Goede dag, slechte dag.. Deel 2

21-02-2011 11:58 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Ja klopt dus had dat net mijn duffe kop niet meer duidelijk. Leuk!
Ik hoop het!

Het voelt wel anders dan andere dates. Maar misschien zeg ik dat wel vaker?

Hij is in ieder geval niet dom. Ik kan niet de avond vullen met stomme moppen want dat gaat ie niet grappig vinden
Weet je, soms voel ik me best stoer en leuk en mooi en intelligent.... en op andere momenten voel ik me zo kwetsbaar.

Die kwetsbare momenten trek ik me terug en ben ik veel in huis. Hoef dan niet zo nodig mensen te zien.

Als je een relatie hebt (ja ik zit nu toch met mannen in mijn hoofd) moet je beide kanten kunnen laten zien.

Ik heb geen serieuze relaties gehad dus dat leuke etc dat heb ik wel laten zien altijd. Dat kwetsbare niet zo.

Zit gewoon even te filosoferen.

Ben echt blij met het forum hoor. Het zou wat zijn als ik voor al deze dingen mijn SPV-er zou bellen

Ik schrijf nu ongeveer twee jaar regelmatig en ben echt een ander mens sinds ik hier mijn ei kwijt kan.
Ik slaap nog niet...

Heb wel mijn medicatie ingenomen. En ik merk daar echt wel wat van: als ik naast mijn bed ga staan is het of mijn hele lichaam al slaapt, alleen mijn hoofd nog niet

Begin ook chagrijnig te worden, maar daar heeft niemand wat aan nu.
Moon, ik vind het ook ontzettend prettig om hier 'n hoofd leeg te schrijven. En als jullie reageren is dat natuurlijk fijn maar toch, het is eruit en dat lucht op!

Wat betreft mannen en 2 kanten moeten laten zien; daar heb je helemaal gelijk in. En in mijn ogen kan een relatie ook alleen slagen als je dat kan zonder schaamtegevoel..

Ik heb in ieder geval een man gevonden bij wie ik dat kan, en hij kan het ook bij mij, en dat gun ik echt iedereen!!!

Ik had vorig jaar rond deze periode echt 2 gezichten. Soms als ik in de spiegel keek zag ik de leuke spontane ik, en soms zag mijn gezicht er echt anders uit. Lelijker. En anderen zagen dat ook, want heb daar wel eens opmerkingen over gehad.

Nu ik iemand heb bij wie ik mijn ei kwijt kan, heb ik er geen last meer van en zie ik altijd mijn leuke gezicht. Klinkt heel raar, haha.

Vannacht redelijk goed geslapen maar kon echt niet wakker worden vanmorgen!!
Oh en Yellow, op mij kom je helemaaaal niet gek over!!! En ik verwacht dat je hier toch aardig jezelf bent!! Ik vind het erg laf van die "vriendin" om niets van zich te laten horen en in mijn ogen is ze jullie vriendschap dan niet waard...

Zo daar ben ik weer

Voel me een stuk beter, bedankt voor de lieve woorden.

Waterlelie, jeeeeej een avator Hij past heel erg goed bij je. Fijn dat je vannacht redelijk geslapen hebt (onder het mom van het glas is halfvol )

Ibi, ik herken wel dat je wanneer je in een relatie zit natuurlijk wat meer op een forum neerzet als je een probleem hebt. Ik heb wel altijd gelezen uit je posts dat jullie dol op elkaar waren (ik heb er ook een plaatje bij hoe jullie eruitzien )

Moon, fijn dat het forum je helpt. Herken dat malen wel over relaties e.d. Ik heb dan wel 2 relaties gehad (vraag me ook niet hoe ik dat voor elkaar gekregen heb ) maar ik merkte wel dat mijn problemen ook echt wat naar de achtergrond verschoven in het begin (omdat je alleen maar verliefd en gelukkig bent) en later heb ik bepaalde dingen wel stukje voor stukje verteld. Is nooit raar op gereageerd. Maar eerlijk is eerlijk ik zit er nu ook ewl mee, omdat ik nu dan toch zou moeten vertellen dat ik in een kliniek heb gezeten en overdosis heb genomen, weet niet zo goed hoe je dat moet vertellen stukje per stukje.. Iig, je merkt vanzelf vrij snel wat iemand aankan op een moment, en dan kun je dat stukje vertellen, enz. Echt hoor, als je iemand vindt dan wijst zich dat een beetje vanzelf.

Ik vraag me af hoe het met Bobdebouwer is. Ik hoop goed
Zo daar ben ik weer

Voel me een stuk beter, bedankt voor de lieve woorden.

Waterlelie, jeeeeej een avator Hij past heel erg goed bij je. Fijn dat je vannacht redelijk geslapen hebt (onder het mom van het glas is halfvol )

Ibi, ik herken wel dat je wanneer je in een relatie zit natuurlijk wat meer op een forum neerzet als je een probleem hebt. Ik heb wel altijd gelezen uit je posts dat jullie dol op elkaar waren (ik heb er ook een plaatje bij hoe jullie eruitzien )

Moon, fijn dat het forum je helpt. Herken dat malen wel over relaties e.d. Ik heb dan wel 2 relaties gehad (vraag me ook niet hoe ik dat voor elkaar gekregen heb ) maar ik merkte wel dat mijn problemen ook echt wat naar de achtergrond verschoven in het begin (omdat je alleen maar verliefd en gelukkig bent) en later heb ik bepaalde dingen wel stukje voor stukje verteld. Is nooit raar op gereageerd. Maar eerlijk is eerlijk ik zit er nu ook ewl mee, omdat ik nu dan toch zou moeten vertellen dat ik in een kliniek heb gezeten en overdosis heb genomen, weet niet zo goed hoe je dat moet vertellen stukje per stukje.. Iig, je merkt vanzelf vrij snel wat iemand aankan op een moment, en dan kun je dat stukje vertellen, enz. Echt hoor, als je iemand vindt dan wijst zich dat een beetje vanzelf.

Ik vraag me af hoe het met Bobdebouwer is. Ik hoop goed
Oh sorry Chocolover

Vertel ons over therapie vandaag want het was spectaculair toch?!
Ik wilde gaan typen hier maar heb ff geen rust. Ik ga een handige man ophalen die schilderijen kan ophangen. Heb pepers in mn kont zo gefokt ben ik door gister. Dus moet het ff laten bezinken Sorry, gonna keep you waiting! (En moet alles goed verwoorden dan kan ik alles zo kopiëren en plakken en naar het uwv mailen).

Dus tot later!
ik heb t gekke gevoel, dat wij in real life het allemaal heel goed met elkaar zouden kunnen vinden, hihi.

Yellow, vaak merk je op een gegeven moment zelf wanneer je wat kunt vertellen. Ik besloot destijds om mijn vriend een keuze te geven; ik heb hem alles verteld, en hem gevraagd of hij het aankon en aandurfde om met mij verder te gaan en om mij te steunen hierin. Hij zei van wel, en ik heb dus nooit dingen hoeven "verzwijgen" voor hem Dat was erg prettig!
Good afternoon!

Ik wil niet te veel meer bezig zijn met de dingen die me gisteravond bezig hielden, ik heb vandaag tijd nodig voor praktische dingen. Maar nog wel even reageren.

Yellow, misschien heb je twee relaties gehad omdat je een onwijs leuk mens bent? Ik roep zomaar wat hoor

Bij mij is het juist: de buitenkant is leuk, dat vinden veel mensen (bedoel niet uiterlijk maar gedrag, vriendlijk zijn e.d. ) maar die mensen die zien niet wat daar nog onder zit, aan gecompliceerde dingen soms.

Het liefst zou ik mijn problemen ook wat later pas vertellen. Maar één van de eerste vragen die iemand stelt is: wat doe je? En als je dan niet werkt komt het al gauw op waarom dan niet.

Bij mij is de opname inmiddels wel een tijdje geleden, ik hoop dat mensen daar niet meer van schrikken. (hoewel met het Alphen gedoe niet echt mooi licht werd geschenen op mensen die een opname in de psychiatrie hebben gehad)
quote:_waterlelie schreef op 13 april 2011 @ 10:57:

Yellow, vaak merk je op een gegeven moment zelf wanneer je wat kunt vertellen. Ik besloot destijds om mijn vriend een keuze te geven; ik heb hem alles verteld, en hem gevraagd of hij het aankon en aandurfde om met mij verder te gaan en om mij te steunen hierin. Hij zei van wel, en ik heb dus nooit dingen hoeven "verzwijgen" voor hem Dat was erg prettig!

Zoo, wat dapper. Wist je dal dat hij zou blijven of hield je er rekening mee dat ie misscchien weg zou gaan?

Ik zou het denk ik niet zo durven stellen.

Vind wel dan een man eerst moet zien hoe ik ben, hoe ik doe, dat ik niet loop te klagen en zeuren en hem de schuld geef als dingen even niet gaan.

'Manisch depressief' klinkt best heftig en hij moet wel MIJ zien, niet het plaatje dat hij zelf bij die ziekte heeft. Mijn SPV-er zei dat ik het maar mild heb vergeleken met veel andere patiënten. Is ook zo, denk ik. Ben bijv al nooit manisch.
Choco.

Succes met de schilderijen-man.
Moon, ik wist niet of hij zou blijven. Ik wilde eerst helemaal niet dat ie zou blijven, vond dat ik eerst al mijn problemen met mijn ex e.d. op moest lossen. Maar hij heeft ongeveer 2 maanden achter me aangelopen, met me gepraat, etc etc. Ik heb hem diverse malen gezegd dat hij moest rennen nu het nog kon, maar hij bleef zeggen dat dit hem niet afschrikte.

Hihi, klef he...

Natuurlijk is bij mij de diagnose pas gesteld toen ik mijn vriend pas kende, dus hij maakt het allemaal wat anders mee... Ik begrijp dat jullie er wat meer problemen mee zouden hebben..

Maar destijds met de problemen van mijn ex maakte ik er ook niet echt een geheim van. De vrienden van mijn vriend weten allemaal globaal wat er speelde, en weten ook allemaal wel dat ik niet echt lekker in m'n vel zit. Heb besloten om zaterdag gewoon te zeggen dat ik zwaar aan de antibiotica zit. Waarom? Chronische blaasontsteking. Klaar. Ik wil niet dat hun mij anders gaan zien nu het een naampje heeft. Dus daarin begrijp ik jullie wel, alhoewel het bij mij meer met vriendschappen heeft te maken dan met een relatie ( momenteel dan )..

Tjee wat dapper dan Waterlelie.

Maar ik kan me wel voorstellen dat je hem eigenlijk weg wilde hebben. Als je zo met jezelf in de knoei zit kan een relatie nog even te vroeg zijn.

Ik had mijn nichtje aan de lijn, wel gezellig. Ze gaat haar relatie verbreken heeft ze besloten. Dan zitten we dus weer in t zelfde schuitje: vrijgezel, geen kinderen, etc.

Alleen heb ik het idee dat ik 'nog jong' ben en zij voelt zich juist oud. (In werkelijkheid scheelt het niet zo veel)

Wel gezellig om haar even te spreken. Laatste tijd heb ik vaak geen zin om te bellen maar t was toch wel ff leuk.

Buurman heeft zijn scharrel weer op bezoek (waarom moet dat midden op de dag?) en ze maken weer behoorlijk wat herrie. Heb al op de trap gestampt zodat ze weten dat ik het ook hoor.
Hhahaa, herrie makende buren :')

Ik ben alleen op de zaak nu, pfff. Heb helemaal geen zin om te werken!
Buren zijn nu weg. Ik wil er ook niks van zeggen, want als ik zelf een relatie heb zullen ze ook best eens wat horen.

Het voelt gewoon ook een beetje zielig, als ik hier alleen zit en ik hoor dat zij het leuk hebben samen.

Zodra ik mijn nichtje aan de telefoon had, voelde het al een stuk beter.

Fijn dat we hier met elkaar kunnen delen over het wel/niet vertellen aan vrienden en partners, want daar zat ik echt mee.

Hey ik zat net een stuk te kijken van Pauw en Witteman. Weinig bijzonder.... maar 4 weken geleden kon ik dat niet. Toen was het me veel te druk en teveel aan mijn hoofd etc.

Net als dat ik vanavond naar een vergadering ga. Diezelfde soort vergadering heb ik vier weken geleden huilend afgeSMSt.

Moon, je gaat weer een stuk beter (ik praat even in mezelf... Moon-o-loog)
Moon, je gaat een stuk beter!
Meiden als ik het goed hoorde zijn de plannen om die langstudeerboete inmiddels van de baan zijn. Volgens mij was dat goed nieuws voor Yellow en Moon toch?
Ow gelukkig hoor ik de buren nooit dus ook niet als ze plezier hebben samen. Zit ik niet echt op te wachten (maar ja wie wel he?)
Zo ik heb booschappen gedaan. Twijfelde tussen winkelcentrum dichtbij of ver (nouja ik vind ze allebei ver...) en toen de verre gekozen. Dat is een mooi dorp.

Van alles gekocht bij de drogist (daar ging mijn geld...) wel spullen die ik nodig had of die al een tijdje op waren maar alles bij elkaar gaat het dan wel hard.

Het klinkt lullig maar ik ben wel blij dat mijn nichtje het uit gaat maken. Het zat duidelijk niet goed en ik had het moeilijk gevonden als ze met hem was gaan trouwen + kinderen krijgen. Zoiets heb ik ook gezegd. En als ze geen relatie heeft is het ook wat makkelijker afspreken (al kwam het de laatste tijd door mij dat we elkaar weinig gezien hebben).

Ik begon over een oom en tante van zowel nicht als mij, dat die het toch leuk voor elkaar hebben allemaal. Zegt zij dat dat helemaal zo mooi niet is als het lijkt, en dat de kinderen de reden zijn dat ze bij elkaar zijn. Huh?!

Zo had ik dat nog nooit gezien. Ik zie wel dat ze wat strijd hebben binnen de relatie maar dacht dat ze tegelijk stapelgek op elkaar waren. Moet me er ook niet mee bemoeien maar schrok er wel van.

Nu ga ik even wat eten.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 13 april 2011 @ 18:10:

Meiden als ik het goed hoorde zijn de plannen om die langstudeerboete inmiddels van de baan zijn. Volgens mij was dat goed nieuws voor Yellow en Moon toch?

IIIIEEEEEEEEBBBBBB ik wil je zoenen!

Was het op 6 uur journaal????
Ok het gaat om een jaar zie ik.

Nouja ik heb ooit bedacht dat ik 1 jaar wil studeren, sowieso. Om weer even student te zijn, om weer te zien dat ik wel kan studeren in tegenstelling tot wat ik in 2004 ben gaan geloven.

En in dat ene jaar valt dan misschien het kabinet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven