Jodiumdruppels
zondag 10 april 2011 om 22:16
Even een vraag aan de ervaringsdeskundigen:
Binnenkort krijg ik een onderzoek waarvoor ik van te voren jodiumdruppels moet innemen. Aangezien ik miss Spastisch ben als het om pillen en drankjes gaat, vroeg ik me af hoe dit smaakt en of 't weg te krijgen is...
Zodat ik mezelf heerlijk op kan jutten...
Binnenkort krijg ik een onderzoek waarvoor ik van te voren jodiumdruppels moet innemen. Aangezien ik miss Spastisch ben als het om pillen en drankjes gaat, vroeg ik me af hoe dit smaakt en of 't weg te krijgen is...
Zodat ik mezelf heerlijk op kan jutten...
zondag 10 april 2011 om 22:39
Het smaakt medisch, een beetje zoals het ruikt. Licht soort chloorsmaakje en heel erg licht in de verte naar primatour (wat ik echt heel goor vond, maar het is echt miniem). Maar goed te doen in een glas van 200 ml en 2 druppels jodium. Als je er wat siroop bij mag doen ofzo, merk je er denk ik helemaal niets van.
Ik had dorst en ik vond het goed genoeg te drinken om het hele glas leeg te maken. Het is dus niet vies genoeg naar mijn smaak om 4 stappen verder te lopen naar de kraan. Dus smaak vind ik wel te pruimen.
Tevreden met mijn verslag?
Ik had dorst en ik vond het goed genoeg te drinken om het hele glas leeg te maken. Het is dus niet vies genoeg naar mijn smaak om 4 stappen verder te lopen naar de kraan. Dus smaak vind ik wel te pruimen.
Tevreden met mijn verslag?
maandag 11 april 2011 om 01:08
Ik weet niet of het 't zelfde is als wat ik heb moeten drinken destijds met de Tsjernobyl ramp, was namelijk toen in die regio.
Maar dát smaakte echt goor, was ook niet verdund geloof ik. De smaak is ook niet met iets te vergelijken, het staat alleen zo in mijn geheugen gegrift omdat het zo zo bitter chemisch smaakte en je daarna niet mocht eten of drinken en die smaak dus ook niet weg kon krijgen haha.
Maar dát smaakte echt goor, was ook niet verdund geloof ik. De smaak is ook niet met iets te vergelijken, het staat alleen zo in mijn geheugen gegrift omdat het zo zo bitter chemisch smaakte en je daarna niet mocht eten of drinken en die smaak dus ook niet weg kon krijgen haha.