Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Denise657 schreef op 09 januari 2008 @ 14:34:

[...]

Vroeg ik me nou ook al af

Idd!

Becky....Becky....'t zegt me niks.....

MIRAN! Verlos ons met een sappig antwoord...
quote:Xander68 schreef op 09 januari 2008 @ 14:34:

Gniffff!

En de afkickverschijnselen nemen toe bij Xan, Xan is/wordt/was vervelend \\:-)//

*neemt nog een broodje met VEEL salami*
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 09 januari 2008 @ 14:41:

[...]

En de afkickverschijnselen nemen toe bij Xan, Xan is/wordt/was vervelend \\:-)//

*neemt nog een broodje met VEEL salami*Wil je nog die training??? Moet je vooral zó doorgaan!
Wat voor training?

Ohww en ik bedoelde Puck, geen idee waar ik becky vandaan haal.....zal de griep zijn.....pffff....... auauauaw.......zieliggggg
quote:Xander68 schreef op 09 januari 2008 @ 14:44:

Wil je nog die training??? Moet je vooral zó doorgaan!

Training...? Prinses op de Erwt gaat tot haar 30e ongestoord salami eten, want met 30 is het hoogtepunt pas en DAN hoeft er pas een PK te zijn

Wat voor training eigenlijk...?
Peas on earth!
Collega hier heeft trouwens dit boek:

http://www.amerigo.nl/ow/astrologie/9069635402.html

Iedereen loopt hier dus de hele dag binnen om te kijken hoe zijn/haar relatie gedefinieerd wordt en of het kans van slagen heeft
Peas on earth!
quote:Miranda01 schreef op 09 januari 2008 @ 14:47:

Wat voor training?

Prinses nu ook errrrg nieuwsgierig
Peas on earth!
quote:Miranda01 schreef op 09 januari 2008 @ 14:47:

Wat voor training?

Ohww en ik bedoelde Puck, geen idee waar ik becky vandaan haal.....zal de griep zijn.....pffff....... auauauaw.......zieliggggg

Ik heb Prinses een training aangeboden: " Hoe communiceer ik beter in een forum ". Ze wil die training érg graag...maar ik heb er weinig zin meer in zo....

Miran aan het ijlen? Koorts??? Becky= Puck Hmfff...
Miran: ja wel goed gevoel , mits hij mij t aantal uren op contractbasis geeft die ik wil
Miran: ja wel goed gevoel , mits hij mij t aantal uren op contractbasis geeft die ik wil
quote:Xander68 schreef op 09 januari 2008 @ 14:51:

Ik heb Prinses een training aangeboden: " Hoe communiceer ik beter in een forum ". Ze wil die training érg graag...maar ik heb er weinig zin meer in zo....

Het lijkt erop dat Xan's realiteitsbesef enigszins is aangetast door het stoppen met roken. Ik neem aan dat alle forumlezers/-schrijvers kunnen teruglezen en kunnen zien dat er nooit gesproken is over een dergelijke training.

Wellicht is de onderliggende onbewuste grond voor deze uitspraak het feit dat Xan in wezen zelf een storende factor is door op betrekkingsniveau ondermijnende reacties te plaatsen \\:-)//

(gooit nu voor de zekerheid broodje met salami toch maar weg, want moet straks naar oogarts en is bang dat oogarts gillend wegrent )
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 09 januari 2008 @ 14:55:

[...]

Het lijkt erop dat Xan's realiteitsbesef enigszins is aangetast door het stoppen met roken. Ik neem aan dat alle forumlezers/-schrijvers kunnen teruglezen en kunnen zien dat er nooit gesproken is over een dergelijke training.

Wellicht is de onderliggende onbewuste grond voor deze uitspraak het feit dat Xan in wezen zelf een storende factor is door op betrekkingsniveau ondermijnende reacties te plaatsen \\:-)//

(gooit nu voor de zekerheid broodje met salami toch maar weg, want moet straks naar oogarts en is bang dat oogarts gillend wegrent )

GAAAAP!!!!!!

Succes bij de oogarts...heb nu al medelijden met de goede man....slaat straks steil achterover van knoflook-damp Prinses
Xan is onaardig tegen prinses

(ben ook bang dat oogarts onaardiger en pijnlijker gaat doen door knoflookwalm....)
Peas on earth!
Heeft Xan een afwijzing gekregen van prinses ofzow dat Xan zo onaardig doet tegen Prinses ???!!!???!!!!
Beterschap Miranda!

En dan wilde ik Becky ook nog van harte welkom heten op dit keigezellige forum

Groet,

Pucky
quote:Vleermuis28 schreef op 09 januari 2008 @ 15:12:

Heeft Xan een afwijzing gekregen van prinses ofzow dat Xan zo onaardig doet tegen Prinses ???!!!???!!!!Nee, Xan heeft Prinses afgewezen en daar heeft Prinses héél véél moeite mee.
Prinses ziet toch anders duidelijk dat XANDER eerst erg onaardig doet tegen prinses... prinses heeft zelfs geschreven het stoer te vinden dat Xan gestopt is met roken en andere aardigheden.

Xan was ECHT een stuk leuker in 2007....
Peas on earth!
quote:Xander68 schreef op 09 januari 2008 @ 15:13:

Nee, Xan heeft Prinses afgewezen en daar heeft Prinses héél véél moeite mee. En zelfs DAN zou je toch niet zo onaardig tegen me hoeven doen... snifff....
Peas on earth!
Ooo maar X en P, jullie gaan elkaar binnenkort zien, of niet of niet? Spannend hoor! Eng! Leuk! Brrrr! En dan krijg je dat gezeur van die forumklanten er ook nog eens gratis bij!

Mailtje is gestuurd naar RP-jongeman, ik ben benieuwd hoe hij op dit soort acties reageert... Of ie het trekt of niet. Het lijkt me wel een eh, strikt mannetje.

We'll see. In ieder geval een beetje leven in de brouwerij

Groeten,

Puck (35 maar heel vaak ook 15)
Prinses gaat nu zwelgend in zelfmedelijden naar de oogarts...

Daag allemaal!
Peas on earth!
En wat spannend Vleer, zo'n spontane blikseminslag!

Hopen dat het een beetje werkbaar is
Vind dat Prinses zich erg aanstelt! Prinses is ZELF erg bijdehand richting XAN!

Prinses was ECHT een stuk leuker in 2006....
quote:Puck9 schreef op 09 januari 2008 @ 15:16:

Ooo maar X en P, jullie gaan elkaar binnenkort zien, of niet of niet? Spannend hoor! Eng! Leuk! Brrrr! En dan krijg je dat gezeur van die forumklanten er ook nog eens gratis bij!

Huh? Waar heb jij het over?
Weet zeker dat Xan dat niet kan weten, aangezien Xan prinses in 2006 nog niet kende!
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 09 januari 2008 @ 15:20:

Weet zeker dat Xan dat niet kan weten, aangezien Xan prinses in 2006 nog niet kende!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven