Hebben jullie dat ook wel eens???

11-04-2011 22:14 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om een lang verhaal kort te maken:

Ik baal elke maand wel flink van mijn relatie.

*Wij zien elkaar 12 uur in de week. En in het weekend gaan we helemaal niet met elkaar om.

*Pokeren heeft voorrang op mij.

*Vriend is sinds 1 maand weer aan het roken geslagen, terwijl hij er zo mooi af was :(

Pfff heeft dit nog wel zin???
quote:plops schreef op 11 april 2011 @ 22:16:

12 uur per week? Huh?Inderdaad. Waarom slechts 12 uur? Een LAT-relatie?
World of Warcraft: Legion
ik ben wel geintrigeerd door die 12 uur per week, als dat nou echt 12 uur (pas op, jeukwoord) qualitytime is, dan valt dat toch best mee? maar als ie dan 12 uur lang rokend zit te pokeren........tjaaaaa, lastig!

en vanwaar die vrije weekends?

Of ben je de "buitenvrouw"? dan is 12 uur per week ineens heeeeeel veel hoor!
quote:poepje85 schreef op 11 april 2011 @ 22:33:

O jaaa! Natuurlijk hij kan wel lief zijn en knuffelig en aanhankelijk.

Maar dan is er de zin in seks en zodra dat geweest is, kan ik weer op een houten plank bijten. Dan zitten we lekker op de bank alsof ik gewoon bij m op visite ben...

Dat klinkt alsof je alleen (nog) goed genoeg bent voor de seks. Je bent nog jong, ik gok dat jullie nog niet zo heel lang een relatie hebben, wat houd jou nog bij hem? Ben je niet verliefd op een bepaald ideaal plaatje wat je van hem gecreëerd hebt? Of het beeld van hem hoe hij was in het begin van de relatie? (Ik neem aan dat hij toen wel echt leuk was?)

Ik denk dat je wel wat beters kan krijgen.
quote:hans66 schreef op 11 april 2011 @ 22:35:

[...]

Inderdaad. Waarom slechts 12 uur? Een LAT-relatie?

Ik zou het niet weten... :(

Ik wil zo graag meer! Leuke dingen doen samen zoals zwemmen en wandelen. Maar zwemmen wil meneer niet en doelloos wandelen wil hij al zeker niet :(

In het weekend gaat hij tegenwoordig naar zijn ouders. Daar zitten ook vrij weinig doen omdat ze in een gat wonen...

Maar ja als hij daar liever zit dan samen met mij iets te gaan doen, tja ik kan m niet tegen houden.
He is just not that in to you. En zolang hij dat niet is, zal het hem werkelijk aan zijn aars oxideren dat je hem negeert. Hij zal het eerder lekker rustig vinden.

Wegwezen dus en er eentje zoeken die wel leuk is.
quote:poepje85 schreef op 11 april 2011 @ 22:22:

Heb ook tegen m gezegd net dat ik hem wel krijg!

Zo praat je niet tegen iemand die je lief vindt. Je vindt hem gewoon niet meer lief. Zeg dát dan.

Staat woensdag wel op de stoep, maar ik ben er niet. Dan moet je ook niet zeuren dat je hem maar 12 uur ziet, als jij er toch niet bent.

Sms? Pfff daaaag! Dan sms gewoon niet.

Bellen? Wegdrukken! Leuke vriendin ben je.

Dan voelt hij het vast wel, denk ik. Nee, dan voel jij het, want hij zal het niet pikken en jij blijft met je frustratie zitten.

Ik ben er al klaar mee! (Maar soms is het ook echt een lieverd....;()

Wat is er erg aan dat hij rookt? Waarom zeik je zo over iemand waarvan je beweert dat je hem juist meer wil zien.

Neem een leven, wordt volwassen en doe normaal.

Ik begrijp wel dat hij je maar 12 uur per week wil zien. Dat vind ik zelfs nog veel als jij je altijd zo gedraagt zoals je nu op dit forum omschrijft.
quote:poepje85 schreef op 11 april 2011 @ 22:22:

Heb ook tegen m gezegd net dat ik hem wel krijg!

Staat woensdag wel op de stoep, maar ik ben er niet.

Sms? Pfff daaaag!

Bellen? Wegdrukken!

Dan voelt hij het vast wel, denk ik.

Ik ben er al klaar mee! (Maar soms is het ook echt een lieverd....;()

Wat dacht je van gewoon zeggen dat je er genoeg van hebt.

Je weet wel: praten, communiceren, vertellen wat je dwars zit en wat je wel en niet wilt...

Een stuk fatsoenlijker dan jouw plannen in ieder geval.
quote:Enigma schreef op 11 april 2011 @ 22:37:

ik ben wel geintrigeerd door die 12 uur per week, als dat nou echt 12 uur (pas op, jeukwoord) qualitytime is, dan valt dat toch best mee? maar als ie dan 12 uur lang rokend zit te pokeren........tjaaaaa, lastig!

en vanwaar die vrije weekends?

Of ben je de "buitenvrouw"? dan is 12 uur per week ineens heeeeeel veel hoor!

Die twaalf uur is beetje verdeeld.

Part 1: Meneer heeft zin in seks en is ontzettend aanhalig en lief.

Dan laat ik me weer verleiden...

Part 2: Zitten op de bank tv kijken, filmpje of series. Maar wel zo dat ik gewoon de buurvrouw kon zijn.

Min of meer wachten op het op bed gaan want dan kunnen we de volgende dag weer werken...
quote:poepje85 schreef op 11 april 2011 @ 22:38:

[...]

Ik zou het niet weten... :(

Ik wil zo graag meer! Leuke dingen doen samen zoals zwemmen en wandelen. Maar zwemmen wil meneer niet en doelloos wandelen wil hij al zeker niet :(

In het weekend gaat hij tegenwoordig naar zijn ouders. Daar zitten ook vrij weinig doen omdat ze in een gat wonen...

Maar ja als hij daar liever zit dan samen met mij iets te gaan doen, tja ik kan m niet tegen houden.En je hebt het nog niet uitgemaakt omdat.....?
quote:ika35 schreef op 11 april 2011 @ 22:40:

[...]

Wat dacht je van gewoon zeggen dat je er genoeg van hebt.

Je weet wel: praten, communiceren, vertellen wat je dwars zit en wat je wel en niet wilt...

Een stuk fatsoenlijker dan jouw plannen in ieder geval.Ik kan praten als een brugman, maar dringt niet tot m door...
quote:plops schreef op 11 april 2011 @ 22:43:

[...]

En je hebt het nog niet uitgemaakt omdat.....?Tja ik weet het eigenlijk niet meer :(
quote:poepje85 schreef op 11 april 2011 @ 22:44:

[...]

Ik kan praten als een brugman, maar dringt niet tot m door...Waarom heb je uberhaupt nog een relatie met hem?
Een relatie kan je het eigenlijk niet meer noemen geloof ik...

Niet op deze manier.

Denk dat ik er even een nachtje over ga slapen en dan ga ik toch echt de knoop doorhakken.
quote:poepje85 schreef op 11 april 2011 @ 22:30:

Ik ben 21 jaar :D

21 jaar?

En je dan zo aanstellen?
Dat lijkt me inderdaad de beste optie als ik alles zo lees. Sterkte!
quote:poepje85 schreef op 11 april 2011 @ 22:47:

Een relatie kan je het eigenlijk niet meer noemen geloof ik...

Niet op deze manier.

Denk dat ik er even een nachtje over ga slapen en dan ga ik toch echt de knoop doorhakken.Huh? Wat valt er nou nog door te hakken en te slapen? Wat jullie hebben valt, zo te lezen, niet eens een relatie te noemen. Hij wil immers niks!
Na mijn wat flauwe reactie van daarnet (hoewel die 12 uur me echt triggerde, begon zelf ook te tellen, hahaha) nu een wat serieuzere...

Ik denk dat hij niet (meer) verliefd op je is. Als jullie alleen af en toe sex hebben, en verder alleen filmpjes kijken, en hij liever pokert en in het weekend (elk weekend??) liever bij zijn ouders is, dan houdt hij je aan tot er iets leukers voorbij komt.

Ik zou inderdaad de eer aan mezelf houden en er mee stoppen, maar ja, dat is altijd zo makkelijk gezegd als het niet over je eigen "relatie" gaat.

Vraag jezelf eens af of je hem nog wel zo leuk vindt, of dat je het idee een relatie te hebben leuk vindt.

Sterkte!!!
Ik blijf erbij, de nick 'poepje' icm de teksten van TO, daar maak ik echt geen 21-jarige van. En als TO wel 21 is, dan zou ik willen zeggen: grow up!
Je bent zijn scharrel. Dit is geen relatie.

Hij wil alleen sex en voorderest ben je niet interessant voor hem.
Ik krijg het idee dat jij zijn neukertje bent voor doordeweeks, en in het weekend gaat ie naar zijn ouders omdat hij daar iemand heeft.

Zo komt het op mij over iig.

Als je echt gek bent op je partner dan ga je toch niet in het weekendbij je ouders in een gat zitten waar niets te doen is.

Of het moet een ander soort gat zijn
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Hoelang hebben jullie al een 'relatie'?

Waarom spreek je hem aan met 'meneer'?

Kun je behalve zijn leuke koppie nog andere positieve punten noemen?

Wat heb je er zelf aan gedaan om deze situatie constructief te veranderen?
En iedereen is soms wel eens een lieverd.. zelfs de mannen die in de gevangenis zitten en ooit iemand hebben vermoord (om even dramatisch te doen ), dus daar kun je niet vanop aan.

Iemand moet vaker dan soms weleens een lieverd zijn, wil je daar een toekomst mee opbouwen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven