Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
*Kom even om het hoekje gluren*

Met LKM gaat het zeer langzaam nog steeds goed. Af en toe een twijfel van mijn kant door zijn lange stiltes maar die onzekerheid veroorzaak ik zelf. Weet tenslotte hoe de zaken ervoor staan.

Heb via Badoo weer contact met iemand uit ver grijs verleden. Erg grappig. Niet verwacht hem daar tegen te komen. Kom veel over mezelf te weten. Dus nog leerzaam ook.

Mr. Black heeft op een suffe manier van zich laten horen. Ik op net zo'n suffe manier terug gereageerd. Begreep hij blijkbaar niet (ja, ja, is man) dus kwam nog een suf berichtje. Waar ik dus maar niet meer op gereageerd hebt.

Heb wel gelezen maar momenteel niet veel fut om te reageren. Eigenlijk hetzelfde als waar lkm regelmatig last van heeft.
Alle reacties Link kopieren
Zit ik net op Knuz te kijken, zie ik een profiel van een dame wat werkelijk niets aan de verbeelding overlaat en snap ik niet dat ze dat op Knuz toelaten.

De foto is van een dame, die met haar rug naar de camera toegedraaid staat. Ze zit als het ware op haar hurken,billen op de lens gedrukt en haar benen ietwat uit elkaar zodat je temet naar binnen kan kijken. Tja, bekijks zal ze zeker hebben!
Daisy376: weet je dat er bij knuz ook een "niet brave" site hoort?

Van de zelfde exploitant? Benieuwd wat daar dan op staat.

Ik Knuz niet meer: ooit eens daar van n vent een eerste mailtje gehad: "mag ik jou ff lekker l . . . . ???" Nee dus, gelijk geblokt die e*kel . . . .

Vanmorgen werd mijn profiel op één van de dating-sites begluurd door opa van 73 . . . . Nou nee, bedankt, die heb ik ook gelijk geblokt. Ben daar nog ingeschreven tot begin juni, maar zal er niet meer dagelijks kijken. Verkeerde verwachtingen van mij, 50 plus is voor mij 60min . . . .
2 x gepost
Leuk te horen dat het tussen jou en LKM nog steeds goed gaat A&K, ook al is het langzaam.

Hoelang had Mr Black niets van zichzelf laten weten?

Dat ze dan nog het lef hebben, hallo hier ben ik weer!

Voel je niet verplicht hier te posten, maar lezen we natuurlijk wel graag dat het je goed gaat...

Fijn weekend allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee Carenza geen idee dat er nog een versie van Knuz is!

Ik heb echt nog nooit zoiets gezien, vind het tussen al die nette foto's ook walgelijk om te zien. Ze schrijft ook ( maar ja dan begrijp ik dat nu ook beter) ben altijd achter het internet te vinden.

Ik kreeg een uur of 2 geleden iets van een 26 jarige.

Dat hij iemand zoekt waar hij plezier mee wil hebben, verder geen relatie ofzo. Ik heb hem teruggeschreven, dat nog voordat ik zijn profiel had gelezen al enorm was afgeknapt! A. veel te jong en ook nogeens iemand die enkel maar bezig is met zichzelf en niet het vermogen heeft om te beseffen dat vrouwen nl ook iets tezeggen hebben.. Dat hij moest opsodemieteren en nooit meer terug moest komen.

Dit is misschien de 2de keer dat me zoiets gebeurd.

Walgelijk Carenza, ik blok dat soort ook.

En degene die al 8 keer gekeken hebben en niets melden.
Zo wat is er weer veel geschreven de afgelopen dagen!

Zeeman heeft gelukkig na 1,5 dag weer volledig bereik!!! Gisterochtend zag ik dat mijn smsjes van de dagen daarvoor eindelijk doorkwamen en na een paar minuten meldde hij zich alweer Weer de hele dag over en weer gesmst...tot hij begin van de avond belde...en wat was ik blij

Ik heb het nooit voor mogelijk gehouden, maar blijkbaar kan het wel: verliefd worden op iemand die je nog nooit irl gezien hebt En ik schijn niet de enige te zijn die er 'last' van heeft... "weet je dat het me op dit moment eigenlijk helemaal niet kan schelen hoe je eruit ziet?" En wat me opvalt...hij denkt ook daadwerkelijk heel goed na over wat hij me smst. Af en toe gaat het er nogal dubbelzinnig aantoe (totaal geen problemen mee), maar hij is bang dat hij daarin te ver zou gaan en mij op de een of andere manier af zou schrikken o.i.d., "juist omdat ik je zo ontzettend leuk vind" Ruwe bolster, blanke pit

Hahaha ohja hij zei me gisteren ook dat hij bang was om op een gegeven moment zonder gespreksonderwerp te komen zitten...of dat het voor mij niet interessant genoeg meer zou zijn. Heb m even uit de droom geholpen dat hij daar helemaal niet bang voor hoeft te zijn En vervolgens hang je pas na bijna 2 uur op, omdat er toch nog gewerkt moet worden... i rest my case

Het heeft er in ieder geval voor gezorgd dat de rust in mijn hoofd terug is. Zoals jullie hebben kunnen lezen, waren de afgelopen weken nogal een emotionele rollercoaster (met dank aan RP-man, die vervolgens geen teken van leven meer heeft gegeven). Maar dat het contact met Zeeman tot dít (en hopelijk verder) uit zou kunnen groeien... had ik nooit gedacht.

(Anniemal blijft nog even op haar roze wolkje zitten )
Wow Anniemal wat klinkt dat goed!!!!! Beetje jammer dat Zeeman nog zo lang van huis is maar hij klinkt wel heel erg leuk!

Geniet jij maar lekker van het contact en de telefoongesprekken. en dan hopelijk snel een beetje een indruk via webcam.....

Daisy ik vind het ook walgelijk als dat soort foto's op de nettere sites staan. Bah..... Ook reacties van mannen die alleen op sex uit waren blockte ik meteen.

Ik heb geen profiel meer..... nergens meer..... Van de week een aantal keer zitten chatten, echt uren lang en veel meer dan tot vorig weekend. We hadden van het weekend al uitgesproken dat we er samen voor gaan. En er ook een datum aan gehangen... Het komt er nu op neer dat we ruim 1 maand gechat hebben, 2 maanden gedate en sinds 3-4 samen zijn.... Vond het wel grappig die cijfertjes zo....

Hij had ook heel lief bij zijn msnnaam staan 03-04-2011 Het begin van iets moois....

En hoe gereserveerd hij eerder was hij laat steeds meer van zijn gevoel zien. Ineens krijg ik lieve teksten in de sms en soms ook lekker dubbelzinnig. Dat wat ik eigenlijk een beetje misste tot vorige week krijg ik nu volop. Morgen komt hij weer langs... gelukkig maar want ik mis hem een beetje veel.....

Wat ook wel grappig was dat we de hele dateperiode ook hetzelfde ervaren hebben. Dat voor beide de omslag van wel leuk naar serieus leuk op dezelfde date was. En dat het gevoel nu voor beide ook hetzelfde is.... zucht.... ik zit op een wolkje........

Fijn weekend
@ Daisy: Mr. Black had ruim 2 weken niets van zich laten horen.

@ Anniemal: geniet er van. Hoop dat het irl net zo leuk klikt als nu.

@ Elise: heel leuk om te lezen. We horen wel wanneer jullie gaan trouwen.

Vwb LKM. Op zich geen roze wolk maar met beide benen stevig op de grond nog steeds leuk contact.
@A&K; solliciteer je nu weer naar de functie van bruidsmeisje???

Wanneer zie je LKM weer?

@Carenza; Gedoe he dat daten? Misschien toch een andere site proberen? Of de datingclub op Ouder Alleen, heb de indruk dat daar wel meer "normale"mannen rondzwerven.

@Anniemal; Klinkt leuk joh! Maar je geduld wordt wel op de proef gesteld!

Ben nog steeds met CBman aan het daten en hebben elke dag wel op 1 of andere manier contact. Het is errug leuk en gezellig, maar net als bij A&K wel beide benen op de grond! Het "go with the flow" idee en dat bevalt allebei erg goed!
quote:Elise1979 schreef op 09 april 2011 @ 10:42:

Wow Anniemal wat klinkt dat goed!!!!! Beetje jammer dat Zeeman nog zo lang van huis is maar hij klinkt wel heel erg leuk!

Geniet jij maar lekker van het contact en de telefoongesprekken. en dan hopelijk snel een beetje een indruk via webcam.....

Vertel mij wat... als het had gekund had ie gisteravond al het vliegtuig terug naar Nederland gepakt. Maar zoals het er nu naar uitziet, moet ik nog tot eind juni wachten voor ik hem zie Misschien dat ie vandaag al een internetcafé op Tenerife in kan duiken... laten we het hopen
PS @Elise; super joh! Geniet er lekker van!
quote:rara70 schreef op 09 april 2011 @ 11:42:

@Anniemal; Klinkt leuk joh! Maar je geduld wordt wel op de proef gesteld!

het is op dit moment helaas niet anders, maar idd wel een goede testcase... voor een ongeduldje als ik
@ Rara: Ik hou gewoon van feestjes. Een nieuwe date hebben we nog niet staan. Ben even druk met andere dingen. En hij ook volgens mij. Hebben ook niet dagelijks contact zoals jullie.

@ Anniemal: Tuurlijk zijn er interetcafés op Tenerife. Giga toeristeneiland volgens mij.
Elise we hebben wel zin in een feestje hoor!

Leuke berichten allemaal dames, jullie hebben het er maar druk mee. Leest een stuk beter als al die ellende.

Carenza onze tijd komt ook, alleen duiken wij ze niet online op, maar lopen ze gewoon in het wild tegen het lijf, dromen mag he?

Kom net van het strand ( sorry) maar dacht ga eerst even kijken of er iets gepost was voordat ik ga douchen.
@ Daisy: Ik ben niet druk met LKM hoor. Hij zit wel in mijn systeem maar prioriteiten liggen even ergens anders. Heb me maar voorgenomen om op dezelfde manier te gaan denken. Scheelt een boel irritatie.
net Zeeman 2,5 uur op de cam gehad (vanuit een internetcafé ergens in Santa Cruz de Tenerife)... en Anniemal zweeft nu nog veel meer. Wát is die man leuk zeg Ik heb kramp in mn kaken van het schaapachtig voor me uit grijnzen en vanavond belt ie nog even... volgens mij hebben we allebei een virusje te pakken
Ik heb het gedaan, 2 uurtjes geleden. Die ene hele leuke, van één van de sites waar ik op sta, een mailtje gestuurd. Even twee hindernisjes opgeworpen, die genomen moeten worden voordat je mij wil leren kennen, en nu maar afwachten of hij dat goed oppikt.

Hij ziet er in ieder geval heel leuk uit, zeker 10 jaar jonger dan zijn leeftijd. Daar heb ik een complimentje over laten vallen . . . . . beetje kietelen, anders reageert ie misschien helemaal niet . . . .
@ rara70: daar ga ik eens kijken, dat ken ik nog helemaal niet! Bedankt voor de tip!
Heb je iets vernomen Carenza?

Ben benieuwd of hij iets heeft laten weten.

Ik kreeg vanmorgen een berichtje van iemand, of ik met hem wilde kletsen. Niet direct het type waar ik op zou vallen, maar ziet er zeer goed uit haha want dat kan ik dan wel weer zien.

Woont alleen in Rotterdam en ik in Noord Holland.

Even over en weer bericht, ook geen mailer maar liever FTF zoals hijzelf zegt, maar wil wel zodra ik in Nederland land met me afspreken. Niet ergens op de helft maar wil gerust dat hele stuk naar boven rijden. Bijzonder

Heb gezegd dat we het tegen die tijd wel bekijken, het is nog niet zo ver. Dat heb ik wel geleerd inmiddels, ook van Dr to be die uitkeek naar het moment dat ik weer in Nederland zou zijn.
quote:Daisy376 schreef op 10 april 2011 @ 14:17:

Ik kreeg vanmorgen een berichtje van iemand, of ik met hem wilde kletsen. Niet direct het type waar ik op zou vallen, maar ziet er zeer goed uit haha want dat kan ik dan wel weer zien.

Woont alleen in Rotterdam en ik in Noord Holland.

Even over en weer bericht, ook geen mailer maar liever FTF zoals hijzelf zegt, maar wil wel zodra ik in Nederland land met me afspreken. Niet ergens op de helft maar wil gerust dat hele stuk naar boven rijden. Bijzonder

Heb gezegd dat we het tegen die tijd wel bekijken, het is nog niet zo ver. Dat heb ik wel geleerd inmiddels, ook van Dr to be die uitkeek naar het moment dat ik weer in Nederland zou zijn.

Als je het te ver vind....regio Rijnmond mag je ook naar mij doorspelen he!

Hier lekker van het weer aan het genieten. Gisteravond mijn scharrel van vorig jaar aan de telefoon gehad en herinneringen op lopen halen. Mmmmm.....
@ Daisy376: ik wacht nog steeds af, sommige mensen zijn niet zo snel met mail beantwoorden, heb ik al gemerkt. Maar goed, als ik niets hoor, is het ook meteen duidelijk!!!
Haha A&K ik ga eerst zelf eens checken of het misschien toch de moeite waard is om contact te houden! Hij komt oorspronkelijk als ik het enigszins kan raden uit Zuid Amerika en is 3 jaar jonger met eigen bedrijf. Heel fijn dat hij zichzelf kan redden en geeft aan dat hij van stabiliteit en orde houdt,net zoals ik.

Maar goed, precies zoals we al eerder zeiden, het kan zo maar weer eens een andere wendig nemen, en kan het contact weer ten einde zijn.

Maar zonder dollen, ik zit echt aan de verkeerde kant van Nederland heb ik al gezien.

Is het wat je oude scharrel A&K? Zou je er weer iets mee beginnen?

Klopt Carenza, maar ja het geeft ook als ze snel reageren geen garantie. Dat zien we hier wel met al die contacten over en weer en zo weer voorbij.

Dr. to be is online ( wel op afwezig natuurlijk) dat was hij aan het einde van de middag al maar kan hij mij niet zien omdat ik hem geblockt heb. Hij zal mij dus blijkbaar niet uit zijn lijst verwijderen, maar schrijven doet hij dus ook niet. Luie flikker.

Ik zag van de week op Knuz een dame die bij hem in zijn vriendenlijst staat haha.. hij heeft geen idee dat zowel zij als ik ook nog op Knuz staan!

Wat zij kunnen kunnen wij ook...
@ Daisy: 3 jaar jonger dan jij. Is voor mij dus te jong.

Die oude scharrel is zeker wat. Haha! Alleen geen relatie materiaal. En woont inmiddels een stuk verder weg. Maar ben al blij dat contact hersteld is. Was en goede vriendschap met af en toe wat extra..
Haha af en toe wat extra?!

Gelukkig weet je dat je niet teveel kan verwachten.

En hoef je niet te twijfelen tussen hem en LKM.

Ok dus ik hoef hem niet af te staan als het mij te ver is?

Durf niet meer op dat profiel te kijken, staat ook niet veel op.

Moest maar vragen wat ik wilde, waarop ik hem heb gezegd dat hij wilde kletsen met me maar ja als hij weinig schrijft valt er voor mij weinig te babbelen. Kan me voorstellen dat vrouwen voor hem in de rij staan. Maar ja dan denk ik waarom ik?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven