Mode & Beauty alle pijlers

Deze laarzen, klopt het dat?

15-04-2011 20:39 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Je deze laarsjes ook gewoon kan vinden in spanje op de markt? Ik vind deze laarsjes erg leuk, maar in NL worden ze voor 179,95 verkocht. Erg prijzig dus! Ik heb ergens gelezen dat het ook zo is dat je ze in spanje op de markt kan kopen. Laat ik nu over een maand naar Barcelona gaan een aantal dagen. Dan ga ik ze natuurlijk niet hier al in NL kopen. Wie weet of dit waar is en zo ja op welke markt?

Vind je ze echt leuk of denk je dat ze hot worden?
OMG
Ik vind het Eskimo boots uit de jaren 70 (zoek het lamaprintje....)
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
quote:zusenzoo schreef op 15 april 2011 @ 20:55:

Vind je ze echt leuk of denk je dat ze hot worden?Ik zag ze staan in een blad dus geen idee of ze "hot"worden, dat doet er ook niet toe voor mij. Ik vind het leuk model en extra leuk dat elk paar uniek is:)
Gecombineerd met een oranjes maillot/malliot en een ribfluwelen bruine overgooier ..........

Hot!
quote:Klonkje schreef op 15 april 2011 @ 20:58:

OMGWat heeft god hiermee te maken?
Ik vind ze leuk!! Succes met de zoektocht!
quote:Doperwt schreef op 15 april 2011 @ 21:03:

Ik vind ze leuk!! Succes met de zoektocht!Dankjewel Doperwt!
Koop voor mij ook een stel! Maat 37.
Ik vind ze ook leuk! Geen idee of je ze op een

Plaatselijke markt kan kopen, maar het zou me niet verbazen. En Barcelona......... Ik ben jaloers. Is voor mij echt de leukste stad in Europa.
Waarom dragen die modellen laarzen naar een zomerse picknick?
Heel veel plezier in Barca, overal zijn daar marktjes! Dus veel plezier en succes met struinen naar je laarzen! Hot of niet, ze zijn ig vrolijk!

Maar let op, ren niet al te enthousiast de zee in, zo brak ik mijn voet... er liggen daar uhh.. Errg grote stenen.. !
Ik vind het een hele leuke stijl dat bohemian chic/hippie-achtige van die laarzen met dat jurkje of dat shortje. Ik hoop dat je ze vindt voor een leuk prijsje.
Ik vind het idee ook heel grappig, maar krijg je niet enorme zweetvoeten in die schoenen?

Als je ze dan draagt zoals op de foto's, in de zomer met een lekker zonnetje en dan met sokken aan in je schoenen?
Ze heten Kiboots, komen uit Marokko, dus zouden bést in Spanje op de markt kunnen liggen. OOk leuk: De merknaam is Suzani, http://www.suzaniboots.net/ (Istanbul, ¤ 70,-)

http://www.artemisboots.com/ websites waar je hebberig van wordt!
Ik vind ze ook gewelidig, ben er voor aan het sparen.

Ik zal de foto vandaag eens aan belende laten zien die al jaren elke jaar naar Spanje (omgeving Barcelona) gaan.
In Barcelona heb ik ze nog nooit gezien. Dit soort laarzen wordt meer in Zuid-Spanje verkocht.
quote:lieveli schreef op 15 april 2011 @ 21:49:

Heel veel plezier in Barca, overal zijn daar marktjes! Dus veel plezier en succes met struinen naar je laarzen! Hot of niet, ze zijn ig vrolijk!

Maar let op, ren niet al te enthousiast de zee in, zo brak ik mijn voet... er liggen daar uhh.. Errg grote stenen.. !Oew, thanks voor de tip! Zit nu thuis met een andere botbreuk! 1 in de 20 jaar is wel genoeg haha
quote:Ikbenanoniem schreef op 15 april 2011 @ 21:46:

Waarom dragen die modellen laarzen naar een zomerse picknick?Omdat ze de volgende dag gaan vissen en op deze manier maden kweken?
quote:bommi schreef op 16 april 2011 @ 08:46:

In Barcelona heb ik ze nog nooit gezien. Dit soort laarzen wordt meer in Zuid-Spanje verkocht.Ok, dankjewel . Ik ga dit jaar ook nog naar Moraira. ( tussen Valencia en Alicante. Wellicht hebben ze ze daar op de markt. Is indd wat zuidelijker dan Barcelona!
quote:Bokito schreef op 15 april 2011 @ 22:03:

Ik vind het idee ook heel grappig, maar krijg je niet enorme zweetvoeten in die schoenen?

Als je ze dan draagt zoals op de foto's, in de zomer met een lekker zonnetje en dan met sokken aan in je schoenen?Ik vind ze zelf leuker voor de lente herfst. Zomer loop ik alleen op leuke slippertjes. Ga niet met warm weer met laarzen lopen ;)
Ik was op mallorca vorig jaar en daar heb ik ze niet gezien..
Leuk! Vooral in combinatie met die witte jurk op de laatste foto! Ik hoop dat je ze vindt! Geef je dat hier dan ook even door? Ik ga nml. over een paar maandjes ook naar Barca;-)
quote:Suy schreef op 16 april 2011 @ 11:09:

Leuk! Vooral in combinatie met die witte jurk op de laatste foto! Ik hoop dat je ze vindt! Geef je dat hier dan ook even door? Ik ga nml. over een paar maandjes ook naar Barca;-)Tuurlijk laat ik het jullie weten! ik heb ze overigens op marktplaats gevonden voor 150 euro. En die zijn niet van Kiboots. Dus ze bestaan wel! Alleen waar kunnen wij ze kopen? Behalve in Marokko?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven