Werk & Studie alle pijlers

Scheikunde boeken?

11-04-2011 21:32 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
In sept. as ga ik de studie Voeding en Diëtetiek volgen. Nu heb ik op de open dag te horen gekregen dat scheikunde een deel uitmaakt van de lessen. Nu heb ik zo'n 6 jaar geleden op de middelbare school scheikunde gehad en wil mijn kennis weer updaten. Kan iemand mij bepaalde boeken aanraden??
http://www.bol.com/nl/p/e ... 01004005926883/index.html

Dit boek kreeg ik tijdens mijn opleiding voedingsmiddelentechnologie. Ik vind het een prettig boek (ben daarna verder gegaan in de chemie dus ik lees het nog regelmatig)
quote:Punica schreef op 11 april 2011 @ 21:50:

http://www.bol.com/nl/p/e ... 01004005926883/index.html

Dit boek kreeg ik tijdens mijn opleiding voedingsmiddelentechnologie. Ik vind het een prettig boek (ben daarna verder gegaan in de chemie dus ik lees het nog regelmatig)Dankjewel! jammer dat hij in het engels is.. Mijn engels is prima maar of het zo goed is om met alle scheikundige namen weet ik niet haha. Eens zoeken of er een nederlandse vertaling is.
Vriendin van mij doet die studie in den haag.

Zij gebruikt het boek basischemie van uitgever J.H Vermaat en J.J.H Weierink.
Beste Sainttropez ( hé jij weer, ik lijk wel een stalker)

Ik heb nog scheikundeboeken VWO Mocht je er interesse in hebben, moet je het maar even laten weten

Ben even vergeten wat de titel is Kzn ik morgen wel opzoeken mocht je dat willen weten.

Groetjes
quote:SweetSummer schreef op 11 april 2011 @ 22:16:

Vriendin van mij doet die studie in den haag.

Zij gebruikt het boek basischemie van uitgever J.H Vermaat en J.J.H Weierink.Bedankt! Ik ga kijken of ik die alvast kan aanschaffen om me in te lezen:)
quote:VieVaaVee schreef op 11 april 2011 @ 23:05:

Beste Sainttropez ( hé jij weer, ik lijk wel een stalker)

Ik heb nog scheikundeboeken VWO Mocht je er interesse in hebben, moet je het maar even laten weten

Ben even vergeten wat de titel is Kzn ik morgen wel opzoeken mocht je dat willen weten.

GroetjesDankjewel voor je aanbod VieVaaVee! Ik ben bang dat het geen basisboeken zijn. ik moet echt weer even vanaf het begin me inlezen. Mocht dit wel het geval zijn hoor ik het graag.
Heeft jouw opleiding of instituut ook zomercursussen voor het bijspijkeren van scheikunde, wiskunde, etc.? Misschien kun je vragen welk boek ze daar gebruiken. Dan is het ook gelijk wat meer gericht op de dingen die belangrijk zijn voor jou. Misschien heeft de toekomstige docent ook wel een tip voor je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven