Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 9 januari 2008 om 14:48
woensdag 9 januari 2008 om 14:50
Collega hier heeft trouwens dit boek:
http://www.amerigo.nl/ow/astrologie/9069635402.html
Iedereen loopt hier dus de hele dag binnen om te kijken hoe zijn/haar relatie gedefinieerd wordt en of het kans van slagen heeft
http://www.amerigo.nl/ow/astrologie/9069635402.html
Iedereen loopt hier dus de hele dag binnen om te kijken hoe zijn/haar relatie gedefinieerd wordt en of het kans van slagen heeft
Peas on earth!
woensdag 9 januari 2008 om 14:51
quote:Miranda01 schreef op 09 januari 2008 @ 14:47:
Wat voor training?
Ohww en ik bedoelde Puck, geen idee waar ik becky vandaan haal.....zal de griep zijn.....pffff....... auauauaw.......zieliggggg
Ik heb Prinses een training aangeboden: " Hoe communiceer ik beter in een forum ". Ze wil die training érg graag...maar ik heb er weinig zin meer in zo....
Miran aan het ijlen? Koorts??? Becky= Puck Hmfff...
Wat voor training?
Ohww en ik bedoelde Puck, geen idee waar ik becky vandaan haal.....zal de griep zijn.....pffff....... auauauaw.......zieliggggg
Ik heb Prinses een training aangeboden: " Hoe communiceer ik beter in een forum ". Ze wil die training érg graag...maar ik heb er weinig zin meer in zo....
Miran aan het ijlen? Koorts??? Becky= Puck Hmfff...
woensdag 9 januari 2008 om 14:55
quote:Xander68 schreef op 09 januari 2008 @ 14:51:
Het lijkt erop dat Xan's realiteitsbesef enigszins is aangetast door het stoppen met roken. Ik neem aan dat alle forumlezers/-schrijvers kunnen teruglezen en kunnen zien dat er nooit gesproken is over een dergelijke training.
Wellicht is de onderliggende onbewuste grond voor deze uitspraak het feit dat Xan in wezen zelf een storende factor is door op betrekkingsniveau ondermijnende reacties te plaatsen \\:-)//
(gooit nu voor de zekerheid broodje met salami toch maar weg, want moet straks naar oogarts en is bang dat oogarts gillend wegrent )
Het lijkt erop dat Xan's realiteitsbesef enigszins is aangetast door het stoppen met roken. Ik neem aan dat alle forumlezers/-schrijvers kunnen teruglezen en kunnen zien dat er nooit gesproken is over een dergelijke training.
Wellicht is de onderliggende onbewuste grond voor deze uitspraak het feit dat Xan in wezen zelf een storende factor is door op betrekkingsniveau ondermijnende reacties te plaatsen \\:-)//
(gooit nu voor de zekerheid broodje met salami toch maar weg, want moet straks naar oogarts en is bang dat oogarts gillend wegrent )
Peas on earth!
woensdag 9 januari 2008 om 15:00
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 09 januari 2008 @ 14:55:
[...]
GAAAAP!!!!!!
Succes bij de oogarts...heb nu al medelijden met de goede man....slaat straks steil achterover van knoflook-damp Prinses
[...]
GAAAAP!!!!!!
Succes bij de oogarts...heb nu al medelijden met de goede man....slaat straks steil achterover van knoflook-damp Prinses
woensdag 9 januari 2008 om 15:15
woensdag 9 januari 2008 om 15:16
Ooo maar X en P, jullie gaan elkaar binnenkort zien, of niet of niet? Spannend hoor! Eng! Leuk! Brrrr! En dan krijg je dat gezeur van die forumklanten er ook nog eens gratis bij!
Mailtje is gestuurd naar RP-jongeman, ik ben benieuwd hoe hij op dit soort acties reageert... Of ie het trekt of niet. Het lijkt me wel een eh, strikt mannetje.
We'll see. In ieder geval een beetje leven in de brouwerij
Groeten,
Puck (35 maar heel vaak ook 15)
Mailtje is gestuurd naar RP-jongeman, ik ben benieuwd hoe hij op dit soort acties reageert... Of ie het trekt of niet. Het lijkt me wel een eh, strikt mannetje.
We'll see. In ieder geval een beetje leven in de brouwerij
Groeten,
Puck (35 maar heel vaak ook 15)