Goede dag, slechte dag.. Deel 2
maandag 21 februari 2011 om 11:58
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )
Heb je goede maar ook slechte dagen?
Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?
Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?
Schrijf dan lekker mee
Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Heb je goede maar ook slechte dagen?
Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?
Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?
Schrijf dan lekker mee
Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
woensdag 13 april 2011 om 18:49
Ik ben ook weer thuis. Heb hard gewerkt vandaag, écht een gigantische stapel weggewerkt en ben stiekem wel een beetje trots op mezelf...
Ben wel moe nu, en klein beetje hoofdpijn maar zo even een groot glas water drinken en relaxed op de bank hangen
Moest net weer heel hard lachen, was m'n konijn weer kwijt en die was dus weer de trap op geslopen naar de bovenverdieping.. Heb hem heel braaf weer naar beneden gedirigeerd en hij ging helemaal zelf de trap weer af. Super grappig!
Gelukkig alleen morgen nog werken, en heb niet veel werk liggen wat af moet dus wordt een relaxed dagje hoop ik!
Vanavond tennissen, k hoop dat t een beetje beter weer wordt want het is hier nu behoorlijk grijs..
Ben wel moe nu, en klein beetje hoofdpijn maar zo even een groot glas water drinken en relaxed op de bank hangen
Moest net weer heel hard lachen, was m'n konijn weer kwijt en die was dus weer de trap op geslopen naar de bovenverdieping.. Heb hem heel braaf weer naar beneden gedirigeerd en hij ging helemaal zelf de trap weer af. Super grappig!
Gelukkig alleen morgen nog werken, en heb niet veel werk liggen wat af moet dus wordt een relaxed dagje hoop ik!
Vanavond tennissen, k hoop dat t een beetje beter weer wordt want het is hier nu behoorlijk grijs..
woensdag 13 april 2011 om 19:06
Checkte net mijn agenda, en zag dat ik al 8 behandelingen heb gehad bij de psycholoog + 2 x psychiater.
Er staan in principe 12 behandelingen voor mijn "probleem" en we hebben tot nu toe nog nieteens de helft aangepakt! Zijn nu bezig met het piekeren, maar bijvoorbeeld de concentratieoefeningen staan op een laag pitje.. Ben benieuwd hoeveel behandelingen ik nog nodig ga hebben. Niet dat het veel uitmaakt natuurlijk, maar k vind 12 zo weinig..
Er staan in principe 12 behandelingen voor mijn "probleem" en we hebben tot nu toe nog nieteens de helft aangepakt! Zijn nu bezig met het piekeren, maar bijvoorbeeld de concentratieoefeningen staan op een laag pitje.. Ben benieuwd hoeveel behandelingen ik nog nodig ga hebben. Niet dat het veel uitmaakt natuurlijk, maar k vind 12 zo weinig..
woensdag 13 april 2011 om 19:26
Kun je niet vragen of je nog wat langer behandeld kunt worden, waterlelie? (ik weet niet hoe dat precies werkt)
MOON IK HEB HET OOK GEZIEN IK WORD GEHEEEEK JEEEEEEEEJ
Heb maandag ook afspraak bij de UvA dus dan zullen we eens zien wat ik nu nog kan doen. Hey, ik kijk nu RTL4, en het komt zelfs op de vooraankondiging van het journaal, dus straks op RTL4 in journaal. Dan kan ik even goed horen hoe of wat
Goed dat je weer Pauw en Witteman kon kijken Moon, ik ben trots op je
Ibi hoe gaat het met jou vandaag? Krijgen wij ook eetfoto's ?
MOON IK HEB HET OOK GEZIEN IK WORD GEHEEEEK JEEEEEEEEJ
Heb maandag ook afspraak bij de UvA dus dan zullen we eens zien wat ik nu nog kan doen. Hey, ik kijk nu RTL4, en het komt zelfs op de vooraankondiging van het journaal, dus straks op RTL4 in journaal. Dan kan ik even goed horen hoe of wat
Goed dat je weer Pauw en Witteman kon kijken Moon, ik ben trots op je
Ibi hoe gaat het met jou vandaag? Krijgen wij ook eetfoto's ?
woensdag 13 april 2011 om 19:41
Ik denk dat het ook wel goed is als het iets langer is (als ik je verhaal lees over waar jullie nu zijn met de behandeling) Je kunt beter heel goed, en nauwkeurig alles doorlopen hebben, dan snel snel toch?
Misschien kun je zelf even vragen de volgende keer of het al tijd is voor de concentratieoefeningen? (als je er aan toe bent)
Misschien kun je zelf even vragen de volgende keer of het al tijd is voor de concentratieoefeningen? (als je er aan toe bent)
woensdag 13 april 2011 om 19:44
Haha geen eetfoto's vandaag want ik at een restje van gisteren dus dan vallen we in herhaling he? *wel leuk dat je er naar vraagt b.t.w*
Het is mij vandaag gelukt om bloed te prikken. Hoera!
Mijn hometrainer is binnen maar het lukt me niet hem in elkaar te zetten. Komend weekend ga ik misschien naar mijn zus. Haar man gaat dan naar mijn huis. Hij heeft het soms nodig om even alleen te zijn en voor mij is het juist goed om niet teveel alleen te zitten.
Op zich wel erg leuk om te gaan maar aan de andere kant is het best een stuk reizen. Ow en ik heb dan gelijk een slachtoffer om mijn hometrainer in elkaar te zetten
Morgen komt de HV weer hierheen weet niet zo goed wat ik moet vertellen maar dat zal ik morgen wel weer zien.
Ik vind het zo enorm koud dat ik eraan denk om de kachel aan te zetten maar ergens vind ik dat belachelijk.
Het is mij vandaag gelukt om bloed te prikken. Hoera!
Mijn hometrainer is binnen maar het lukt me niet hem in elkaar te zetten. Komend weekend ga ik misschien naar mijn zus. Haar man gaat dan naar mijn huis. Hij heeft het soms nodig om even alleen te zijn en voor mij is het juist goed om niet teveel alleen te zitten.
Op zich wel erg leuk om te gaan maar aan de andere kant is het best een stuk reizen. Ow en ik heb dan gelijk een slachtoffer om mijn hometrainer in elkaar te zetten
Morgen komt de HV weer hierheen weet niet zo goed wat ik moet vertellen maar dat zal ik morgen wel weer zien.
Ik vind het zo enorm koud dat ik eraan denk om de kachel aan te zetten maar ergens vind ik dat belachelijk.
woensdag 13 april 2011 om 19:45
Nou ik vind t prettiger om eerst te zorgen dat het eens stil wordt in mn hoofd
Psych was erg verbaasd toen ik vertelde dat het nl nooit stil is.. Hele gesprekken voer ik, of ik heb muziek in mn hoofd, etc.
Met tennissen heb ik dat niet, daarom vind ik t leuk denk ik!
Ennn gisteren avond was het volgens mij wel wat rustiger in mn hoofd, en ik ben een stukje minder negatief de laatste dagen.. Of naja, ik voel de negatieve deken niet zo..
Ik ben denk ik gewoon een beetje een complex geval
Psych was erg verbaasd toen ik vertelde dat het nl nooit stil is.. Hele gesprekken voer ik, of ik heb muziek in mn hoofd, etc.
Met tennissen heb ik dat niet, daarom vind ik t leuk denk ik!
Ennn gisteren avond was het volgens mij wel wat rustiger in mn hoofd, en ik ben een stukje minder negatief de laatste dagen.. Of naja, ik voel de negatieve deken niet zo..
Ik ben denk ik gewoon een beetje een complex geval
woensdag 13 april 2011 om 19:46
Water, ik merk dat die aantal sessies die ervoor staan puur gericht is op 1 diagnose. Op het moment dat er nog maar iets bij komt die het complexer kunnen maken dan zijn het gewoon te weinig sessies. Vaak hebben mensen er dus meer nodig dan er voor staan.
En je moet ook niet vergeten dat je in de eerste sessies nog erg bezig was met een vertrouwensband op te bouwen, te pijlen wat je aan elkaar hebt, elkaar leren kennen. Nu gaat dit een minder belangrijke plaats innemen binnen en sesie en kan er doelgerichter gewerkt gaan worden. Krijg je meerdere sessies wel vergoed?
En je moet ook niet vergeten dat je in de eerste sessies nog erg bezig was met een vertrouwensband op te bouwen, te pijlen wat je aan elkaar hebt, elkaar leren kennen. Nu gaat dit een minder belangrijke plaats innemen binnen en sesie en kan er doelgerichter gewerkt gaan worden. Krijg je meerdere sessies wel vergoed?
woensdag 13 april 2011 om 19:47
woensdag 13 april 2011 om 19:50
Ik krijg er 8 standaard vergoed volgens mij, en 4 uit mn aanvullende verzekering. Of andersom, geen idee..
Moet heeeeel eerlijk zeggen dat ik me niet druk kan maken over de kosten. Ik moet beter worden, kosten wat t kost ( bij wijze van ).
Dan spaar ik maar een tijdje wat minder..
Merk ook wel dat de laatste sessie echt wel beter ging. Maar heb ook t gevoel dat we echt steeds meer dingen tegenkomen die we moete aanpakken...
Achja, t komt vast goed!
Moet heeeeel eerlijk zeggen dat ik me niet druk kan maken over de kosten. Ik moet beter worden, kosten wat t kost ( bij wijze van ).
Dan spaar ik maar een tijdje wat minder..
Merk ook wel dat de laatste sessie echt wel beter ging. Maar heb ook t gevoel dat we echt steeds meer dingen tegenkomen die we moete aanpakken...
Achja, t komt vast goed!
woensdag 13 april 2011 om 19:52
hehe Ibi idd aan het werk zetten die man En ook leuk voor jou wat quality time met zus .
We moeten het waarschijnlijk van jouw mooie voedselfoto's hebben hier, of zijn er ngo meer keukenprinsesjes hier? Mijn eten is altijd heel erg lekker, maar ziet er niet uit
En ik heb trouwens de verwarming ook alweer af en toe aan hoor. Ik ga niet in de kou zitten omdat het april is en het niet 'hoort' om te verwarming aan te zetten. En ik heb het vrij snel koud.
Waterlelie, ik zou je idd niet vastbijten dat je in die tijd ervanaf moet zijn, en je anders niet goed bezig bent. Je werkt hardstikke hard aan jezelf, en de ene persoon is de andere persoon niet.
We moeten het waarschijnlijk van jouw mooie voedselfoto's hebben hier, of zijn er ngo meer keukenprinsesjes hier? Mijn eten is altijd heel erg lekker, maar ziet er niet uit
En ik heb trouwens de verwarming ook alweer af en toe aan hoor. Ik ga niet in de kou zitten omdat het april is en het niet 'hoort' om te verwarming aan te zetten. En ik heb het vrij snel koud.
Waterlelie, ik zou je idd niet vastbijten dat je in die tijd ervanaf moet zijn, en je anders niet goed bezig bent. Je werkt hardstikke hard aan jezelf, en de ene persoon is de andere persoon niet.
woensdag 13 april 2011 om 20:15
woensdag 13 april 2011 om 20:30
woensdag 13 april 2011 om 20:35
woensdag 13 april 2011 om 20:48
quote:_yellowlove_ schreef op 13 april 2011 @ 20:35:
Waterlelie we moeten even praten
rode kool
Prei
spruitjes :puke:
Kunnen we het daar over eens worden?
Wat ik ook zo smerig vind is fruit in je warme eten. peren, appels, rozijnen , dat hoort gewoon niet.... Het voelt zo fout...Zo heb hem even goed gemaakt. En fruit in het eten tja. Van de week had ik het in een maaltijdsalde maar die was niet warm. Andere keer had ik warme mango op een kipfilet met morzerella gedaan en dat was wel lekker. Kan dus wel maar blijft wennen.
Waterlelie we moeten even praten
rode kool
Prei
spruitjes :puke:
Kunnen we het daar over eens worden?
Wat ik ook zo smerig vind is fruit in je warme eten. peren, appels, rozijnen , dat hoort gewoon niet.... Het voelt zo fout...Zo heb hem even goed gemaakt. En fruit in het eten tja. Van de week had ik het in een maaltijdsalde maar die was niet warm. Andere keer had ik warme mango op een kipfilet met morzerella gedaan en dat was wel lekker. Kan dus wel maar blijft wennen.
woensdag 13 april 2011 om 20:48
wat zijn rode kroten?! Ik ben duidelijk niet zo''n groentekenner.
Ik hou van
sla
tomaten
komkommer
paprika
ui
bloemkool
broccoli
doperwten
wortel (maar niet rauw knabbelen aan een peen...)
sperziebonen (alleen diepvries )
courgette
aubergine
Dat was het denk ik, maar ik zou het nooit alleen zo opeten, wel combi voor bv wokken. Behalve broccoli en bloemkool, daar ben ik echt gek op.
Ik eet liever
patat
chips
chocola
Ik hou van
sla
tomaten
komkommer
paprika
ui
bloemkool
broccoli
doperwten
wortel (maar niet rauw knabbelen aan een peen...)
sperziebonen (alleen diepvries )
courgette
aubergine
Dat was het denk ik, maar ik zou het nooit alleen zo opeten, wel combi voor bv wokken. Behalve broccoli en bloemkool, daar ben ik echt gek op.
Ik eet liever
patat
chips
chocola
woensdag 13 april 2011 om 20:49
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 13 april 2011 @ 20:48:
[...]
Zo heb hem even goed gemaakt. En fruit in het eten tja. Van de week had ik het in een maaltijdsalde maar die was niet warm. Andere keer had ik warme mango op een kipfilet met morzerella gedaan en dat was wel lekker. Kan dus wel maar blijft wennen.
goedgemaakt
nee je hebt het fout. Je bent gezakt voor je examen groentes
En mango is sowieso smerig, behalve mangosinasappelsap
[...]
Zo heb hem even goed gemaakt. En fruit in het eten tja. Van de week had ik het in een maaltijdsalde maar die was niet warm. Andere keer had ik warme mango op een kipfilet met morzerella gedaan en dat was wel lekker. Kan dus wel maar blijft wennen.
goedgemaakt
nee je hebt het fout. Je bent gezakt voor je examen groentes
En mango is sowieso smerig, behalve mangosinasappelsap