Goede dag, slechte dag.. Deel 2

21-02-2011 11:58 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Je hebt gelijk Moon, maar ik haat de stilstand in mijn leven. Dat is een stukje wat ik ( nog ) niet accepteer. Natuurlijk hoef ik niet te accepteren dat er wat met me aan de hand is, want anderd ha ik nu niet in therapie gezeten.. Maar ik ben er zo verdrietig door..

Yellow, thanks!
Ga je dan ook echt strijken Moon

Ik heb een strijkplank, en een strijkijzer ,maar dat was echt verspild geld, ik gebruik ze nooit...
Ja dan ga ik echt strijken

Ik ben niet zo iemand die beddengoed en spijkerbroeken gaat strijken, of theedoeken (er was een strijktopic laatst)

Maar bepaalde blousen, rokken en jasjes die strijk ik wel. Die zien er ook echt niet uit als ik ze alleen was en ophang.

Ik heb net de trap en hal gestofzuigd (haal inspiratie uit het topic van MV ) En kleine afwas gedaan. Ik weet niet of mijn moeder binnenkomt vandaag maar ik probeer haar niet teveel te laten schrikken...
Pff strijken vind ik echt een nachtmerrie.. Gelukkig draagt vriend nu nog veel truien over blouses heen dus hoef ik niet te strijken

Ik ben misselijk. Heb vanmorgen medicijnen om 8uur genomen. En zit te gapen, ben moe, beetje misselijk, beeh. Ik hoop dat ik vanavond lekker slaap, zonder te zweten en zonder te dromen. Wil me wel weer eens gewoon goed voelen als ik wakker word.

Ik denk dat ik teveel wil..

Vrijdag vrij * telt de dagen af *
Ben al een tijdje wakker maar ben niet naar mijn werk gegaan lag nog te slapen. Ga nu morgen in princiepe.

Heb op de rommelmarkt allerlei kookboekjes gekocht. Ik schuur de recepten eruit waarvan ik denk dat ik het daadwerkelijk ga maken en plak ze in en doe ze in een map. Doe dit nu al een tijdje en heb al bijna 1 map helemaal vol. Vind ik wel leuk wil voor vanavond ook een nieuw recept maken. Enige nadeel is dat het vaak te veel is voor alleen mij. Maar sommige gerechten kan ik morgen nog eten of invriezen.

Tot nu toe gaat het wel redelijk. Heb al wat gegeten en hoofdpijn lijkt minder te zijn. Heb het nog wel enorm koud terwijl het 21 graden is hier.

Vanmorgen zowaar onder de douche geweest :-)
Goed dat je onder de douche bent geweest Ibi (heb ik in mijn diepste dalen weken niet gedaan) en dat het iets beter gaat vandaag

Nu even een inzinkje zelf, opeens overweldigd door de emoties ivm mijn ex (hij ging vreemd, liegen en bedriegen en daarna hele verhalen over dat wat wij hadden niets was, nu had hij ware liefde ontdekt) voel me dan toch weer heel klein en nutteloos.
Yellow toch, dat moet je verschrikkelijk raken dat iemand zo met je om denkt te kunnen gaan. Voor ons ben je zo'n fijne en waardevolle forumster, zonde dat je je zelf niet zo voelt.

Ibi, goed te lezen dat het iets beter gaat. Fijn dat je wel iets geslapen hebt. Tja als je je niet goed voelt dan gaat werken soms gewoon niet.

Ik heb vanmiddag een strijkplank gekocht en nog een paar huishoudelijke dingen, boodschappen gedaan en toen heb ik mijn moeder omgepraat een terrasje te pakken

Ben wel weer wat euro's armer met die strijkplank. Toen ik m afgerekend had en hij in de auto zat, dacht ik: waarom heb ik er eigenlijk niet één van marktplaats genomen? Stom, ik zit veel op MP de laatste tijd maar had er niet aan gedacht om mijn strijkplank daar te zoeken.

Als ik met mijn ouders iets ga kopen hameren ze altijd op goed merk en kwaliteit terwijl ik zelf eerder voor de goedkope optie zou gaan.

"Misschien heb je over 10 jaar wel een heel gezin en dan heb je nog veel plezier van een goede strijkplank"

"Misschien kom ik wel een man tegen die al een strijkplank heeft en wat moeten we met twee?" zo gaat het dus.

Ben wel blij dat ik er nu één heb hoor. Alleen nog geen zin om m uit te pakken en te gaan strijken
Yellow,

dat lijkt me idd. heel moeilijk met die ex. Het is logisch dat je daar soms nog mee bezig bent. Sorry als je het al eerder verteld hebt maar hoe lang geleden is het uit gegaan met je ex?

Moon,

Haha herkenbaar dat verhaal over die strijplank en goede kwaliteit/nut vs. de prijs.

Je had idd. een strijlplank via marktplaats kunnen kopen hoewel je die zowiezo wel op moet halen dus moet in de buurt zijn.

Zo heb boodschappen gehaald. Ga een witlofsalade met fruit, aardappelen en noten eten. Was een recept uit mijn nieuwe recepten map.

Ben nu alleen door het boodschappen doen ineens weer erg ziek dus laat het ff rusten. Is toch niemand die afhankelijk van mij is.

Heb trouwens wat dingen gekocht om een paaspresentje te maken voor mijn vriendin/schoonmaakster. Klein pakje matzes, pure paaseitjes (vind zij het lekkerste puur), 6 leuk versierde vierkantjes van marsepein met vrolijk pasen erop en een zakje paashazen van chocola. Ga dat straks in een leuk doorzichtige folie doen en een paaskaartje erbij maken. Hopelijk kan ze het waarderen.
Ow en wat het douchen betreft (hadden we het trouwens idd. een tijdje geleden ook over gehad laat staan hoe groot die rol eigenlijk is) het liefste douche ik ook maar eens in de zoveel weken. Zoveel gedoe, uitkleden, nat worden, shampoo en douchegel pakken, handdoek pakken, wachten tot het water warm is, jezelf in je nakie zien en er niet onderuit komen, afdrogen, kleding over je kleffe lichaam trekken en natuurlijk het haar wat zeiknat is. Al met al niet mijn favouriete ding. Zou het ook lekker laten zitten als ik niet zou werken.
Oh.. IBI, wat ga je weer lekker koken en wat lief dat je iets maakt voor die vriendin! Echt super!

Het probleem bij Marktplaats bij mij is dat ik geen auto heb. Als ik dan iets wil afspreken met de verkoper om t op te halen moet ik 1. kijken wanneer hij/zij thuis is 2. kijken wanneer ik zelf kan 3. een auto + chauffeur regelen voor dat moment.

Dus dat is lastig. Dan is een winkel toch handiger.

Een paar andere dingen probeer ik nu wel via MP. Die strijkplank is een paar tientjes duurder uitgevallen dan ik bedacht had, maar anders had ik ook een kleine en te lage plank gehad. Ook niet handig.

(ik maak er een mooi andijvie-topic van )
IBI, zoals jij douchen nu beschrijft.... nu snap ik waarom ik er soms zo moe van word
Ik ga zo slapen en hopen dat ik morgen pas wakker word bleeegh.

Het is nu 4,5 maand over met ex. Maar goed, hier kunnen jullie verder niets mee, ik moet er zelf mee leren omgaan.

Fijn dat je een toffe strijkplank hebt Moon.Ik heb ook geen auto idd, maar ik laad gewoon alles met een poeslief gezicht in de bus als ik iets koop via MP

Ibi, ik heb altijd al iets tegen douchen gehad, precies om dat wat jij allemaal beschrijft! Klinkt mooi je presentje, superlief
Hier is het busvervoer minder goed geregeld.

Meeste mensen gaan niet met de bus omdat ze een auto hebben, en omdat er weinig mensen met de bus gaat wordt de dienstregeling minder scherp....

In jouw stad zijn veel mensen zonder auto denk ik en kun je gerust met een strijkplank in de bus. Hier zouden ze raar kijken, maar dan nog zou ik het wel doen (als ie vaker kwam )

Slaap lekker Yellow.
Het is veel te zonnig om te slapen, mijn lichaam trapt er mooi niet in
Nouja je zou anders misschien ook op een heel onhandig tijdstip wakker geworden zijn.
Er is nu een nummer op de radio dat we in mijn studententijd gebruikt hadden voor een toneelstuk, waarin ik een grote rol had.

Goeie ouwe tijd *zucht*
Aha Moon de actrice (ik bedenk me trouwens, als ik moon schrijf denk ik moon op zn nederlands, n iet op zn engels, wat denk jij dan als ik dat schrijf.. even een tussendoor gedachtengang )

Ik heb natuurlijk, aangezien ik jou ben, ook veel toneel gespeeld vroegah. Misschien moeten we het weer oppakken en doorbreken. We kunnen Eleonora van het forum tips en trucs vragen over acteren
IBI, ik weet zeker dat ze het presentje kan waarderen.

Yellow, na 4.5 maand mag het nog steeds vervelend zijn hoor!!

Moon, wat balen dat je zulk slecht OV hebt.. Hebben wij hier ook.. Gelukkig heb ik inmiddels een autootje!

Ik ben afwisselend misselijk / niet-misselijk.. Voelde me tegen 6uur weer wat vrolijker worden, maar is ook weer net zo hard ingezakt..

Hopelijk is m'n vriend niet te laat klaar met werken en kunnen we nog even tennissen.. En anders duik ik optijd in bed..

Zo lekker macaroni maken, heb er trek in!
quote:_yellowlove_ schreef op 11 april 2011 @ 18:56:

Aha Moon de actrice (ik bedenk me trouwens, als ik moon schrijf denk ik moon op zn nederlands, n iet op zn engels, wat denk jij dan als ik dat schrijf.. even een tussendoor gedachtengang )

Ik heb natuurlijk, aangezien ik jou ben, ook veel toneel gespeeld vroegah. Misschien moeten we het weer oppakken en doorbreken. We kunnen Eleonora van het forum tips en trucs vragen over acteren

Ik denk soms moon op zijn Nederlands, soms op zijn Engels. Maakt me niet veel uit eigenljk. In een ander topic eindigde ik vaak met: dit was weer mijn Moon-o-loog. Haha.

Als kind speelde ik heel graag toneel, in de puberteit raakte ik die onbevangenheid een beetje kwijt.

In mijn studententijd alleen dat stuk gespeeld. Was een heel raar stuk. Geschreven door een bekende, waar ik ooit mee gezoend had. Hij had een hoofdpersonage bedacht en die was dan verliefd op mij (ik speelde met mn eigen naam, dat vond ie handig) en ging mij mee vragen naar een gala.

En één van de andere acteurs had ik een heel moeilijke verstandhouding mee dus dat was lastig op het toneel.

Kijk er wel met plezier op terug. Maar was ook wat instabiel in die tijd, dat weet ik ook nog wel. Beetje hyver en het zou nu misschien het stempel hypomaan krijgen.

(dit is een Moon-o-loog)
Waterlelie, vervelend die misselijkheid. Is dat de angststoornis of de medicatie denk je?

En Moon, ik vind moon-0-loog de meest briljante woordgrap die ik in tijden heb gehoord muahahhaha
Ik denk de medicatie.. Normaal sliep ik natuurlijk, hoewel het al weer 11 uur geleden is dat ik heb ingenomen. Misschien had ik gewoon niet die 2 blokken caramel op moeten eten, dat kan ook
Sugarrush

Ik hoop dat je snel minder misselijk bent, en je vriend snel thuiskomt
Achja, ik vermaak me wel. Konijntje zit lekker naast me / rent rond door huis en ik ga zo tv kijken..

Morgen weer therapie, gelukkig!
Bleh misselijkheid ik weet hoe het voelt water.

Trouwens water word het niets eens tijd dat je een leuke avatar kiest? Wil best helpen zoeken als je geen inspiratie hebt.

Hier gaat het echt goed vanavond! Ben lekker aan het kletsen op het topic van MV en ben zelfs zo geinspireerd dat ik een hometrainer heb gekocht. Hij wordt woensdag geleverd.

Heb werkelijk heerlijke salade op en op een ander forum waar ik op schrijf was wat gedoe en dat is helemaal opgelost gelukkig want ik zat er echt mee.

Heb net de vaatwasser uitgeruimd en weer ingeruimd. Ga zo nog even wat opruimen hier. Morgenavond komt een tante van mij (weer een andere) hier koffie drinken en het is geen zooi maar ook niet netjes genoeg.

Donderdag komt de HV weer ben ik ook wel aan toe moet ik zeggen.
IBI, het lijkt alsof je het ergst gehad hebt, van het afkicken. Wat fijn joh!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven