Mode & Beauty alle pijlers

witte broek

11-04-2011 16:17 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
dragen jullie nu al een witte broek?? heb nl net m'n zomer kleren van de zolder gehaald en twijfel of het al zou kunnen.. is het niet nog een beetje te vroeg in het voorjaar?
Ik heb ook gewoon mijn witte broek aan vandaag hoor! Gewoon doen :D
Ik heb hem verleden week voor het eerst gedragen!

Het is prachtig weer
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
Zijn witte broeken kouder dan niet-witte broeken?

Lekker aantrekken wat je wilt...

Wat wél een beetje raar zou zijn:

-hawai blouse in de winter

-bont muts in de zomer

Veel plezier met je zomerse kleding! Iedereen lijkt wakker te zijn geworden uit hun winterslaapje en alles lijkt vrolijker buiten
Jawel hoor, van mij mag het!
uhm... die draag ik ook in de winter eigenlijk. Nooit over nagedacht dat mensen vinden dat dat niet kan.
@ Twompie, vind persoonlijk dat een witte broek hoort bij zomers weer. En dus niet bij de winter. Ik heb pasgeleden witte laarsjes gehaald en die doe ik dus ook alleen maar aan bij lenteweer. Maar goed, is persoonlijk hé.
Ik draag een witte broek het hele jaar door..
Met deze zonnige dagen draag ik zeker een witte broek. Ik heb 2 witte jeans. Als ik ze nu niet draag komt het er niet van want als het echt warm wordt draag ik jurken.
Volgens mij staat er geen vaste dag in de agenda waarop de witte broek uit de kast mag worden getrokken.

Maar ik vind het wel het beste staan wanneer je zelf niet meer zo in en in wit bent.
Mijn witte skinny draag ik het hele jaar, dus ook in de winter met laarzen en een wikkelvestje erop, maar mijn witte linnen broek draag ik alleen met mooi weer, want dat vind ik echt zomers.
Het ligt er toch ook aan wat voor witte broek. Een luchtige linnen zul je in de winter niet snel aantrekken, maar een witte jeans wel.
eens met Iris en Quacker!

(scheelt weer typen)
quote:Claudia2010 schreef op 11 april 2011 @ 18:15:

Over een witte broek gesproken. Wat is leuk voor een "volle" dame? (maat 42)

Gewoon een strakke stretch (spijker) broek?Ik heb ook maat 42 (en noem mezelf niet vol hoor...als 42 dat al is, waar gaat het heen met de wereld :P ) en ik heb vorig jaar een wat wijder model linnen broek gekocht bij H&M. Heel mooi, recht model en je billen zie je er wel in maar meer niet. Hij zit ook heerlijk trouwens
quote:viva1986 schreef op 11 april 2011 @ 19:13:

Zijn witte broeken kouder dan niet-witte broeken?Ja feitelijk wel, omdat wit zonlicht afstoot en het niet absorbeert zoals andere kleuren, of zwart.
Ik heb mijn witte skinny broek ook al aan gehad! Als je het combineert met bijvoorbeeld zwart (zwarte laarsjes en zwart jasje of zo) dan kijkt het nog helemaal niet zo zomers.
Ik zie bijna nooit een witte broek die ik echt leuk vind.
quote:Ivetje schreef op 15 april 2011 @ 18:00:

[...]

Ik heb ook maat 42 (en noem mezelf niet vol hoor...als 42 dat al is, waar gaat het heen met de wereld :P ) en ik heb vorig jaar een wat wijder model linnen broek gekocht bij H&M. Heel mooi, recht model en je billen zie je er wel in maar meer niet. Hij zit ook heerlijk trouwens

Ach vol...ik ben ook niet leeg.

Ik heb een paar lekkere dijen en dat valt net wat meer op in een witte dan zwarte broek. Laatst had ik een tregging van de H&M gepast en die deed me geen goed. Waarschijnlijk moet ik toch meer richting een stretch-spijkerbroek.

En witte linnen broeken vind ik ook leuk, maar die draag ik eerder als het wat warmer is.
Waarrom zou een Hawaii-blouse in de winter niet kunnen?

Op Hawaii is het toch ook wel eens winter?
hihi, als we een voorbeeld moeten nemen aan Yolanthe...
quote:zwijnenburgmode schreef op 15 april 2011 @ 21:04:

Een witte broek, natuurlijk kan dat.. het is zelfs volgens de laatste mode en fashion trends!! De meest bekende sterren dragen het, kijk maar naar Jolante! Dus schaam je niet en ga ervoor.. veel fashion plezier http://Zwijnenburgmode.nlGa je nu bij elk kledingtopic een link plaatsen naar het bedrijf waar je werkt? (niet echt bijzondere spullen trouwens, en duur ook nog)
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole
Ik dacht even dat die site een grapje was voordat ik hem aanklikte.
quote:ModestMouse schreef op 15 april 2011 @ 21:56:

[...]

Is niet echt mijn bedoeling, het was zo maar een idee! haha.. waarom vind je het niet echt bijzondere? en duur is natuurlijk altijd relatief, maar ik kan je goed begrijpen.

Ga je nu bij elk kledingtopic een link plaatsen naar het bedrijf waar je werkt? (niet echt bijzondere spullen trouwens, en duur ook nog)
Waarom vond je dat als ik dat mag vragen? Ik werk daar nu een aantal maanden en het is zeker een leuk bedrijf, ik persoonlijk vind het wel een mooie site hoor.quote:Claudia2010 schreef op 15 april 2011 @ 22:58:

Ik dacht even dat die site een grapje was voordat ik hem aanklikte.
Yolanthe is niet lelijk, maar kledingsmaak en stijl heeft ze niet. Haar als voorbeeld noemen is wel heel fout.
@ZBM:

Het zijn goede merken, maar de kleding die ik daarvan dan op de site zie valt me tegen. Alsof het een soort b-collectie is. Dat is het vast niet, maar het is net díe kleding die ik niet leuk vind. Maar daar is vast ook wel een markt voor.

Steeds reclame maken mag trouwens niet op dit forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven