Windows live mail
dinsdag 5 april 2011 om 16:30
dinsdag 5 april 2011 om 21:51
quote:kadina schreef op 05 april 2011 @ 21:47:
[...]
Handtekening weet ik wel te vinden, dat is het probleem ook niet.
Hetgeen wat niet werkt is de link van mijn website.
Invoegen bij elk uitgaand bericht kan ik idd helaas niet aanvinken..
Maar geeft niet hoor, vind het heel aardig van je dat je ff meedenkt.
Ik kon die optie eerst ook niet aanvinken totdat ik in het blokje eronder de tekst van de handtekening had gewijzigd. Daarna werd het vinkje "aanvinkbaar"
En voor de link denk je misschien te moeilijk? Ik heb net viva als voorbeeld getest en heb geen ingewikkelde code geplakt maar gewoon het www adres ingetypt. Deze nam hij als link over in de handtekening.
[...]
Handtekening weet ik wel te vinden, dat is het probleem ook niet.
Hetgeen wat niet werkt is de link van mijn website.
Invoegen bij elk uitgaand bericht kan ik idd helaas niet aanvinken..
Maar geeft niet hoor, vind het heel aardig van je dat je ff meedenkt.
Ik kon die optie eerst ook niet aanvinken totdat ik in het blokje eronder de tekst van de handtekening had gewijzigd. Daarna werd het vinkje "aanvinkbaar"
En voor de link denk je misschien te moeilijk? Ik heb net viva als voorbeeld getest en heb geen ingewikkelde code geplakt maar gewoon het www adres ingetypt. Deze nam hij als link over in de handtekening.
dinsdag 5 april 2011 om 21:55
dinsdag 5 april 2011 om 21:57
quote:Lunax schreef op 05 april 2011 @ 21:51:
[...]
quote:bij mij niet En voor de link denk je misschien te moeilijk? Ik heb net viva als voorbeeld getest en heb geen ingewikkelde code geplakt maar gewoon het www adres ingetypt. Deze nam hij als link over in de handtekening.Zojuist geprobeerd, dan zie ik dus gewoon de code zoals hij is, hij zet hem niet om..
[...]
quote:bij mij niet En voor de link denk je misschien te moeilijk? Ik heb net viva als voorbeeld getest en heb geen ingewikkelde code geplakt maar gewoon het www adres ingetypt. Deze nam hij als link over in de handtekening.Zojuist geprobeerd, dan zie ik dus gewoon de code zoals hij is, hij zet hem niet om..
dinsdag 5 april 2011 om 22:01