Japan juni 2011
zondag 16 januari 2011 om 19:43
Hallo allemaal,
Ik ga van 11 tot 18 juni naar Japan (ik weet het is heel kort). Omdat ik goedkoop met iemand kan meevliegen heb ik besloten om dit toch te gaan doen. We vliegen heen en terug op Osaka, ik wil graag wat highlight zien van Japan o.a Kyoto en eventueel Tokio. Maar aangezien het maar een week is hoop ik dat jullie mij tips kunnen geven:
Alleen rond de omgeving van Kyoto blijven en vanuit hier uitstapjes maken
Of ook naar Tokio gaan en dit combineren met Kyoto.
Daarnaast ben ik op zoek naar een hostel of een Japanse kamer waar ik niet al te duur kan slapen voor ongeveer 60 a 70 euro per nacht voor 2 personen.
Alle tips zijn welkom!!!!!!
Ik ga van 11 tot 18 juni naar Japan (ik weet het is heel kort). Omdat ik goedkoop met iemand kan meevliegen heb ik besloten om dit toch te gaan doen. We vliegen heen en terug op Osaka, ik wil graag wat highlight zien van Japan o.a Kyoto en eventueel Tokio. Maar aangezien het maar een week is hoop ik dat jullie mij tips kunnen geven:
Alleen rond de omgeving van Kyoto blijven en vanuit hier uitstapjes maken
Of ook naar Tokio gaan en dit combineren met Kyoto.
Daarnaast ben ik op zoek naar een hostel of een Japanse kamer waar ik niet al te duur kan slapen voor ongeveer 60 a 70 euro per nacht voor 2 personen.
Alle tips zijn welkom!!!!!!
dinsdag 22 maart 2011 om 23:01
ik ben van plan eind april voor een maand naar Japan te vertrekken maar twijfel hier nog aan. Door wat er de laatste 2 weken is gebeurt zijn de vakantieplannen (huwelijksreis) toch wel wat veranderd.
Wat zouden jullie doen?
We beginnen in Osaka en het hoogste waar we nu komen is Tokio. Is dit allemaal verstandig?
Wat zouden jullie doen?
We beginnen in Osaka en het hoogste waar we nu komen is Tokio. Is dit allemaal verstandig?
Nee echt?
zondag 27 maart 2011 om 11:58
De reis naar Japan gaat niet door! heel erg jammer maar we durven het niet goed aan. Je weet niet hoe schadelijk het is voor de gezondheid. Japan loopt niet weg, misschien dat we volgend jaar gaan.
We gaan iig over 1,5 week 5 dagen naar Valencia en we hebben met kerst/oud en nieuw Azië geboekt (Bangkok) dus we hebben nog wat in de planning.
We gaan iig over 1,5 week 5 dagen naar Valencia en we hebben met kerst/oud en nieuw Azië geboekt (Bangkok) dus we hebben nog wat in de planning.
zondag 17 april 2011 om 17:56