Entertainment alle pijlers

Help! Mijn man is klusser!

03-03-2011 20:01 5919 berichten
Alle reacties Link kopieren

Sjon- en Ibrahimfans........zijn jullie er klaar voor? Monatoetje gereed? Here we go!
Ik vind hier dingen van.
[quote]S0LEIL schreef op 08 april 2011 @ 20:19:

Wat een achterlijke kerel.

En fijn ook, de advertentie onder de naam van zijn vrouw.[/quote]

Dat had ik niet eens gezien!
iemand al een 'vriendelijk' mailtje gestuurd?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik zou wel willen maar ben bang dat zijn vrouw het dan moet bezuren.
Nou ja zeg, wat een walgelijke, ondankbare gast. Wat ik al dacht, wordt gewoon bevestigd!

En de tekst ook in de IK vorm, alsof hij daar alleen woont.

Heeft iemand al naar RTL geschreven? Misschien kan Johnny boy daar nog een keertje langs....
Wat een rare trap.

Als je eraf loopt klap je zo tegen de muur op.

Als de kinderen erop klimmen schieten ze er tussen door of kukelen ze eraf zonder leuning.

Maar tenminste geen splinters....
Lekker ook voor het team,/programma, hoe ondankbaar.

Als je die meubels dan niet mooi vindt, verkoop ze dan aan familie of vrienden, ipv het zo in de openbaarheid te gooien op Marktplaats.

Ik snap dat niet, ipv dat je enorm blij bent dat iets eindelijk voor elkaar is gekomen omdat je zelf te laks/lui bent en je je vrouw daardoor gelukkig maakt, ga je lopen natrappen. Alleen daarom al heb ik een hekel aan die vent.
Goed zo!

Je moet maar zin hebben in zo'n klusteam - ik erger me er elke keer aan: een snelle renovatie van lage kwaliteit, zonder karakter, en zonder na te denken over de lange termijn.

Deze keer dus een trap die veel te dicht bij de muur staat, en een spuuglelijke pilaar in de woonkamer....

Dus persoonlijk zou ik het spel ook meespelen en daarna de hele meuk verkopen. Het gaat uiteindelijk om RTL, het programma, een beheersbare verbouwkostprijs, en liefst een hoop leuke uit de context gerukte uistpraken. Zoals die man al zei: hij is enkel een figurant in een RTL productie.

Ik ben overigens benieuwd welke contracten de deelnemers moeten ondertekenen voor de de deelname.
quote:stapas schreef op 09 april 2011 @ 19:10:

Goed zo!

Je moet maar zin hebben in zo'n klusteam - ik erger me er elke keer aan: een snelle renovatie van lage kwaliteit, zonder karakter, en zonder na te denken over de lange termijn.

Deze keer dus een trap die veel te dicht bij de muur staat, en een spuuglelijke pilaar in de woonkamer....

Dus persoonlijk zou ik het spel ook meespelen en daarna de hele meuk verkopen. Het gaat uiteindelijk om RTL, het programma, een beheersbare verbouwkostprijs, en liefst een hoop leuke uit de context gerukte uistpraken. Zoals die man al zei: hij is enkel een figurant in een RTL productie.

Ik ben overigens benieuwd welke contracten de deelnemers moeten ondertekenen voor de de deelname.

Ja maar als je kijkt hoelang ze vaak in erbarmelijke omstandigheden leven. Vorige week geloof ik al 15 jaar en al jaren geen douche. Dan gaat het toch ook niet meer gebeuren!

En deze week met 2 kinderen al 3 jaar in de keuken wonen is toch ook niet normaal en een derde op komst.

Zelf zou ik het denk ik niet zolang uithouden maar goed, snap wel dat die vrouwen denken, dan maar dit nog proberen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Goed zo!

Ja, ze kunnen het zelf natuurlijk een stuk beter

Waarom zou je het spel meespelen als je nu al weet dat je er niet tevreden mee bent? Je mag weigeren hoor.
quote:Pippin schreef op 07 april 2011 @ 21:02:

TweeBrahim.

ik snik nu nog na.

Wat een eikel van n vent was dat zeg. En idd, met z'n door de ratten aangevroten haar. Viesterd.
OMFG ik zie het nu pas van die meubels!!

Goed zo!

Als je zo'n loser bent dat je je kinderen in zo'n gevaarlijke bouwval laat wonen, of dat je kinderen al hun hele leven in een opblaasbadje met een tuinslang moeten "douchen", dan moet je gewoon niet zeiken maar die klussers op hun blote knietjes danken dat zij je huis in ieder geval leefbaar maken. Als ie zo graag iets anders had gewild, dan had ie zelf drie jaar geleden zijn handjes toch al kunnen laten wapperen?

Echt, je bent al zo'n loser, je staat alleen maar nog meer voor lul als je dan achteraf zo gaat lopen doen. Wat nou "troep achtergelaten"? Je kinderen woonden in een krot vol gaten met electriciteitsdraden her en der, lullo. En je smaak niet? Nee, jouw smaak is bouwval waar je nog geen rat laat wonen, dat hebben we allemaal gezien.

Zelden zo'n sneu excuus voor een man gezien.
Am Yisrael Chai!
En toch ga ik me in dit programma steeds meer ergeren aan die vrouwen.

Die laten dit gebeuren. Die laten hun kinderen ook gewoon zo wonen!

Een beetje vrouw regelt op een gegeven moment een klusbedrijf of een handige neef.

Of ze doet dingen zelf.

Maar ze laat niet haar kinderen jaren zo wonen en onderhand zelf alleen maar zielig lopen doen.
quote:pearle schreef op 10 april 2011 @ 12:28:

Een beetje vrouw regelt op een gegeven moment een klusbedrijf of een handige neef.

Of ze doet dingen zelf.

Maar ze laat niet haar kinderen jaren zo wonen en onderhand zelf alleen maar zielig lopen doen.

Ook eens hoor.

Vooral als ze in zo'n bouwval er gezellig nog een kindje bijmaken.

Ben je zelf toch ook niet helemaal goed bij je hoofd.
quote:pearle schreef op 10 april 2011 @ 12:28:

Of ze doet dingen zelf.

Eens met jou en batwom. Dat doe je toch niet! Dit speelde "nog" maar 3 jaar maar vorige week was het al 15 jaar. Ik denk niet dat ik het zou kunnen. Zelf doen zou ik niet zien zitten maar ik had of een klusbedrijf gebeld of ik was weggegaan. Ja en kinderen "nemen" in zo'n situatie dan spoor je ook niet.

En die week ervoor had die man zelf een klusbedrijf, lekker visitekaartje om zo op tv te komen met het krot van een huis van hun. Onbegrijpelijk.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik dacht laat ik alvast uppen.
hoe laat komt 't?
Half 9
Zit er klaar voor
Ik zit er ook klaar voor.
Ikben er ook!! Nina, kappen met janken, we willen Sjonnie
ik ben er ook weer
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Lekka vroeg he [Sjon imitatie van mona]
He gezellig meiden!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven