Gezondheid alle pijlers

Even mn ei kwijt...

15-04-2011 15:28 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve mensen van het forum,

Ik moet even mijn ei kwijt... Raak er zo gefrustreerd van...en heb soms het gevoel dat ik het nergens kwijt kan... Vaak krijg ik reacties als: Ja dan moet je wat actiever worden...of ga een keer vroeg naar bed...

Het begon ongeveer 6 jaar geleden.... Het begon met pijn in mijn knieen, wat zich verder uitbreidde naar de rest van mijn lichaam. Na verloop van tijd kwamen hier steeds meer klachten bij...vaak hoofdpijn/misselijkheid/extreme buikkrampen...

De buikkrampen werden overigens afgeschreven op een spastische darm.

En nu wil het feit dat ik sinds een jaar extreem moe ben(nog eens bovenop dat wat er al was). Als ik hiervoor naar de dokter ga dan word er gezegd dat ze niet weten wat het is...

Nu heb ik dinsdag maar weer een afspraak bij de dokter gemaakt. Verwacht er eerlijk gezegd niet al te veel van, maar ja...toch...

Met extreem moe bedoel ik dan ook echt: van de oven aanzetten(een handeling van minder dan 1 minuut) moet ik 2 uur bijkomen om vervolgens mn eten liggend op te eten, omdat het niet meer gaat om te zitten...

Mezelf onder de douche zetten is soms al te veel(en doe dit dan ook meestal zittend op een stoel).

Ik werk officieel 5 dagen per week, maar val geregeld bijna in slaap op mijn werk. heb moeite me te concentreren en te focussen en eigenlijk kost het me al een uur om mezelf 's ochtends uberhaupt het bed uit te slepen om er naartoe te gaan.

(heb gelukkig de vrijheid om de week wel een dag vrij te nemen anders zou ik het helemaal niet meer trekken)

Ben nog hardstikke jong(begin jaren 20) en dit zou niet moeten:(...

Zelfs als ik in een ruimte zit met 60 mensen om me heen en keiharde muziek kan ik nog in slaap vallen...omdat ik zo moe ben. Heb er geregeld huilbuien van, omdat ik het niet meer trek...

Jullie moeten weten ik slaap zeker 9 uur per nacht met een vast ritme. Als ik wakker word voelt het alsnog alsof ik niet heb geslapen....

Ik weet het gewoon even niet meer... en moest het even kwijt.

X
1 x is genoeg
Is er gekeken of je sarcodiose hebt? Ik ken een paar mensen die daarvan de acute versie hebben gehad. Gaat ook gepaard met extreme vermoeidheid en pijn in knieen, gewrichten etc. En is in bloed vaak niet te zien. Sterkte iig TO.
quote:lughnasadh schreef op 15 april 2011 @ 16:38:.

Er zijn nl bepaalde darmaandoeningen die ook voor gewrichtsklachten en ernstige vermoeidheid kunnen zorgen.

Klopt helemaal!

Ik heb de ziekte van crohn (chronische darmziekte) en ik herken enorm veel in je verhaal. Ook ik had jaren gewrichtspijnen, buikkrampen, zo moe zijn dat je spontaan in slaap valt....

Ik zou je eens goed laten onderzoeken!
Tjeetje, April 88, daar wordt je niet vrolijk van.

Het eerste waar ik aan denk, is aan M.E./CVS ( dat staat voor Chronisch Vermoeidheids Syndroom)

google eens en kijk of je er iets in herkent. Een vriendin van mij heeft het namelijk.
Woon je in een oud gebouw, met oudere pijpleidingen?

Indien ja, hebben ze je al eens getest op loodvergiftiging,

of andere zware metalen?

Ik ken iemand met soortelijke symptomen, en daar bleek dit de reden te zijn....
Toch zou ik eens je B12 laten nakijken.

Veel info hierover is te vinden op www.stichtingB12tekort.nl

Wie weet herken je hier een aantal van je klachten....
quote:Meiroosje schreef op 15 april 2011 @ 18:22:

Tjeetje, April 88, daar wordt je niet vrolijk van.

Het eerste waar ik aan denk, is aan M.E./CVS ( dat staat voor Chronisch Vermoeidheids Syndroom)

google eens en kijk of je er iets in herkent. Een vriendin van mij heeft het namelijk.Dacht ik ook aan.Maar vanachter je computer weet je het nooit zeker.Hoe moeilijk soms ook : laat je niet afschepen door je huisarts !
Lieve mensen..

Vandaag naar de huisarts geweest.

11 mei een afspraak bij de internist. En 2 weken daarvoor langs bij de ME/CVS polie voor onderzoek
Poli bedoel ik natuurlijk...

Typfoutje
Succes!
Ben je ook al getest op ziektes die je kunt krijgen door de beet van een teek ?
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

quote:kopjekoffie70 schreef op 19 april 2011 @ 11:33:

nee daar ben ik nog niet op getest.

Maar ze gaan nu stukje bij beetje alles na. Ik zal het in ieder geval onthouden dit aan te geven mocht uit de andere testen niks naar voren komen.
quote:kopjekoffie70 schreef op 19 april 2011 @ 11:33:

nee daar ben ik nog niet op getest.

Maar ze gaan nu stukje bij beetje alles na. Ik zal het in ieder geval onthouden dit aan te geven mocht uit de andere testen niks naar voren komen.
Hallo April88. Ik was benieuwd of er nog iets naar boven is gekomen?
April, wil de Nederlandse gezondheidsdienst niet naar beneden halen maar probeer eens een onderzoek in het buitenland. Daar worden de onderzoeken in rap tempo uitgevoerd en komen ze sneller achter het probleem.
Al getest op lyme? Als lyme (borreliose) Lang onbehandeld blijft, kan het schade aanrichten aan je gewrichten. Ook word je er dus ongelooflijk moe van. De meeste mensen weten niet eens dat ze gebeten zijn door een teek, dus gooi eens een balletje op bij de HA.... Sterkte in ieder geval!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven