!!!Bar too much 190 !!!

20-02-2011 19:51 712 berichten
Alle reacties Link kopieren
Shit, Yette, wat balen...
Nee, hij is er zelf koel onder. Hij had het op school en vertelde het pas toen hij al een uur thuis was. En toen ik vroeg of hij niet bang was geworden, zei hij van niet. Hij heeft het niet eens aan iemand verteld toen het gebeurde.
Wat een stoer joch!
Dat is wel stoer!
Ook fraai, in de Nederandse bijsluiter staat dat dat spul niet gebruikt moet worden onder de 16, de Amerikaanse bijsluiter is 6 keer zo lang, maar daarin staat geen leeftijdsgrens.
......
Jeetje, Yette, dat is wel een heel groot verschil, geen leeftijdsgrens en niet onder de 16, apart..
Ik vatte hem ook niet, ga even multitasken (koken met de HTC).
Ohh nu snap ik hem! Heb jij dat gedaan vandaag? Heftig!
Ja.... Was wel heel bijzonder... en soort van mooi..
Dames, weltrusten, ik ga slapen!
Slaap lekker Rouge - ik snap er nog geen bal van
Nacht....

Nacht allen, slaapzacht allen..

Kook ze Yette en veel sterkte aan die kant van de plomp....
Zoon is per direct met de medicatie gestopt. Wat een troep. Ik ga een andere neuroloog zoeken.
Heel goed Yette! Gekke neuroloogook!
Nou, bij gebrek aan aanwezige huisarts toch maar via de neuroloog hier de uit Nederland aanbevolen aanvullende medicatie voor laten schrijven, waaronder stesolid voor als het goed mis gaat. Gisteren had De Zoon 8 partiële aanvalletjes, vandaag 4.
Ik hoop dat het met De Zoon weer gauw een beetje de goede kant opgaat want zo is het ook waardeloos.

Bloem, hoe is het met jou?

Ik heb net een klein jongetje in bad gedaan en daarna weer vreselijk verloren met UNO. Het jongetje ligt nu tevreden te slapen en ik ga een wijntje nemen.
De apotheek had de medicatie niet, dus later vandaag een andere proberen. De meiden waren echter zó vervelend onderweg dat ik maar even wacht tot De Vader er is. Pfff. Kutzooi.
Gaan ze de goede medicatie nu bestellen, Yet?
Ja, of iig medicatie om de problemen te beëindigen, weet niet of ze er iets bij heeft gedaan ter vervanging van dat extra medicijn dat zo fout uitpakte.
Nou, ik hoop dat ze snel het juiste medicijn hebben. Hebben de kinderen vrij vandaag?
Ja, ze hebben een lang weekeind. We zouden eigenlijk wat leuks gaan doen, maar inmiddels is het 17.30 en nòg geen medicijnen.

Daar gaat je vrije dag.........
Inderdaad. Nou, De Vader is er, eens kijken of een andere apotheek het wel heeft.
Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven