijmiddel e.d en heb hier nooit eerder last van gehad terwijl ik toch een paar jaar dezelfde partner heb. Wat zou dit kunnen zijn? Ik ben ingeent tegen Baarmoederhalskanker 3 jaar geleden. Als het aanhoudt ga ik naar de ha. Heeft iemand van jullie dit ook gehad?
Niet echt bekend mee maar het lijkt me wel iets om door je huisarts naar te laten kijken/onderzoeken.
Heb ik ook weleens gehad, maar toen bleek dat ik zwanger was...
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik heb het ook 's gehad; het daarop volgende uitstrijkje kwam uit op Pap3A.
Ook 2 periodes van gehad, na gewoon normale zachte sex, het maakte niet uit wat ik deed.

Ook uitstrijkje voor bmhalskanker laten doen en chlamydia en de hele rattenplan, kwam niks uit..uit eindelijk vanzelf overgegaan.
Je ziet voor iedereen betekende het iets anders, dus wil je zekerheid bezoek de dokter.
Vind het zo raar.. Ben jong en half jaar geleden was uitstrijkje prima, kan zoiets zo snel gaan? Mijn moeder en oma hebben wel voorstadia gehad van bmhkanker vandaar de inenting.
Niet in paniek schieten in ieder geval. En ja, hup even naar de huisarts. Ook ik heb het gehad, was een "erosie" plekje op mijn baarmoedermond, ging na aanstippen met een goedje over.

Maar gewoon even een afspraak maken.

Ik heb het laatst ook gehad, en helemaal onderzocht, bij mij kwam het door het jaren doorslikken van de pil, daardoor was baarmoederslijm erg dun.

Je moet er wel even mee naar de huisarts hoor! Sterkte ermee! Want spannend is het wel, ik was opgelucht dat er niks ernstigs was...

Dus morgen maar bellen voor afspraak!
quote:OhOhCherso schreef op 05 april 2011 @ 13:55:

Vind het zo raar.. Ben jong en half jaar geleden was uitstrijkje prima, kan zoiets zo snel gaan? Mijn moeder en oma hebben wel voorstadia gehad van bmhkanker vandaar de inenting.Niet panieken en worst-case-scenarios in je hoofd halen, ga gewoon even naar de huisarts en als hij het niet precies weet vraag een verwijsbrief voor de gynaecoloog!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven