3000+ deel 84....

17-04-2011 21:01 3011 berichten
The story continues!!

Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden

Na 3 posts ben je officieel lid....

de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!

Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
He Mar, wat vervelend,
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 'm nog steeds niet gemaild dat zijn profieltekst niet klopt Min, goed he?

Maar oooww wat moet ik me inhouden

Verwekkert mag je van mij ook op marktplaats zetten hoor.

Op de echte dan.
quote:marmul schreef op 19 april 2011 @ 23:18:

....Komt het door die fijne opmerking van gisteren?
quote:mamalief schreef op 19 april 2011 @ 23:20:

Ik heb 'm nog steeds niet gemaild dat zijn profieltekst niet klopt Min, goed he?

Maar oooww wat moet ik me inhouden

Verwekkert mag je van mij ook op marktplaats zetten hoor.

Op de echte dan.Hij vindt zichzelf heel sielug, alles ligt aan de vrouwen, hij drinkt teveel, werkt nauwelijks tot niet en was ooit knap. Hebben?
quote:_minny schreef op 19 april 2011 @ 23:20:

[...]

Komt het door die fijne opmerking van gisteren?als je het over het instoppen hebt, ja
a docter a day keeps the apple away
quote:_minny schreef op 19 april 2011 @ 23:21:

[...]

Hij vindt zichzelf heel sielug, alles ligt aan de vrouwen, hij drinkt teveel, werkt nauwelijks tot niet en was ooit knap. Hebben?Nee dankje.
Kun je hem niet op het prikbord zetten, Minny?
quote:marmul schreef op 19 april 2011 @ 23:23:

[...]

ja

Kut.

Ik was al pissig om die opmerking juist daarom.
quote:mamalief schreef op 19 april 2011 @ 23:24:

[...]

Kut.

Ik was al pissig om die opmerking juist daarom.t was "gelukkig" (in hoevere is het geluk) niet mijn vader, t was mijn opa
Dat is dan echt verdomde klote Marmul... Shit...hoe één zo'n nare opmerking je kan raken he? En dan nog wel uit het toetsenbord van iemand waar je verder niks mee te maken hebt, en wil hebben (neem ik ff voor het gemak aan). Kan helaas niks bedenken wat ik kan zeggen waardoor je je beter voelt...sorry...ben een beetje nutteloos met dat soort dingen vrees ik....
t is zeker klote

ik heb er tot deze week nooit met iemand over gepraat

mijn ouders weten het nog niet eens

maar bedankt voor de knuffels
quote:mamalief schreef op 19 april 2011 @ 23:24:

[...]

Kut.

Ik was al pissig om die opmerking juist daarom.Ik wist niet wie erdoor geraakt ging worden, maar dát het iemand ging raken leek me onvermijdelijk...wou nu dat ik me op dat moment niet ingehouden had...want stiekem kwam het stoom me uit de oren ook al raakte het mij niet echt persoonlijk. Bah...nare mensen...
Mar, nu valt bij mij het kwartje, wat vreselijk, ik weet ook niet echt wat ik moet zeggen/posten.

Heb je wel mensen om je heen die je kunt bellen eventueel wanneer je er over wilt praten?

Wat mankeert zo'n bitch ook om zoiets laags te posten op dat topic!
Ze wou mij raken, maar het stuiterde zo van mij af op iemand anders (misschien wel meer dan 1) en daar baal ik gruwelijk van. Onvoorstelbaar dat iemand zoiets uberhaupt kan zeggen...
er zijn twee vrienden die het weten die er eigenlijk altijd wel zijn voor mij.

Langzaam aan leer ik erover praten maar het is moeilijk. Ik heb het jarenlang weggestopt maar door verschillende dingen de afgelopen tijd komt het omhoog.

Pop weet het ook, en heeft me tips gegeven
Fijn dat je wel mensen hebt om mee te praten Marmul, en dat je ook aan Pop steun hebt. Volgens mij heb je aan Pop een heel erg goeie
Mar, erover praten wanneer het je dwars zit werkt het best
praten helpt zeker wel, en pop is zeker een goeie daarvoor

Alleen weet ik niet hoe ik nu verder moet, het hangt in mijn hoofd, morgen ga ik informatie vragen bij de huisarts
quote:_minny schreef op 19 april 2011 @ 23:33:

Ze wou mij raken, maar het stuiterde zo van mij af op iemand anders (misschien wel meer dan 1) en daar baal ik gruwelijk van. Onvoorstelbaar dat iemand zoiets uberhaupt kan zeggen...

Ja, ik heb het topic vluchtig doorgelezen en kwam het tegen. Té idioot voor woorden.

Waarom is dat eigenlijk niet weggehaald door een moderator. Vroeger kwamen ze pas en te onpas en nu schitteren ze in afwezigheid.
Praten met iemand die niet dicht bij je staat kan heel erg helpen denk ik. Goed dat je ermee aan de slag gaat ipv het te negeren.
quote:Vilma schreef op 19 april 2011 @ 23:39:

[...]

Ja, ik heb het topic vluchtig doorgelezen en kwam het tegen. Té idioot voor woorden.

Waarom is dat eigenlijk niet weggehaald door een moderator. Vroeger kwamen ze pas en te onpas en nu schitteren ze in afwezigheid.

ze negeren mij nog steeds in het mod-topic en ga toch het toverstafje gebruiken bij die post. gewoon omdat ik er dan iets aan doe!

ik mis luun nog steeds hier
quote:marmul schreef op 19 april 2011 @ 23:38:

praten helpt zeker wel, en pop is zeker een goeie daarvoor

Alleen weet ik niet hoe ik nu verder moet, het hangt in mijn hoofd, morgen ga ik informatie vragen bij de huisartsGoedzo
Ik heb nog niet veel gemerkt van de Mods hier, maar dat vind ik meestal wel zo prettig eigenlijk.
Ik mis Luun ook, zou het er iets mee te maken kunnen hebben dat ze op Kreta zit, en die aardbeving toen?

Ik weet niet hoe Grieks internet eruit ziet, maar als die een tikkie slechter is dan onze KPN.....
quote:_minny schreef op 19 april 2011 @ 23:40:

Praten met iemand die niet dicht bij je staat kan heel erg helpen denk ik. Goed dat je ermee aan de slag gaat ipv het te negeren.

ik denk het ook, maar ik vind het heel eng

Hoe kan ik nou zoiets uitleggen aan iemand

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven