Top mascara!
maandag 11 april 2011 om 21:12
Ik wilde even laten weten dat ik een top mascara gevonden heb. Loopt niet uit en blijft de hele dag perfect zitten. Ik heb echt nog nooit zo'n goede mascara gehad, was er altijd naar op zoek. En weet je? Hij kost nog geen 3 euro!!
Het is de Stays On van Essence. De 'blauwe'.
Ik ben echt helemaal blij, en dat wilde ik jullie even laten weten!
Het is de Stays On van Essence. De 'blauwe'.
Ik ben echt helemaal blij, en dat wilde ik jullie even laten weten!
maandag 11 april 2011 om 21:38
Ja ik ben helemaal Essence fan. Gebruik ook de foundation. Ik dacht: deze keer kies ik weer eens een andere mascara. Ik wist niet wat me overkwam. Ik kijk steeds in de spiegel en dan zie ik dat het nog steeds geweldig zit!! Zelfs als ik savonds een beetje in mijn oog wrijf.
En het is er ook heel makkelijk met warm water af te halen. Geen geveeg en gewrijf. Gewoon een beetje warm water op je vingers en hup het is eraf.
En het is er ook heel makkelijk met warm water af te halen. Geen geveeg en gewrijf. Gewoon een beetje warm water op je vingers en hup het is eraf.
maandag 11 april 2011 om 21:41
dinsdag 12 april 2011 om 13:38
@ Hoops:
Gebruik je vooraf ook een wimperkruller?
De meeste mascara's zijn te zwaar namelijk. Als ik dan mijn wimpers krul, en vervolgens mascara opdoe, wijzen ze in razend tempo weer naar de grond...
Met de waterproof mascara's van Lancome gelukkig geen last van, maar goedkoop zijn ze niet.
Dus als deze ook snel opdroogt en in waterproofvariant verkrijgbaar is hoor ik het graag!
Gebruik je vooraf ook een wimperkruller?
De meeste mascara's zijn te zwaar namelijk. Als ik dan mijn wimpers krul, en vervolgens mascara opdoe, wijzen ze in razend tempo weer naar de grond...
Met de waterproof mascara's van Lancome gelukkig geen last van, maar goedkoop zijn ze niet.
Dus als deze ook snel opdroogt en in waterproofvariant verkrijgbaar is hoor ik het graag!
dinsdag 12 april 2011 om 20:20
quote:kadina schreef op 11 april 2011 @ 23:49:
3 euro?? Super zeg!
Ik heb nu die met die gele verpakking van Maybelline,
maar die bevalt me niets....
Dat is flutmascara. Heb zelfs de waterproof, maar loop altijd met een zwart waas onder de ogen.
Ik had een perfecte waterproof van Bourjois, maar ja... uit het assortiment gehaald.
3 euro?? Super zeg!
Ik heb nu die met die gele verpakking van Maybelline,
maar die bevalt me niets....
Dat is flutmascara. Heb zelfs de waterproof, maar loop altijd met een zwart waas onder de ogen.
Ik had een perfecte waterproof van Bourjois, maar ja... uit het assortiment gehaald.