Tips nodig
maandag 18 april 2011 om 10:40
maandag 18 april 2011 om 10:45
Een legging bij dit setje zal niet mooi staan.
Sowieso vind ik een legging dragen naar een huwelijk niet gepast.
Ik zou een niet opvallende panty dragen (Oroblu, het soort waarbij het lijkt alsof je niets draagt en je benen een licht bruin kleurtje krijgen).
Of kousen eronder dragen of blote benen.
Maar nogmaals geen legging!
Sowieso vind ik een legging dragen naar een huwelijk niet gepast.
Ik zou een niet opvallende panty dragen (Oroblu, het soort waarbij het lijkt alsof je niets draagt en je benen een licht bruin kleurtje krijgen).
Of kousen eronder dragen of blote benen.
Maar nogmaals geen legging!
maandag 18 april 2011 om 10:54
Is dit het jurkje van de foto?? Nooit een legging onder doen, dat staat echt niet. Ik had september 2009 een trouwerij, ik was getuige. Ik had een heel leuk jurkje en eigenlijk zijn mijn benen (door spataders) niet mooi zonder legging (wel de vorm, maar die aders...). Ik heb toen een kuurtje bij de zonnebank genomen, zodat ze in elk geval een beetje bruin waren. Maar geen legging dus...
maandag 18 april 2011 om 11:03
Nee, ik dacht zelf ook dat een legging niet zou gaan staan (had t nog niet geprobeerd) maar omdat het misschien wat aan de frisse kant zou zijn, had ik weinig zin om kou te gaan leiden
http://www.leballon.nl/im ... lon-grijze-blink-pump.jpg
deze schoen heb ik erbij! Ik vind t best lastig, omdat ik zelf wel wat lang ben (1,76 cm) maar dan ga ik eens een mooie panty uitzoeken =)
http://www.leballon.nl/im ... lon-grijze-blink-pump.jpg
deze schoen heb ik erbij! Ik vind t best lastig, omdat ik zelf wel wat lang ben (1,76 cm) maar dan ga ik eens een mooie panty uitzoeken =)
dinsdag 19 april 2011 om 16:08
quote:Primabella schreef op 18 april 2011 @ 12:23:
Je hebt geluk, want het wordt de komende 2 weken mooi weer dus hopelijk niet al te fris in je panty..Zag dat het op Ameland volgende week al kouder wordt, 14 graden, dus denk dat het de week erop niet veel warmer zou zijn.. Iemand voor de zekerheid dan tips waar ik een goedkoper jurkje kan vinden (die eventueel wel warmer zit dan deze haha)
Je hebt geluk, want het wordt de komende 2 weken mooi weer dus hopelijk niet al te fris in je panty..Zag dat het op Ameland volgende week al kouder wordt, 14 graden, dus denk dat het de week erop niet veel warmer zou zijn.. Iemand voor de zekerheid dan tips waar ik een goedkoper jurkje kan vinden (die eventueel wel warmer zit dan deze haha)