Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Da's een goeie trouwens viool, vioolman moet nee leren zeggen, maar niet tegen jou. Die klonk grappig (en gelijk heb je). Gelukt met de versiersels? Lekker, zelfgebakken taarten.
Viool ik ben niet zo van de hele dag verjaardag. Ik doe altijd 's avonds na het eten of ik doe het vanaf 11 uur ofzo en zet 1000 broodjes, beleg en soep neer. Maar dan is er dus geen avondeten.

Ik doe de geen middagshift en dan ook nog eens een avondshift. En taarten idd van de bakker net als RW. Eerder wilde ik nog wel eens enthousiast doen, maar dat stadium heb ik achter me gelaten. wel zo fijn
quote:amalia schreef op 05 april 2011 @ 20:52:

Sar, je bent nodig op dit topic:

Ouderdom of ziekte bij oude kat?

Oh lekker flauw dat ik die grap ook al maakte toen . Schiet niet op.Ik doe niet aan online diagnoses hoor. Maar wordt er echte onzin gekletst ofzo? Ik ga wel ff kijken *zoef*
quote:amalia schreef op 05 april 2011 @ 20:52:

Sar, je bent nodig op dit topic:

Ouderdom of ziekte bij oude kat?

Oh lekker flauw dat ik die grap ook al maakte toen . Schiet niet op.Ik doe niet aan online diagnoses hoor. Maar wordt er echte onzin gekletst ofzo? Ik ga wel ff kijken *zoef*
nee toch geen onzin? Desperate kattenvrouwtje.
Ja, ouwe kat, moeilijk moeilijk, snap ik. Heb braaf gezegd dat ze heel verstandig is dat ze morgen naar de DA gaat.

Ja, verzin eens een nieuwe grap
Anders vinden we je IRL allemaal heel saai straks
Gelukkig had ze aan mij een gewillig slachtoffer van die goeie grap!
Het is nu officieel: ik heb een digestive verslaving. Iemand een idee hoe je daar van afkickt? Cold turkey gaan zeker....
Goeie bijdrage van je

Oja wb de schoonmaakster; elke week een schone onderhoes van het bed, en om de week ook schone dekbedden. Heeeerlijk!!! Ze strijkt dus ongeveer 6,7 overhemden voor mijn man (en dat deed ik altijd even snel snel maar zij doet het heul netjes. Man wil nu niet meer anders). En verder natuurlijk zuigen, dweilen, badkamer, wc, keuken. Maar ik denk dat ik de keuken laat zitten en dan heeft zij tijd voor de zolder. Dat is nl nog niet zo lang klaar en dat zou ze doen zodra het klaar was. Tot die tijd zou ze strijken. Maarja man wil zijn kraakverse overhemden niet kwijt.. En ik poets sowieso elke avond de keuken dus dat hoeft zij niet ook nog te doen.
O ja, jij ging er mooi in mee bengel
Ik ga me afmelden. Ga lekker met mijn mannetje naar boven. Voeden en slapen.
Ja, ga niet inhoudelijk op die dierentopics reageren hoor, doei. Doe ik alleen voor jullie, en dan privé via mail of hyves. Soms schrijf ik wel eens wat, maar meestal alleen om de andere reacties te bekritiseren (oh, flauw eigenlijk )
Lekker, trusten bengel.

Maak me nog maar even lekker met de werkster verhalen Amalia.... Nee hoor, het is je gegund, druk zat met kleuter, peuter en baby en man die vroeg weg is en pas na de avondshift thuis komt toch?
quote:cnjmbengel schreef op 05 april 2011 @ 21:07:

Ik ga me afmelden. Ga lekker met mijn mannetje naar boven. Voeden en slapen.Goed dat je even gaat vertellen wát je boven gaat doen met je mannetje. Ik dacht nl een ander mannetje en vroeg me meteen af waarom die geen voetbal aan het kijken was.
quote:sardegna schreef op 05 april 2011 @ 21:11:

Lekker, trusten bengel.

Maak me nog maar even lekker met de werkster verhalen Amalia.... Nee hoor, het is je gegund, druk zat met kleuter, peuter en baby en man die vroeg weg is en pas na de avondshift thuis komt toch?

Nou hij doet zijn best om voor de avondshift thuis te zijn hoor! Maar lukt niet altijd. Ik eet wel bijna altijd alleen met ze en zet ze dan in pyama daarna. Meestal brengt hij de jongens naar bed.

vandaag was hij zowaar om 5 uur thuis (maar nu nog aan het werk )
wat is dat ook alweer digestive?

haha ik dacht ook eerst met je man bengel, en daarna gelijk *zwijmel* o ja dat deden wij ook altijd lekker met baby knuffelen naar boven voeden en dan allemaal lekker slapen! Mijn knuffelbaby wil alleen nog maar grapjes maken gek doen en stoeien.
digestives zijn koekjes, hele lekkere...

Ja, je mag nog 1 dag knuffelbaby zeggen, daarna wordt het knuffeldreumes! Het heeft wel wat he, zo'n sereen babietje dat lief drinkt en daarna heerlijk slaapt. Maar 't is ook wel fijn als je lekker gewoon zonder poespas je bed in kunt duiken wanneer je wilt, oh, dat vind ik echt weer een luxe nu hoor! Nu moet ze alleen nog even van de diarree af en gaan doorslapen.

Over slapen gesproken, ga er ook vroeg in vanavond, ben weer moe van het nachtelijk gespook.

Uma, ben benieuwd hoe het met jou is? Wond weer rustig? En hoe zijn je nachten, kom je een beetje aan slapen toe? En hoe gaat het met je dwarse peuter? Heb nog gezellig met bengel zitten kletsen over dwarse peuters, kunnen we binnenkort nog eens dunnetjes over doen
De online dierendokter hihi.

Amalia goed idee. Ik had het ook in mn hoofd: smiddags visite, lekkere zelfgebakken cakes en taarten, dan Mviool zijn lievelingsmaal met zn allen en dan orde van de dag

Maar mviool wou heeeel de dag mensen en s'avonds. En ik heb me laten bespelen.

Vandaag was me eerlijk gezegd te gek.

Ik heb nu toastjes en eventueel kan ik ook panenkoeken maken of een salade, weet ik veel, wat worst en toast met tapenade.

Voor mviool vis met tortellini, kind blij, prima toch.

Ik heb een mon chou taart met bastogne bodem, een kwarktaart, een appeltaart, een cake en choco cake en wil morgen nog 2 mini taarten bakken. Zo lief die mini vormen van Hema voor kleine taartjes. Leuk voor de allerlaatste visite.

Mviool heeft allemaal vriendjes uirgenodigd vandaag op school. Ik moet er wel om lachen, dit wordt een staande receptie in mini viool huis.

RW lekker jouw " simpele " maaltijd. Vroeger deed ik heel de dag feest en lekker koken maar ik voel me gewoon niet 100% goed daarvoor

Gek he maar ik hecht aan mn ritme metde kinderen.

Amalia zoals jij het doet daar wil ik ook heen.
Zeg ik hou jullie niet bij hoor!!! Mail, Hyves, viva etcetcetc

Maarre, wond, mwah... nog steeds vuurrood, beetje open. Maak me meer zorgen om het vloeien (Bengel, hoe is dat bij jou?) gezien eedere ervaringen met na-curetteren enzo. Wil van die mega-onderbroeken af!!!

En dwarse peuter... let's not go there... we hebben er een paar heftige dagen opzitten... lijken stilaan nanny-praktijken te worden hier thuis, vind het echt erg. Probeer echt heel kalm te blijven, maar ze drijft je over het randje heen. Denk dat we weer consequenter moeten worden, 1x waarschuwen en echt niet vaker. Probleem is dat ze nergens door geraakt lijkt. Waar ik me ook zorgen om maak is dat ze buitenshuis juist wel weer knuffelt met voor haar 'vreemde' mensen (denk aan invaljuf op psz, de kraamhulp die hier was).

Vaak gaat het gelukkig ook wel weer een tijdje achter elkaar goed, we zitten nu gewoon even in een negatieve fase wat dat betreft. Meestal komen de dwarse buien vooral opzetten als ze moe wordt, maar slapen lukt vaak niet s middags.

tis een fase-tis een faase-tis een faaaaaaaaaaaaase :-)
Uma wat zegt de ha of vk van de wond en dat vloeien? Klinkt niet goed.

Aaah dat knuffelen met je baby in bed, zucht zwijmel. Hier is het een klauter-over-papa-en-rol-terug-via-mama activiteit. Niks meer knuffelen.

Viool ik was ook echt van alles alles alles zelf maken. Nu wissel ik af. Ik koop de taarten, bak 1 cake ofzo. En ik koop de quiches maar maak wel de salades. Zoiets.

Sterkte alvast
Faaaaase!

Uma ik snap je zorg dat heeft mss te maken met haar openheid ? Het klinkt wel als een ( te ) open meisje, zo'n typje dat snel zichzelf verliest.

Maar ja het is een forum blik he- dus nogal kort door de bocht hihi - maar een poging

Oh ik zei meteen bij dat meisje van 12 die beviel dat dat niet goed zat. Bah. Dat is zo naar, bevallen op een schoolreis en dan misbruik.

Ik ben nu broodjes kaas ui tomaat aan het maken. Mmmm ik had vies gekookt. Ik kook de laatste week beroerd. Vast teken dat ik te gaar ben.

Sardegna jij klinkt heel druk ! Je hebt pit ! Wow wat een hoop dingen.

Troost het dat ik ook nog gebroken nachten heb?

Ootje werd net 5x wakker ben een uur met haar bezig geweest. Lag ze snikkend in mn armen, hoofdje op me, beetje staren.

Ze wil zo graag heel de dag op de arm.

Het is een echt knuffelkindje maar niet zoals mviool die kon zich er aan overgeven, ootje is er ook nog ns heel " wakker " " alert " bij.
Uma ik weet niet van de wond / vloeien of dat niet normaal is.
Amalia dat klinkt al heel anders jouw Aatje!

Ootje is echt nog baby

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven