Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ja hoor ,,, ben met een erg leuke RP meneer aan t chatten .. Alleen dieheb een kind...

Stap net als Miranda ook van mijn geloof af hahahahahaha

Leuke vent gezellig maaaar kan je t op dag nr 3 wel hebben over favo standjes ???
Pfoeh, ex net weg en het was een heel prettig en open gesprek. Had ook echt het idee dat hij nu eerlijk was. Moet mezelf alleen heeeeel streng verbieden om toch weer een ietsiepietsie hoop te krijgen
tja en hoop doet leven he..

Ik heb alle hoop opgegeven wat betreft MrDate.... Vriendschap maybe...

Alle exen en oude zoenvriendjes de deur uit , tis nieuw jaar nieuw begin nieuwe start hatsjeee

ga lekker begin februari dagje met vrienden naar de sauna ...veulll zin in

woensdag soll.gesprek ben benieuwd
Ik ben ook weer terug na een heel gezellig etentje met vriendinnetje. Maar duik ook zo lekker mijn bed in, ben moe en heb morgen een 'vroege' dienst (bij ons is vroeg 9.00 uur )

Denise; fijn dat het zo'n goed gesprek was! Maar idd moet je jezelf misschien streng toespreken, exla opentrekken is maar zeer beperkt toegestaan op dit topic . Wat hebben jullie besproken dat je er hoop van krijgt? Of wil je dat liever niet hier kwijt?

Weltrusten iedereen!!!
Oeioei hoor ik hier iemand de exenla opentrekken? Denise, op slot ermee en sleutel weggooien! Of in de ijskast ermee! Die van mij zit nog steeds in de ijskast (goed he), de verleiding is groot, maar net wat Vleer zegt: nieuw jaar, nieuwe kansen, nieuwe mannen!
Psies Sun zo is t maar net...

Nieuwe ronde nieuwe kansen..

exenlades dicht houden
Heeeeel kort dan. Hij vertelde over dat meisje waar hij contact mee heeft. Zij heeft ook nog redelijk veel contact met haar exen en ze heeft er geen problemen mee dat mijn ex contact heeft met mij. Want, zei hij toen, als er weer iets groeit tussen hem en mij dan is dat toch niet tegen te houden. Beetje vreemde uitspraak.

Maar goed, exenla doe ik heel snel weer dicht. Beloofd!!

Sun, wat jij kunt kan ik ook!!!
Môgge,

Exenlaatjes hebben de neiging om in 2008 open te gaan? Wees sterk, en vergelijk het met stoppen met roken. Nicotine en exen zijn wat mij betreft een gelijkwaardige verslaving . Als je écht doorzet, gaat het lukken om laatjes dicht te houden. Om niet in de verleiding te komen is elk contact met ex dan ook verboden. Dit geldt ook voor stoppen met roken....elke associatie vermijden die met roken te maken heeft.

Ok...klinkt simpel, maar dat is het niet! Wilskracht is het sleutelwoord.....

We kunnen het.....Ik hou de sigaretten buiten de deur en jullie...jullie exen!
Ik moet exen en sigaretten buiten de deur houden ...

dubbelop gaat dat wel lukken ?
hi allemaal, ff berichtje van mij. Ben thuis met griep, balen...

Jullie succes met perikelen sigaretten- en exenlaatjes

X
Vleer, dat gaat je lukken! Volgens mij ben jij best een sterke vrouw. Erg knap van je om nu al je exen buiten de deur te houden. Nu het roken nog....wil je graag stoppen met roken? Ik schrijf mee in de gezondheidspijler>>Stoppen met roken. Iets voor jou?
quote:Miranda01 schreef op 08 januari 2008 @ 10:28:

hi allemaal, ff berichtje van mij. Ben thuis met griep, balen...

Jullie succes met perikelen sigaretten- en exenlaatjes

X

Ach Mirannn...beterschap! Ik voel me ook al niet zo denderend, en ben bang dat ik ook ziek ga worden....zucht....bah!

x
Xan ik ben een sterke vrouw wanneer mijn keuzes duidelijk zijn..

Ben ook nogal eens wispelturig, contact met iemand keihard verbreken en dag later bv weer contact zoeken omdatik op mijn manier spijt heb. Tis geen spijt tis t gewoon niet durven loslaten... En daar baal ik van , als ik t touw doorgesneden heb moet ie ok gewoon gebroken blijven..

Ikw il altijd van alles gaan lijmen ,... Slechte eigenschap !!
Vleer, De wilskracht is dus wel aanwezig, maar je hebt er moeite mee écht door te zetten? Waarom gaat het loslaten dan zo moeilijk? Als iemand jou enorm teleurstelt...is diegene je toch helemaal niet waard?, hou dat altijd maar in je achterhoofd...
Ik ben meestal heel nuchter en ook best wel daadkrachtig, maar wat ex betreft ben ik echt een slapjanus. Komt bij dat hij vaak degene is die het contact zoekt. En stiekem is het ook wel gezellig natuurlijk. Enige is dat ik op deze manier natuurlijk nooit 100% open kom te staan voor een nieuwe relatie. Ik moet maar voor ogen houden dat hij toch een nieuw meisje heeft, maar zo'n uitspraak van gisteren brengt me dan weer aan het wankelen.
Oh ff tussendoor gal spugen ..

had een webcam voor vriendin gekocht zaterdag voor haar verjaardag, gister de webcam aangesloten , heel vaag onduidelijk beeld..

Ook op mijn lap top geeft t ding raar beeld. Dus terug met dat ding..

Ding netjes weer terug gedaan in de verpakking (naja verpakking moesten we losknippen/scheuren anders wilde dat plastic gedoe niet open)

Zoek ik de bon in de tas.. BON WEG !!!

Gvd die kerel zei nog bon goed bewaren je hebt 2jr garantie , maar nu kan ik die bon toch nergens meer vinden
Oh ff tussendoor gal spugen ..

had een webcam voor vriendin gekocht zaterdag voor haar verjaardag, gister de webcam aangesloten , heel vaag onduidelijk beeld..

Ook op mijn lap top geeft t ding raar beeld. Dus terug met dat ding..

Ding netjes weer terug gedaan in de verpakking (naja verpakking moesten we losknippen/scheuren anders wilde dat plastic gedoe niet open)

Zoek ik de bon in de tas.. BON WEG !!!

Gvd die kerel zei nog bon goed bewaren je hebt 2jr garantie , maar nu kan ik die bon toch nergens meer vinden
quote:Xander68 schreef op 08 januari 2008 @ 10:53:

Vleer, De wilskracht is dus wel aanwezig, maar je hebt er moeite mee écht door te zetten? Waarom gaat het loslaten dan zo moeilijk? Als iemand jou enorm teleurstelt...is diegene je toch helemaal niet waard?, hou dat altijd maar in je achterhoofd...

ja klopt wat je zegt.. Dat weet ik ook echt wel in mijn achterhoofd.. Waarom ik dan persee vrienden wil blijven snap ik niet zo goed... tis niet alleen bij dit meneergeval maar bij meerdere mensen zo..

Terwijl als ik ze echt helemaal ban uit mijn leven ik mij rustiger en fijner voel

gaat verder zoeken naar die klote bon.. Of zouden ze erg moeilijk gaan doen met ruilen/geld terug zonder bon
Ooh heb de bon terug pfffffff , tussen de boeken , wie stopt zoiets daar nou tussen ??? ?VLEER DUS
Denise, dat is spelen met jouw gevoelens wat hij doet...en jij hapt daar nog lekker in mee! Hij gaat door met zijn leven, en jij stelt je nog steeds heel kwetsbaar naar hem op, met dien verstande dat je toch nog hoop hebt. Klopt het wat ik zeg? Je zegt zelf al dat je op die manier jezelf nooit 100% kan openstellen voor anderen.

Dichthouden dus die la, je hebt alleen jezelf ermee....en daarbij....je bereikt er niks mee he?
Vleer is btw een persoon die *hoopt op beter *...
quote:Vleermuis28 schreef op 08 januari 2008 @ 11:09:

Vleer is btw een persoon die *hoopt op beter *...Xan kent Vleer inmiddels zo'n beetje, en weet wat Vleer wil....
quote:Xander68 schreef op 08 januari 2008 @ 11:09:

Denise, dat is spelen met jou gevoelens van hij doet...en jij hapt daar lekker in mee! Hij gaat door met zijn leven, en jij stelt je nog steeds heel kwetsbaar naar hem op, met dien verstande dat je toch nog hoop hebt. Klopt het wat ik zeg? Je zegt zelf al dat je op die manier jezelf nooit 100% kan openstellen voor anderen.

Dichthouden dus die la, je hebt alleen jezelf ermee....en daarbij....je bereikt er niks mee he?

Idd je bereikt er geen kloot mee.. Herkenbaar stukje Denise , ook mijn MrDate zegt soms nog wel eens dingen waardoor ik ga wankelen.. Vooral als hij zich kwetsbaar op stelt op momenten en wel eerlijk naar zichzelf durft te kijken..

Dan denk ik : ooh misschien is er nog een klein beetje hoop..

Ik heb dat nu niet echt meer , maar daarom vind ik t ook lastig om contact te houden.. Nu gaat t misschien 2 weken of 2 maanden goed.. En dan zegt hij misschien weer wat dingetjes en dan blijf ik ergens die zwak voor hem houden.. Niet goed .. !!
quote:Xander68 schreef op 08 januari 2008 @ 11:11:

[...]

Xan kent Vleer inmiddels zo'n beetje, en weet wat Vleer wil....En dat is ?? want zelf zie ik t af en toe namelijk ff niet meer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven