Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.

Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.

Iedereen is welkom !!!
Ja, het is verschrikkelijk. Iedereen hier loopt ook al te klagen, maar blijkbaar was de rekening van mijn vriend zo ontzettend extra hoog, dat ze het nog eens apart langs kwamen brengen...

En ik heb dus werkelijk geen idee hoe het kan, want zoals ik al zei, hij stookte bijna niet om die eindafrekening maar zo laag mogelijk te houden! Het was hier bijna niet uit te houden zo koud, en dan nog zo'n rekening!
Alle reacties Link kopieren
Hebben ze wel afzonderlijke meters of wordt het verbruik gedeeld door het totaal aantal personen? Dit kan toch niet als je vrijwel altijd alleen de radiatoren in de woonkamer aan hebt.
Nee, we hebben afzonderlijke meters. De vve bestuur mevrouw zei al: kijk al je meters maar even goed na, want dit kan bijna niet!
quote:Alynia schreef op 08 april 2011 @ 17:44:

Ja, het is verschrikkelijk. Iedereen hier loopt ook al te klagen, maar blijkbaar was de rekening van mijn vriend zo ontzettend extra hoog, dat ze het nog eens apart langs kwamen brengen...

En ik heb dus werkelijk geen idee hoe het kan, want zoals ik al zei, hij stookte bijna niet om die eindafrekening maar zo laag mogelijk te houden! Het was hier bijna niet uit te houden zo koud, en dan nog zo'n rekening!Als jullie half dood vroren in zijn huis dan zou ik echt niet weten waar je 1500!!! euro aan moet betalen. Dat is echt asociaal belachelijk ontzettend veel. Als ik jou was zou ik dit tot op de bodem gaan uitzoeken.
Zijn we nu ook mee bezig...

Gelukkig krijgt vriend nog een hoop terug van de belastingdienst, maar dat potje is dan wel gelijk weg.
Ik heb dat wel eens gehad met de elektriciteit! Of ik even 1500 euro wou betalen in 3 weken graag.

Bleek dat de meteropnemer de meterstand van de buren had doorgegeven (woonde toen ook in een appartementencomplex)!

Dat was gelukkig goedgekomen, ik hoop voor jullie dat het ook zoiets simpels is!

Kijk iig alles goed na en bel ze desnoods op, want 1500 euro, daarvoor kun je volgens mij een hele villa warmstoken voor een jaar.
Ik heb net een kortingscode voor H&M gevonden. Als je 1304 invoert dan krijg je 5 euro korting op je bestelling.
Ik heb vriend ook maar aangemeld voor euroclix en moneymiljonair. Wel op een ander emailadres van mij, want hij doet zelf niet aan dat soort dingen Maar elk beetje tikt aan. MM heb ik vanmiddag voor mezelf de eerste keer 12,50 uit laten betalen. Dat is nog best snel gegaan! Euroclix zou ik ook al 10,- uit kunnen laten betalen, maar dat laat ik lekker doorlopen tot ik een hoog/hoger bedrag heb.
quote:layla1969 schreef op 06 april 2011 @ 19:02:

[...]

Dan is emoshoppen idd geoorloofd hoor! Veel sterkte!Ik betrapte mijzelf er gister op dat ik zat te zoeken naar een cabrio. Das niet vrekwaardig De cd die ik heb besteld is trouwens fantastisch, kan ik lekker bij meeblèren en mn hoofd mee leegmaken. Dat heb ik wel nodig :(
Laat anders ook je energiemeter eens nakijken, die dingen kunnen namelijk ook stuk gaan! 1500 bijbetalen is absurd, bij welk voorschot?
Zal blij zijn als deze maand voorbij is. Ook al wist ik dat ik deze maand heel veel bijzondere uitgaven had....is toch altijd jammer als je geld de deur uitvliegt.

Wel blij gisteren. Eindelijk "zalando-trubbels" opgelost. Mijn ouders geven een feest en ik had kleren voor mijn kids gekocht. Hadden zij heel lief aangeboden die te betalen. De schoenen had ik bij Zalando besteld. Paps lief had deze over gemaakt, maar laatste cijfer bij het betalingskenmerk verkeerd ingevuld. Was het meteen aan het oplossen, maar had ondertussen al een laatste aanmaning met incassowaarschuwing in m'n inbox. Stond op het punt het dan maar nog een keer over te maken. Maar goed na het zoveelste telefoontje was het nu geregeld. Was ook helemaal onze fout maar goed toch blij dat het nu klaar is. Zo werd het anders wel een bijzonder dure maand.

Merk wel dat het vrekken van de laatste tijd nu iets oplevert, want ondanks de dure maand had ik alles wel goed ingecalculeerd.
Ha zie dat ik EINDELIJK 'n echte stroopwafel ben geworden
Via Gratiz.nl kun je van try-now.nl vanaf nu Persil-eco bestellen.

Wel heel raar. Keek net op try-now om te kijken of er nog meer nieuwe acties waren, maar daar kreeg ik de Persil niet te zien
is het heel erg dat ik geen kaartje koop voor de ns bus omdat ik toch weet dat ze daarin niet controleren (A)
is het heel erg dat ik geen kaartje koop voor de ns bus omdat ik toch weet dat ze daarin niet controleren (A)
quote:12twister schreef op 08 april 2011 @ 22:11:

Laat anders ook je energiemeter eens nakijken, die dingen kunnen namelijk ook stuk gaan! 1500 bijbetalen is absurd, bij welk voorschot?

Ruim 1600 euro voorschot. Dus ja, het totaal was iets van 3200 Niet niks he?

Ik heb trouwens ook die persil colour besteld. Is wel fijn wasmiddel, en de kleur gaat hier nu ook veel harder dan de wit, dus het komt precies mooi uit!
Mocht je bij een winkel van Van Vessem & Le Patichou in de buurt wonen (omg. Haarlem) dan kun je je inschrijven voor de nieuwsbrief. Je kunt dan regelmatig lekkere dingen gratis proberen. Zo heb ik al een keer bonbons kunnen afhalen, een half brood en nu een noten/rozijnenbroodje. Lekker!

Inschrijven op de nieuwsbrief en dan krijg je een bon toegestuurd (of hij zit bij je reclamefolders, dat kan ook).

http://www.vvlp.nl/
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik ben deze week weer goed aan het vrekken. Ik heb afgelopen weken weer een beetje voorraad met aanbiedingen aangelegd en ik kan hierdoor makkelijk een week 's avonds eten koken zonder dat ik daarvoor boodschappen hoef te doen. Dus hopelijk spaar ik daardoor deze week 30 tot 40 euro aan weekboodschappen uit!

Verder schrijf ik al mijn uitgaven vanaf 1 april netjes op in een boek zodat ik precies zie waar het meeste geld naar toe gaat en waar ik dus echt op moet bezuinigen. Tot nu toe is de grootste post benzine...
quote:Alynia schreef op 09 april 2011 @ 10:16:

[...]

Ruim 1600 euro voorschot. Dus ja, het totaal was iets van 3200 Niet niks he?

dat kan gewoon niet kloppen.

Ik betaalde (met 4 personen in totaal) 1400 euro (gas en elektra). Nou hebben wij een goed geïsoleerd huis, maar ruim het dubbele met z'n tweeën....nee.
dubbel
Vandaag had ik ook een goede vrekactie. Eerst had ik voor maar 15 euro hele mooie rode zomerschoentjes gekocht en toen ik later boodschappen bij de ah ging doen was het begintotaal 21.41, maar doordat ik een paar bonusdingen en 35% korting artikelen had heb ik maar 16,94 hoeven te betalen. Dat vind ik toch vrij netjes en ik kan er zeker 4 a 5 dagen van eten.
Semper ubi sub ubi
quote:Atelier_madame schreef op 07 april 2011 @ 14:37:

Ik baalde trouwens, want had hier net mn laatste code voor de milnerbordjes weten te bemachtigen, wil ik m invoeren zijn de bordjes op :S. Heb maar een klacht gestuurd dat ik het belachelijk vind dat je er niet van op aan kunt dat je ze kunt krijgen als je ervoor spaart.Heb ik ook een keer gehad, toen kon je voor een milnertafelkleed sparen. Toen waren ze ook op. Later kreeg ik hem alsnog. Omdat er nog zoveel aanvragen waren hadden ze nog zoveel bij laten maken.
Ik ben aan het kijken voor goedkoop vinyl. Ik kwam bij de kwantum steeds bordjes tegen met Gratis gelegd! nu keek ik op site voor de voorwaarden maar zoals ik het lees is het niet gratis maar betaal je de kosten van het leggen niet aan de Kwantum maar aan degene die de vloer legt. Heeft iemand hier ervaring mee of lees ik het toch verkeerd?
wat een grappenmakers bij Kwantum.
maar goed, ik kan de aanbieding op hun site niet vinden. Vaak is het zo dat het gratis gelegd wordt als je een bepaald aantal vierkante meters afneemt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven