Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Was eigenlijk even benieuwd welke sites jullie aanraden? Zal ongetwijfeld al een aantal keer genoemd zijn maar er zijn zoveel pagina's dat terugscrollen bijna onmogelijk is.
quote:Daisy376 schreef op 04 april 2011 @ 07:20:

Dat bedoel ik dus!

Als ze zo graag contact willen houden zouden ze naar mijn mening wel het contact behouden. En om dan na weken geen teken van leven te geven dan weer op te duiken hallo daar ben ik weer zullen we afspreken, heb ik zo iets van zoek het lekker uit maar voor jou 10 anderen. Maar vroeg me af of ik dan zo hard ben, maar jij zou hetzelfde hebben.

Je hebt dat weleens meegemaakt, vaak of zelden?

Hij is dus ook alweer op DS te vinden, tja

Helaas idd vaker meegemaakt en ik ben daar ook keihard in hoor... zo laat ik nu geen teken van leven merken aan rp-man... graag of helemaal niet en net als bij de verzamelaars... voor hem 10 anderen

Ach ja mannen... er zijn ook nog wel leuke, zoals Zeeman de hele dag over en weer gesmst en het is dat ie nu even slechter bereik op zee heeft, anders had ie me gebeld. Misschien iets later op de avond nog wel ik lach me rot, wat een flapdrol (en nog een heel leuke ook!)
quote:Daisy376 schreef op 04 april 2011 @ 07:40:

Sorry, heel kinderachtig van me, maar wilde even kijken of hij zou reageren. Hij gaat over 2 weken wel weer wat sturen, dit doet hij nl al vanaf december hahahaIk zou er absoluut geen energie meer insteken... het moet natuurlijk wel van 2 kanten komen en als hij er de moeite niet voor neemt...next!!!
@Anniemal; klinkt leuk het contact met zeeman, zo ver weg maar door al dat contact toch ook wel 'dichtbij'. Ik zou je RP man ook maar zelf contact op laten nemen, kun je zelf nog kijken wat je wilt met die date volgende week.

@Daisy, wat een man, dat ie elke twee weken iets stuurt. Die leert het dan blijkbaar toch niet als je niet of niet positief reageert. Ach ja misschien denkt hij dat de aanhouder wint;-)

Jammer dat het weekend weer voorbij was, ben van vrijdag tot gisteravond laat bij mijn wilde man geweest. Was erg gezellig, maar daardoor vliegt de tijd ook. Zie hem gelukkig donderdag en van het weekend weer...
Anniemal, ik verwacht van deze man niets, het is mijn type niet. Maar had hem in MSN omdat hij een discussie met me aan wilde en die heeft ie gekregen. Ik stuurde al nooit wat omdat ik niet geinteresseerd ben. Ik was kinderachtig omdat ik hem gewoon nog even melde dat ik hem succes wenste met het hamsteren van vrouwen en werkelijk hoopte dat hij op die manier de vrouw van zijn leven zou vinden.

Maggy, er komen nog heel veel weekenden waarin jullie van elkaar kunnen genieten toch?

Zou ook niets meer laten weten Anniemal, laat hem maar even lekker surfen naar andere vrouwen en komt ie, komt ie zo niet weet je genoeg!

Had gisteren een leuke foto van iemand gezien, heb die een berichtje gestuurd zo van; "ik ga verhuizen zie dat alle leuke mannen in L en B wonen". Krijg ik: kom eerst maar naar L dan drinken we thee en kijken we wel verder hm. Ik moet komen en dan ziet hij wel verder, zoiets?

Ik heb het idee dat ik gewoon zo iemand tegen zal komen,

dat het via een DS ws niets wordt.

Cappi, ik sta op Relatieplanet en Knuz
@Maggyt en Daisy: ja ik laat rp-man lekker in zn sop gaarkoken... op de een of andere manier doet het me steeds minder. Met name omdat het contact met Zeeman de laatste paar dagen zo intensief is geweest en zoals ik al dacht... rond 22.30u gisteravond belde hij toch nog even! Nou ja... even... weer bekant een uur aan de lijn gehangen, tot zijn verbinding te slecht werd. Hij is gisteren vertrokken vanuit Barcelona naar Tenerife en het bereik schijnt in de buurt van Marokko echt bagger te zijn. Nu zit ie dus voor een dag of 3 op zee en zal ik gedurende die tijd weinig van hem horen... wat ik stiekem heel jammer vind
Ik ben trouwens gisteren niet echt productief geweest op t werk... heb me ondertussen bescheurd van het lachen haha. Op een gegeven moment werden zijn collega's zo zat van Zeeman en zijn mobiel ("ik kijk nu heel vaak op mijn mobiel, terwijl ik die normaal niet op zak heb. Wat betekent dat??"), dat ze mij een berichtje wilden sturen. Nou ja, stuur maar een eind weg Krijg ik het volgende: "Ha ik ben een collega van Zeeman en sta stom versteld wat je met die jongen doet! Hij lijkt de dekken niet te raken als ie loopt en wil eigenlijk nu al met verlof! Goed bezig! Mvg collega." Heel het schip in rep en roer...
quote:Anniemal schreef op 05 april 2011 @ 06:47:

Hij lijkt de dekken niet te raken als ie loopt en wil eigenlijk nu al met verlof! En dat terwijl hij nog 10 weken voor de boeg heeft
@Cappi: ik sta op RP... en heb ook nog wel een account op Badoo en E-matching, maar met alledrie doe ik momenteel heel weinig.
Blijf maar lekker met die Zeeman babbelen, dat verzet je gedachten. Je hebt best kans dat die RP gewoon ervan uit gaat dat jullie van het weekend daten, maar ondertussen verder kijkt, prima dat doe jij toch ook?

Ik heb die meneer uit B bericht, dat het nog wel even gaat duren eer ik naar B afreis voor een kop thee ( lullo trouwens om van mij te verwachten dat ik daarheen kom en zelf 0 initiatief toont) omdat ik nog altijd in het verre zit.

Heb gisterenmiddag wat zitten berichten met een jongen die me een paar maanden geleden berichtte. Hij is afkomstig uit het land waarin ik woon. Zegt ie me even tussen neus en lippen door dat ie me lekker vindt haha, joehoe hij is 24jaar!

Heb hem gezegd dat ik niet met kleine jochies date of iets anders begin. Jammer zei hij, hij had wel vaker iets gehad met vrouwen boven de 35, vond ze een stuk interessanter dan jonge meiden.

Ik laat de mannen voor wat ze zijn, de zon schijnt na 3 dagen regen, ik ga naar het strand!!!

Fijne dag allemaal
He Zeeman probeert me vanavond al een paar keer te bellen, maar zn bereik valt om de haverklap weg waar blijft dat Laaaaaaaaaaand in Ziiiiiiiiiiicht!
quote:Daisy376 schreef op 05 april 2011 @ 07:37:

Blijf maar lekker met die Zeeman babbelen, dat verzet je gedachten. Je hebt best kans dat die RP gewoon ervan uit gaat dat jullie van het weekend daten, maar ondertussen verder kijkt, prima dat doe jij toch ook?

Oh dat babbelen met Zeeman doe ik ook echt wel! Vanavond weer... zie voorgaande post Tsja ik weet niet precies wat ik nog van Rp-man moet verwachten...ik ga iig nergens meer vanuit.

Ik heb die meneer uit B bericht, dat het nog wel even gaat duren eer ik naar B afreis voor een kop thee ( lullo trouwens om van mij te verwachten dat ik daarheen kom en zelf 0 initiatief toont) omdat ik nog altijd in het verre zit.

Wat een slappe zak zeg... als je daarheen gaat, mag je toch op zn minst iets meer verwachten dan een kop thee... ehm zoals een ieniemiene beetje initiatief?
Annie juist jij zou toch moeten weten dat we helemaal niets mogen verwachten?

Die zeeman laat je zo te horen gewoon weten dat hij je leuk vindt haha. Aan het stuiteren Annie?

Ik had gewoon gestuurd dat ik naar het zuiden ga verhuizen aangezien daar de leukste mannen wonen. Nou en toen antwoordde hij: "kom naar eerst maar een naar Limburg voor een kop thee en dan zullen we wel verder zien".

Hij kan lang wachten!

Ik wil eigenlijk geen relatie meer met mannen van hier, en had echt gedacht dat er genoeg leuke NL mannen in het wild lopen.

Meer initiatief tonend, geen afwachtende houding, niet alles van een ander laten afhangen, leuke profielen waar aandacht aan is besteedt. Knap echt ontzettend af.

Ben bang dat ik toch ooit weer iets krijg met iemand van hier. Zijn veel warmbloediger, en daar neig ik meer en meer naar.
Anniemal ik heb hier zelf op persoonlijk terrein niks van waarde toe te voegen (helaas), maar volg jou en Zeeman wel al zo'n anderhalve dag. Ziet er veelbelovend uit, leuk voor je!
Nee daarom ook... mijn rp-account heb ik vanmorgen ge-deactiveerd, want besloten al mijn onverdeelde aandacht op Zeeman te richten Achja rp-man... komt het, dan komt het... komt het niet, dan komt het niet...

Zeeman baalt als een stekker... iedere keer als ie verbinding krijgt, hoor ik hem niet. En volgens mij is het bereik nu helemaal foetsie, want ook van mijn laatste sms heb ik nog geen rapport terug. Heb m vandaag via sms al zitten klieren (en hij mij)... en ja ik begin een beetje te Hahaha ja bij deze hoef ik iig niet te twijfelen... die laat het aan alle kanten weten! Zodra hij maar enigszins bereik heeft, hangt ie 's avonds aan de lijn
quote:Perel schreef op 05 april 2011 @ 20:04:

Anniemal ik heb hier zelf op persoonlijk terrein niks van waarde toe te voegen (helaas), maar volg jou en Zeeman wel al zo'n anderhalve dag. Ziet er veelbelovend uit, leuk voor je!

Dat hoef ook helemaal niet Perel, als ik af en toe mijn sores (en leuke verhalen) maar aan jullie kwijt kan

En ja... het lijkt alleen maar leuker en spannender te worden. Zodra hij straks aan land is, gaat ie als de wiedeweerga op zoek naar een webcammetje en een internetcafé
@Anniemal het klinkt erg leuk met zeeman. Ik heb even gemist of jij hem voor die 'zeetijd' al een keer hebt ontmoet of alleen nog via telefoon/sms contact hebt gehad? Maar inderdaad hoef je bij hem niet na te denken wanneer en hoe je contact opneemt, hij toont al veel initiatief.

Ik zie mijn wilde man morgen weer en van het weekend. Straks nog maar even bellen hoe we het morgen doen qua eten en tijd. Echt weer zin om hem te zien na dat leuke weekend!
@Maggyt: tot nu toe alleen nog per msn/sms/telefoon... hij baalt alleen als een stekker, want zijn bereik is nu helemaal weg. Hopelijk morgen weer terug, want ook ik betrap mezelf erop nu telkens op mn mobiel te kijken of ik al iets terug heb Eigenlijk is dit dating in the dark 2.0... ik heb natuurlijk maar 1 foto van hem gezien ("ja en daar ben ik al lang mee bezig geweest om hem uit te zoeken... ik ben totaal niet fotogeniek, etc." ), die al érg geslaagd was. En ik word steeds nieuwsgieriger naar het complete RL plaatje gelukkig hebben we nog 10 weken om na te denken wat we op onze 1e date gaan doen...

Gaat lekker met de wilde man he! Goed bezig zo mag ik het graag horen...
Dan is het nog extra spannend als je eigenlijk nog niet helemaal weet hoe hij in het echt is. Ben je niet bang dat het tegenvalt als je elkaar in real life zou zijn? Wil geen dromen weg halen hoor, maar daar was ik altijd bang voor bij een internetdate.

Hoop dat ie straks na zijn training terugbelt, door nare ervaringen in het verleden vind ik ondanks de leuke afspraakjes, het nog soms moeilijk om mijn onzekerheid de hand te blijven.
Hahaha daar heb ik al teveel dates voor gehad om te weten dat ik niet met heel grote verwachtingen erin moet stappen... maar gek genoeg begin ik hem wel steeds leuker te vinden. Dat dat mogelijk is he... iedere keer als ik een smsje krijg, verschijnt er een dikke lach op mn gezicht laat staan wanneer hij weer eens spontaan belt (zondag...maandag...dinsdag...)

Trouwens... een stem geeft mij vaak ook al een goede indruk, icm de foto dan. Alleen is het dan nog zien hoe iemand beweegt, zich gedraagt, etc. En die stem is zéér prettig om aan te horen, maakt me regelmatig ontzettend aan het lachen en maakt me óntzettend nieuwsgierig naar de rest!
Het is ook gewoon leuk en lief als iemand veel smst en ook nog eens uit zichzelf elke keer belt! Lekker van genieten en wel zien wat jullie 1e date brengt.

Is ie niet bang voor de telefoonrekening?
Ja vind ik ook... en dat draagt ook bij aan het algehele beeld... gewoon een heel sympathieke kerel met het hart op de juiste plaats. Haha hij maakt zich nu al zorgen of hij wel iets leuks kan verzinnen... ach nog 10 weken de tijd! En tsja die telefoonrekening...hij is het gewend te bellen naar NL vanuit het buitenland, maar de kosten zullen nu idd wel een flink stuk hoger liggen. Het weerhoudt hem er iig niet van om iedere keer toch weer even wat van zich te laten horen
Nou in die 10 weken kun je nog genoeg opties bedenken wat jullie gaan doen;-) En dat ook nog eens samen bespreken dus dat zal wel goed komen.

Het is alleen maar goed dat kosten hem niet er van weerhouden om jou te bellen en smsen! Je moet er ook iets voor over hebben om elkaar te leren kennen.
Hahaha ja we hadden al 2 opties maar daar valt er al 1 van af... ik had het gekscherend over een massage (nav het kraken van afgelopen zaterdag), maar dát leek hem toch niet zo´n goed idee na 3 maanden op zee zonder vrouwelijk schoon om zich heen ijsje eten staat nog en verder zien we wel wat er aan het lijstje wordt toegevoegd. Ja ik stuurde hem gisteravond nog dat ik het zo grappig vind hoe ons contact in de afgelopen dagen zo veranderd is...zoveel intenser is geworden. Een maand geleden had ik dit nog niet kunnen denken. We dagen elkaar telkens uit en lachen wat af, terwijl het in de weken hiervoor wat meer over koetjes en kalfjes ging. En dat hij me ´de 1e keer´ zo spontaan voor mijn verjaardag belde vanaf lanzarote, vind ik alleen maar van groot lef getuigen. Wat moet het wel niet spannend voor hem zijn geweest... hij heeft iig ´ballen´
Haha die laatste zin hij heeft iig ballen....moet ik even om lachen want ik heb net vanavond mijn katten laten castreren :P

Maar een ijsje eten is altijd prima en gezellig, ik ben een keer wezen bowlen (niet eerste date) was ook erg leuk en lekker ergens in een park ziten en lekker kletsen is ook altijd leuk.

Mijn wilde man heeft nog gebeld...zie hem morgen weer en blijft gezellig eten en dan lekker bij mij relaxen. HIj wilde niet uit eten omdat hij graag even met mij wilde relaxen, zo lief;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven