Rammelende Eierstokken - Deel 4 !!!

27-02-2011 20:56 2295 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer!! Hier kunnen we weer lekker verder kletsen met inmiddels deel 4. Sommige eierstokken rammelen inmiddels wat minder (want er zijn al een flink aantal prachtige kindjes geboren!!), anderen des te meer.. We kletsen weer lekker verder over van alles en nog wat! Over het ompraten van vriend/man, zwanger proberen te worden, zwanger zijn, mama zijn... Niet alleen de frustraties en lastige momenten, maar ook de mooie, vrolijke en gezellige dingen komen aan bod!! Op naar een tabel vol dansende poppetjes!! Dat het maar een heel vruchtbaar topic mag worden!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 17/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 2010Nukkebaby geboren!! 20/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Romorantin25201106/11/11Moimoi30April 2010 18/11/11Pauley31201108/06/11Frutje30Oktober 201002/06/11Pipo32Oktober 201024/05/11Duploo32Maart 201104/06/11tijger8328Maart 201124/05/11Orchis30Mei 201118/05/11Springstof30Eerst afstuderen! Gebaseerd op eigen overtuigingskracht: september 2011, op verandertraject man: 2056 Lavender33Magz25Zodra er zekerheid en een fatsoenlijk huisje is!Lenne8526Streefdatum 01 oktoberItaliagirl27Eerst man overhalen & mogelijk remigratie!zeelinde27Zomer 2012Kippatat31Stopt met pil, eerst cyclus afwachten

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!! Wil je dit in je berichtje dikgedrukt maken?

Deel 2

Deel 3
Thanx Romo, ik ben ook wel vrij verrot als ik eenmaal thuis ben......normaal lig ik vrij vroeg in bed en nu ben ik pas rond 23:00 thuis. Maar ik vond het de moeite waard vandaag.

Ik had mijn ouders en zusje ook alweer een tijd niet gezien, dus iedereen zei zo mooi "he Assie, nu met buik"!

Morgen maar een uurtje later beginnen met werken.

Jij mag ook zeker trots zijn dat het nu allemaal weer wat beter gaat. Lijkt me heel heftig om zo misselijk en zwak te zijn tijdens je zwangerschap.
@ Romo wat fijn dat je weer hebt kunnen werken. Dan voel je je denk ik ook weer wat 'nuttiger'. Niet dat je dan niet nuttig bent maar ik ga nu van mezelf uit dat ik, als ik een tijd ziek ben of niks doe, ik me verveel en me een beetje nutteloos voel. Ingewikkelde zin geworden maar hopelijk volg je het een beetje hehe.

@Assie zo dat is een lange treinreis. Hopelijk geen vertraging. Het voordeel is wel dat je lekker kunt lezen enzo. Hoe heet je nichtje of kan je dat niet zeggen ivm herkenning? Leuk dat jullie komend weekend weer gaan. Gezellig hoor.
@ Assie is vliefdddd!!! Logisch ook op je het kind van je bloedeigen zusje! Fijn dat je dit weekend weer kunt gaan samen met Assieman. Ook super leuk dat jullie kinderen straks maar zo weinig schelen. Dat worden hopelijk nog wel wat leuke logeerpartijtjes!

@ Frutje, ik denk dat je het goed hebt gedaan. Je kan toch niets meer doen dan je medeleven tonen en aangeven dat je er voor de ander wilt zijn. Wel ontzettend verdrietig!

@ Magz: sounds like a plan! Ik ben benieuwd hoe je gesprek vandaag is gegaan.

@ Romo: fijn dat het beter met je gaat! Kleine stapjes vooruit hoop ik en dat je het ergste achter de rug hebt.

@ Kippatat die ruzies in geval van stress... dat herken ik wel. Dat gaat bij ons ook ten koste van de communicatie en met ruzie tot gevolg. Mijn vriend kan het er dan ook ontzettend lomp uit de bocht komen. Niet tof!
dubbelpost... ik ga te bed!
goedemorgen... eerstes...!

Even een kort bericht voordat ik weer richting werk vertrek.

Eerste werkdag is me uitermate goed bevallen. Heerlijk, even geen luiers, gejank, gesjouw, huishouden etc... even mijn eigen ding doen. Mijn schoonmoeder heeft het met de meiden helemaal naar der zin gehad... dus ik zeg gouden wissel! Het niet zo dat ik niet gek ben op mijn meisjes maar soms leef je zo in een cocon dat je helemaal gek wordt... Dus dit is heel aangenaam. Daarbij komt dat ik me zo lekker thuis voel op mijn werk.. heerlijk!

nou, tot snel dan reageer ik jullie
haalloooo allemaal

Beetje brak hier (idd van de champagne! en wijn) maar ik ga zo flink aan de pre-verhuisschoonmaak-schoonmaak, zeg maar. papieren ruimen, kleding sorteren (en wegdoen), dat werk.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ha ja hm, we hadden het dus over welke kleuren we de kamers gaan schilderen, dus ik zeg heel smart-ass: nou, één kamer gaan we helemáál nog niet schilderen! zegtie: huh, hoezo niet. Zeg ik: nou, omdat dat de kinderkamer wordt! zegtie: huh, wil je die niet schilderen dan? zeg ik: Neeee! Zegtie: wil je nog geen kinderen dan? Zeg ik JAAAWEEEEHEL! maar je weet toch nog niet welke kleuheur! zegtie: Maar je kunt hem toch alvast een kleurtje geven? Zeg ik: Neehee, want dat mag pas als ik zwanger ben!

Nou ja, dat was in de supermarkt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Later thuis, nogal aangeschoten:

Ik zeg: zullen we een deal maken? **steekt hand uit om hand te schudden**

Hij zegt: Wat voor deal? **negeert hand**

Ik zeg: een mooie deal! **nog steeds uitgestoken hand**

Hij zegt: Ik ga geen deal sluiten voor ik weet wat het is!

Ik zeg: Zucht. **trekt hand terug** Nou, nu we een huisje hebben en zo he, kunnen we dan nu ook stoppen met de condoompies?

Hij zegt: We hebben nog helemaal geen huis!

Ik zeg: Jamaar, wel bijna zeker wel!!

Hij zegt: eerst maar es afwachten of we een huis hebben. **kijkt moeilijk**

Ik zeg: Vind je het eng? **ziet hem moeilijk kijken** ik vind het ook eng! maar wel leuk!

Hij zegt: Is er nog chips?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dus. Naast SOG en WOG hebben we nu ook een Magzman die BOG vertoont (baby-ontwijkend-gedrag). Nou ja, het ís ook eng. Ik hoop (in my romantic mind) dat hij nog niks zegt omdat hij het anders in zijn hoofd heeft, iets met een aanzoek in een nieuw huis of zo (baby-aanzoek of huwelijksaanzoek, mag van mij beide ) Maar mijn 'gut' zegt me dat het gewoon nog even tijd nodig heeft, eerst wennen aan het idee van huis en zo.

Als het goed is krijgen we in de loop van volgende week het huurcontract. We willen eigenlijk wel alvast de huur opzeggen hier want dat kan ons flink wat honderden euro's schelen (anders komt er misschien weer een maand bij-op).

Als alles gaat zoals ik bedacht heb kunnen we rond mijn verjaardag over!
@ Janine: Ik moet lachen om je totaal andere postings dan voorheen! De liefde voor je kleintjes spat er aan alle kanten vanaf, dus je hoeft echt niet te melden dat je van ze houdt. Je schreef zelf al dat je vermoedde een beetje mutserig te schrijven en dan komt daar dat berichtje van vandaag dat je het lekker vindt ook weer even Janine te zijn ipv alleen maar moeder. Fijn dat het je zo goed bevallen is. Een blije moeder die ook goed voor haar eigen ontwikkeling zorgt lijkt me een mooi voorbeeld voor je twee meiden!

@ Magz: ook al zo'n slak die vriend van jou! Er komt vast een moment dat je vriend ook mee gaat denken in termen van baby's in de toekomst. Ik moet zeggen dat mijn vriend daar nu inmiddels ook best goed in is. Eerst sporadisch maar inmiddels wel structureel. Leuk hoor! Huur opzeggen terwijl nog niet alles in kannen en kruiken is vind ik tricky... Misschien je dilemma voorleggen aan de makelaar van het nieuwe huis? Dat je er graag haast bij hebt?
Goedemorgen,

@Janine: fijn dat je eerste dag zo goed is bevallen! Dat hoor je vaker dat mensen blij zijn even uit hun cocoon te zijn. Natuurlijk wil dat niet zeggen dat je niet gek op je kinderen bent. Hoeveel dagen ga je nu ook al weer werken? Sorry als ik het niet onthouden heb.

@Magz: ik zou de huur ook niet opzeggen voordat het nieuwe huis definitief doorgaat. Als het fout gaat heb je niks en een woondoos is ook niet bepaald babyproof

Hier gaat de werkmarathon voort. Nog even doorbijten. Volgende week neem ik lekker een paar dagen vrij. Ik kijk er nu al reikhalzend naar uit
Goedemorgen allemaal!

Zo, vandaag valt me zwaar.....ik ben wat later begonnen op mijn werk, maar ben toch moe.....heb hoofdpijn en ben ineens ook weer snotterig. Was dus eigenlijk iets teveel gisteren, maar zo de moeite waard

Ik ben inderdaad verliefd! haha

Naam ga ik ivm herkenbaarheid inderdaad niet noemen, maar hij is wel mooi!

Magz: zo'n slak vind ik je vriend nu niet hoor! Moet je zien hoe snel je voor elkaar hebt gekregen dat jullie gaan verhuizen naar een huis met kinderkamers! Dat zou hij ook niet doen als hij er echt nog niet aan toe is! Dus applaus voor Magz en de stap naar condooms in de prullenbak volgt volgens mij snel! Maar misschien wel goed om hem tot die tijd even wat tijd te geven om aan het verhuizen e.d. te laten wennen.

Ik heb ook een slakje thuis en hij vindt verhuizen al een gigantische stap. Dat we nu ongeveer 2,5 jaar na het kopen van een huis een kindje krijgen is voor hem ook snel, maar niet te snel En eerlijk gezegd vind ik het zo ook prima! haha

Oh, trouwens toen ik gisteren bij mijn ouders was heb ik meerdere momenten eigenlijk heel bewust de kleine voelen bewegen. Heel leuk en nu weet ik wel zeker dat het echt van het spartelen van de baby komt.

Kip: succes met de werkmarathon!
En Janine: fijn dat het werken je goed bevalt! Even afstand nemen van de zorgtaken, zorgt er voor dat je zelf weer wat beter in balans komt en alles thuis je weer wat makkelijker afgaat. Op naar het eerste uitje als gezin!!!
assie, zou je de naam kunnen mailen? Hoeft niet hoor, maar ben nogal van de namen. Als je wilt -voel je niet verplicht- kun je mailen naar kip.patat.appelmoes@gmail.com

Vanavond dus vroeg naar bed! En wat leuk dat je de baby hebt gevoeld!
@ Assie, dus je hebt die kleine parasiet kunnen voelen! Gaaf hoor! Parasiet met knipoog maar eigenlijk is het ook gewoon een levend wezen dat op jouw lichaam teert. Ik vind het erg mooi geregeld allemaal maar ergens is ook wel een beetje creapy. Dat er gewoon iets in je groeit dat straks een zelfstandig denkend en doend persoon gaat worden....

@ Kippatat, succes met de marathon. Hopelijk nog meer dagne mooi weer, want vandaag blijkt een mooie dag te gaan worden!
Duploo: ja ik noem het ook vaak een parasiet Eet gewoon mijn energie op...haha

En nu ik zwanger ben kan ik me ook heel goed voorstellen dat je veel enge dingen; zoals tumoren, pas heel laat voelt. Als je een baby van 24 centimeter pas nu duidelijker begint te voelen, realiseer ik me dat je ook niet snel doorhebt dat er een tumor oid in je lijf aan het groeien is. Enge gedachte eigenlijk....
Whaaah! Ik heb een heel leuk gesprek gehad met een recruiter ! Ik was sowieso al uit 50 kandidaten gepikt en er gaan er vijf door naar het bedrijf die de vacature heeft. Hoop dat ik ertussen zit. *pickmepickme!* Het kan allemaal heel snel gaan want ze willen deze maand de procedure afronden. Hoe zouden jullie dat zien? Kinderwens en nieuwe baan?

Ik kan nog een jaar bezig zijn voor ik zwanger ben, maar kan ook zwanger zijn op het moment dat ik daar evt. *hoophoop* aangenomen word. Ik wil ze er niet 'inluizen' maar ik wil mijn kinderwens ook niet in de ijskast zetten, zeker omdat het blijkbaar zo'n vaart niet loopt. Hoe zien jullie dit?

Assie: zwijmel Dat lijkt me zo'n mooi gevoel! Ik hoop dat echt snel mee te mogen maken. Geniet ervan!

@Magz: ach, deze stap met het huis is ineens ook heel rap gegaan, dus wie weet waar Magzman nog meer toe in staat is de komende maanden. Eerst heb je even andere dingen aan je hoofd zoals klussen.

@Kippatat: hou vol, hou vol! Wat ga je doen volgende week? Iets leuks met kippatatman? Of lekker chillen thuis?
Goedemorgen,

@Janine

Wat goed dat je je zo lekker voelt op je werk! Dat doet echt niets af aan je liefde voor de meiden hoor. Goed bezig jij!

@Kip

Zet hem op met de marathon, gelukkig komt aan alles een eind.

@Magz

Moest lachen om je verslagje. Haha, maar wie weet hoe hij in mei reageert. Echt leuk dat jullie deze stap gaan zetten!

@Assie

Een kort nachtje voor jou en dat merk je dan meteen. Succes vandaag. En wat schattig dat je de kleine voelt. Jippie!

@Duploo

Thanks.

Hoe voel je je nu? Volop ongesteld af valt het mee? En weer de pijlen gericht op het volgende ei? Op naar de volgende ronde.

@Pipo

Hoe is het met jou? Jouw ei komt er ook weer aan. Hup, aan de slag dus .

Ik zei gisteren tegen manlief terwijl hij half sliep: als het nu niet raak is doen we het komende maand een week lang elke dag. Dat vond hij een goed idee. Ik hoop dat ik dan nog kan lopen haha.

@Romo

Hoe gaat het vandaag? Teveel hooi op je vork genomen gisteren of valt het mee? Ik hoop dat je de stijgende lijn vasthoudt.

@Moimoi

Hoe gaat ie met jou?

Hier is het nieuws van mijn vriendin inmiddels een beetje gezakt. Een nachtje slapen helpt wel. Al denk ik dat zij wat minder hebben geslapen... Ik hoop zo op goed nieuws, al is die kans klein.
Pipo: ik zou gewoon voor die baan gaan en tegelijkertijd doorgaan met proberen zwanger te worden.

Een collega van mij is ook begonnen, terwijl ze net wist dat ze zwanger was. Zij heeft, zodra ze het wist, open kaart gespeeld en dat werd erg gewaardeerd. Voor haar was dat tijdens het arbeidsvoorwaarden gesprek. En voor hier geen reden om haar daarvoor niet aan te nemen.

En inderdaad lekker zwijmelen bij mijn nichtje. Mijn schoonzus had wel heel veel pijn aan d'r hechtingen.....was geen fijn gezicht toen ze uit bed probeerde te komen; maar de schat zegt dan wel (als ze eenmaal staat) "Assie, het valt best mee hoor.."
@Assie: ja, zo sta ik er eigenlijk ook in. En als ze me er toch na een jaar dan uit willen kicken, moeten ze dat maar doen! Bij zo'n organisatie wil ik ook niet werken. Al is het wel bagger om werkloos te zijn...

@Frutje: ik mag nog even rustigaan doen hoor Volgende week komt 'me ei' pas. Jij weer present op de wachtbank inmiddels?
@Pipo

O wat gaaf en spannend!

Ik zeg: niet in de ijskast zetten. Ik heb dat toen in eerste instantie ook voor mijn nieuwe baan gedaan en dat had toch echt niet gehoeven. Maar ik ben tegenwoordig toch wat meer van het risico's nemen.
Owja, ik heb mijn plekje op de wachtbank weer veroverd hoor ;)
Iemand een stukje chocola? Om het wachten wat aangenamer te maken?
@ Frutje, die wachtweek is eigenlijk verschrikkelijker dan deze... Nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben aan de andere kant duurt het nog minstens 4 weken voordat je mogelijk zwanger kunt testen. Ik ben nog niet bezig voor de volgende ronde hoor. Dat gaat toch over een week pas weer spelen.

Fijn dat frutjeman mee wil werken. Vriend gaf me af en toe het gevoel "jij wilt dit toch zo graag, dus ik doe dit vooral voor jou", maar hij was toch wel echt teleurgesteld maandag en wil het toch zelf ook wel graag.

Mijn duimen draaien voor je!

@ Pipo: ik zou ook gewoon gaan voor die baan hoor! Open en eerlijkheid wanneer het raak zou zijn, zou hier ook gewaardeerd worden, maar ik denk dat niet alle bazen daar zo coulant in zijn. Ligt denk ik heel erg aan de cultuur van het bedrijf en aan de leidinggevende zelf natuurlijk. Zelf maar aan proberen te voelen...

@ Assie: wel lief van je schoonzusje idd! Dat ze je nu al de horrorverhalen bespaard. Die komen vast wel als jij jouw parasietje er eenmaal uitgeperst hebt! Je hebt nu toch geen weg terug op dit moment!
@Frutje: haha 'living on the edge' I like it Is mijn leven toch nog spannender dan ik dacht!

@Duploo: heb je gelijk in. Maar het gaat hier om non profit en mijn nieuwe baas zou een vrouw zijn. Dat scheelt denk ik. Enfin. Eerst maar eens raak schieten.

@Assie: mmmmm, lekkah!
@Assie

Ja! Van digitale choco word je niet dik toch?

@Duploo

Dit zijn ook niet mijn favoweken van de maand. Geduld, geduld. Frutjeman is overigens niet altijd zo coöperatief. Als hij geen zin heeft, heeft hij geen zin. Ik ben dus benieuwd of hij zich écht aan zijn woorde gaat houden. Wat dat betreft denk ik toch wat gemakkelijker: huppekee.

@Pipo

Haha, jij bent stiekem heel erg rock&roll zonder het door te hebben. Blij dat ik je ogen geopend hebt!
Even heel kort, ik moet zo weer weg, maar jullie kunnen echt ophouden met duimen voor mij. Weer bruinverlies, wordt steeds een beetje meer, dus zal er vandaag of morgen ook wel gewoon bloed komen.

En ik ben er niet teleurgesteld over, ik ben opgelucht dat er weer een cyclus te bekennen is en dat ik inderdaad mij ei goed had ingeschat.

Pfew, en dan over twee weken aan de marathon

Pauley-man is daar nooit zo op tegen...

Oh enne Assie: gefeliciteerd met je nichtje! En pass on the chocolate!
@Pipo: cool dat je er uit bent gepikt. Nu ook spannend!!! Wanneer weet je meer? Na mijn werkmarathon ben ik vrij maar kippatatman niet. Geeft niet want ik ga toch alleen maar slapen haha.

@Pauley: jammer maar idd fijn om te weten waar je aan toe bent. Op naar de marathon!

@Frutje: dus jij loopt binnenkort wijdbeens rond? Woehaha.

Ik zag net het topic 'ik ben alleen maar moeder' en werd daar wel een beetje depri van. Echt een sukkel van een man heeft zij ook. Hebben jullie vantevoren al hele duidelijke afspraken met jullie mannen gemaakt? Dus als er een kindje is over het zorgen, huishouden, voeden verschonen etc? Ben ik wel benieuwd naar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven