!!!Bar too much 190 !!!
zaterdag 9 april 2011 om 10:03
Met zulk weer zou ik die was rustig even lekker laten wachten.Fijn genieten vandaag Hipje, ik ga vanmiddag een eind fietsen, heb van de week weer een nieuwe duinkaart gehaald, dus ik kan weer fijn de duinen in en dat ga ik zeker ook doen.
Meis, ik wens jou een toffe dag toe en tot vanavond misschien....
Meis, ik wens jou een toffe dag toe en tot vanavond misschien....
dinsdag 12 april 2011 om 18:44
Hoi
Hier een rare drukke dag. Mijn ouders zijn er, Elfje is jarig en Zoon ondergaat NU een EEG. Ik zit in de wachtkamer. Ze namen hem mee terwijl ik formulieren invulde en tot mijn verrassing mocht ik er toen ik klaar was, niet in (hoop niet dat hij denkt dat ik 'm gepiept ben). Straks meteen door om Elfje en haar vriendin van school te halen voor een gezellige middag met taart en kindermojito's
Hier een rare drukke dag. Mijn ouders zijn er, Elfje is jarig en Zoon ondergaat NU een EEG. Ik zit in de wachtkamer. Ze namen hem mee terwijl ik formulieren invulde en tot mijn verrassing mocht ik er toen ik klaar was, niet in (hoop niet dat hij denkt dat ik 'm gepiept ben). Straks meteen door om Elfje en haar vriendin van school te halen voor een gezellige middag met taart en kindermojito's