Contactinformatie Apple Nederland

13-04-2011 20:36 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voordat Marels hier uit haar vel klapt

Ik wil bij Apple zelf een klacht indienen over mijn iPhone. Maar die *#$!(@#$*$ hebben dus nergens contactinformatie staan. En ik ga dus geen hulplijn bellen, ik wil schriftelijk een klacht indienen.

Iemand enig idee waar ik terecht kan?

Mijn dank is groot
668, the neighbour of the Beast
Kosterijland 42 , 3981 AJ BUNNIK, Nederland
Ha, ik ga ze ook jmeteen een brief sturen over mijn macbook, stelletje lutsers
Ha, ik ga ze ook jmeteen een brief sturen over mijn macbook, stelletje lutsers
Kreeg jij dat wel zo makkelijk gegoogled?

Dan zal ik in frustratie wel niet goed opgelet hebben...

Maar die lui moeten toch een soort klantenservice hebben? Ergens waar je terecht kan met klachten?

Die gegevens wilde ik eigenlijk hebben, voor ik echt aangetekende brieven naar het hoofdkantoor ga sturen enzo. Zoooo erg is het ook nog niet
Hahaha, ligt dus niet aan mij dus

Bij mij is het mij iPhone dus. Derde in anderhalf jaar tijd die kapot gaat. En ik gooi er niet mee en ik neem hem ook niet mee onder de douche.
quote:Marels schreef op 13 april 2011 @ 20:39:

Kreeg jij dat wel zo makkelijk gegoogled?

Dan zal ik in frustratie wel niet goed opgelet hebben...

Maar die lui moeten toch een soort klantenservice hebben? Ergens waar je terecht kan met klachten?

Die gegevens wilde ik eigenlijk hebben, voor ik echt aangetekende brieven naar het hoofdkantoor ga sturen enzo. Zoooo erg is het ook nog niet

2e hit bij Googlen op 'hoofdkantoor Apple'

Ik werk op het hoofdkantoor van een winkelbedrijf, maar ook wij hebben geen algemene klantenservice. Klachten dienen in de winkel te worden opgelost. De winkel kan ons evt. wel bellen als ze er niet uit komen.
Maar 't probleem is, Jorina... T-Mobile kan er ook weinig aan doen verder.

Die hebben goeie service, doen hun werk prima, alleen die kuttelefoons gaan steeds kapot dus. De fout ligt dus niet bij T-Mobile, maar bij Apple, want die leveren rotzooi.

Dan is het onzin om op hoge poten naar T-Mobile te gaan en dáár stampij te gaan staan maken, terwijl die hun werk netjes doen dus. Het ligt in dit geval bij een ander bedrijf dan de winkel die spullen van dit bedrijf levert.

Ik wil zo graag Apple eens aan hun verstand peuteren dat ze mensen oplichten door rotzooi voor een godsvermogen te verkopen.

En nee, ik ben bijna niet gefrustreerd
Maar de oplossing ligt wettelijk gezien wel bij de winkel, niet bij Apple zelf. Jij hebt de telefoon daar gekocht, zij moeten klachten oplossen en mogen zich niet verschuilen achter Apple.
Ruim 3 jaar in bezit van een Mac book en bijna 2 jaar mijn iphone in gebruik...

Geen problemen gehad tot dusver, dus geloof niet echt dat Apple rotzooi levert!
Maar dat is toch te gek voor woorden? Dus Apple kan gewoon troep blijven verkopen en T-Mobile moet er voor opdraaien?

Ik ga sowieso nog wel eens terug naar de winkel, maar ik weet al wat die zeggen; dat ze hem nog wel eens op willen sturen.

Tuurlijk, hardstikke leuk, en dan zal ik ook wel weer een nieuwe krijgen, maar da's dus wél de zoveelste keer dat ik twee keer naar de stad moet om het ding op te laten sturen, daarna het ding weer op laten halen, wéér helemaal het ding te moeten installeren, weer al mijn apps kwijt zijn...

Dus T-Mobile lost het wel netjes op, maar ik ben het zó kotsbeu onderhand. Weet ook niet wat ik anders als oplossing zou willen zien hoor, want ik geloof niet dát er van die toestellen bestaan die wél werken, maar ik zou héél graag mijn gal eens spuwen.
quote:MooMoo schreef op 13 april 2011 @ 20:48:

Ruim 3 jaar in bezit van een Mac book en bijna 2 jaar mijn iphone in gebruik...

Geen problemen gehad tot dusver, dus geloof niet echt dat Apple rotzooi levert!Idem hier. iPhone, iPad en verschillende iPods..niks aan het handje.
MooMoo, ik vind dat Apple rotzooi levert, ik ben ze zat, dus leveren ze rotzooi

De eerste keer dat mijn iPhone kapot ging wilde ik het nog op een toevalstreffer steken. De tweede keer had ik er al minder vertrouwen in. Onderhand is dat vertrouwen dat het wel degelijk een behoorlijk toestel is een héél end ver te zoeken.

Ik geloof heus wel dat je geluk kunt hebben, maar je moet toch met me eens zijn dat het niet normaal is dat drie iPhones alledrie na hooguit een half jaar kapot gaan?

Deze heb ik pas sinds december zelfs. Ook weer omgeruild omdat ie kapot was...
Hier een imac, ipad, 2 iphones, macbook, apple tv en een apple airport (vriend is apple fan.. ), maar nul klachten. Onze vorige imac is een keer kapot gegaan, maar goede reparatieservice gehad. We hebben dit toen geregeld via de Apple store bij Rotterdam centraal.

Niet dat ik niet geloof dat je telefoons steeds stuk gaan, maar ben het niet eens met je dat apple troep levert.
Ik geloof trouwens dat je bij die lui óf mazzel hebt, óf heel erg veel pech. Want ik heb nog meer mensen gehoord met vergelijkbare verhalen als hier.

Maar goed, het gaat hier niet eens zo zeer om of het wel of geen prutsers zijn bij Apple, maar om het feit dat ik ze gráág eens goed om hun oren wil slaan

Iemand toevallig een algemeen mailadres van Apple Nederland?
@Marels; T-Mobile moet jouw klacht oplossen. Zij kunnen hem wel opsturen, maar als dat geen resultaat oplevert, kun je gewoon aangeven dat je dan een vervangend toestel wilt, óf je geld terug. Dat Apple volgens jou rommel levert, is in eerste instantie het probleem van de winkelier, zij verkopen het namelijk.
Al een beetje gekalmeerd Marels?
Ik zeg al, het gaat mij er niet om of ze echt rommel leveren of niet.

Kijk, IK hoef nooit van zijn leven meer iets waar een appel op staat. Sterker, ik denk dat ik nooit meer appels, appeltaart, appelstroop of appelmoes eet omdat me dat teveel aan mijn iphone-drama doet denken

Ik weet dat er ook hele volksstammen zijn die T-Mobile verguizen, daar heb ik dan weer niets dan goeie ervaringen mee. Maar als je verschillende negatieve ervaringen met een bepaald product hebt, mag je toch VINDEN dat iets rotzooi is?

Dat wil niet zeggen dat iedereen dat moet vinden. Wel dat ik een appel-allergie heb, onderhand.

Jullie mogen appelfan blijven, mag ik dan allergisch blijven?
quote:Scuba schreef op 13 april 2011 @ 20:56:

Al een beetje gekalmeerd Marels?

NEE!!

(maar het helpt wel)

(en Jorina, ik zal wel netjes eerst naar de winkel gaan heur. Maar ik blijf het van de zotte vinden dat T-Mobile op moet draaien voor fouten van Apple)
Ik denk niet dat Apple rotzooi verkoopt, maar mijn macbook is kapot, en hij wordt maar niet gemaakt. Ik kreeg een rekening voor een nieuw scherm terwijl dat helemaal mijn klacht niet was. (de ventilator gaat helemaal los, en hij wordt heel heet, en valt uit omdat hij andesr zou ontploffen) Zij zeggen van niet.Maar daar kan ik niet zoveel mee, hij doet dat toch echt, en ik wil helemaal geen nieuw scherm. moet ik 80 euro betalen voor de onderzoekskosten voor het scherm?! Maar daar vroeg ik helemaal niet om, ik kwam daar aan, en toen zeiden ze, ja je scherm staat net niet 90 graden. Ik zo: oh ok, nooit op gelet, maakt mij niet uit.

het probleem heeft ook niets met het scherm te maken, geven zij ook toe. Maar ze hebben er toch naar gekeken, en dus moet er betaald worden. Ik zit nog in mijn garantieperiode, en ik wil die ventilator gefikst?!
Ik hoor van mijn vent dat kantoor in Bunnik te huur staat en dat ze eruit zijn
anoniem_110776 wijzigde dit bericht op 13-04-2011 21:04
Reden: Katoog?? Kut iPad
% gewijzigd
En met macbooks is het niet zo dat je naar de winkel terug moet waar je hem gekocht hebt, maar je moet het inleveren bij een icentre punt. (heb die van mij ook bij wehkamp gekocht, en betaald in 3 termijnen)
quote:Marels schreef op 13 april 2011 @ 20:59:

[...]

NEE!!

(maar het helpt wel)

(en Jorina, ik zal wel netjes eerst naar de winkel gaan heur. Maar ik blijf het van de zotte vinden dat T-Mobile op moet draaien voor fouten van Apple)

Maakt mij niet uit hoor, al flikker je het ding uit het raam

Maar T-Mobile maakt de keus het te verkopen aan jou, zij draaien dus op voor evt. klachten.
quote:_yellowlove_ schreef op 13 april 2011 @ 21:00:

Ik denk niet dat Apple rotzooi verkoopt, maar mijn macbook is kapot, en hij wordt maar niet gemaakt. Ik kreeg een rekening voor een nieuw scherm terwijl dat helemaal mijn klacht niet was. (de ventilator gaat helemaal los, en hij wordt heel heet, en valt uit omdat hij andesr zou ontploffen) Zij zeggen van niet.Maar daar kan ik niet zoveel mee, hij doet dat toch echt, en ik wil helemaal geen nieuw scherm. moet ik 80 euro betalen voor de onderzoekskosten voor het scherm?! Maar daar vroeg ik helemaal niet om, ik kwam daar aan, en toen zeiden ze, ja je scherm staat net niet 90 graden. Ik zo: oh ok, nooit op gelet, maakt mij niet uit.

het probleem heeft ook niets met het scherm te maken, geven zij ook toe. Maar ze hebben er toch naar gekeken, en dus moet er betaald worden. Ik zit nog in mijn garantieperiode, en ik wil die ventilator gefikst?!

Dat is zo bizar dat het gewoon bijna grappig is. Stelletje prutsers.

Dat moet ik ze wel nageven hier; ik heb altijd wel een nieuwe iPhone gekregen. Maar elk halfjaar een nieuw toestel is ook niet wat je verwacht van een 2-jarig telefoonabonnement he.
Ik wilde eigenlijk naar het hoofdkantoor rijden Jorina, en dan de directeur van appel doodgooien met mijn telefoon

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven