3000+ deel 84....
zondag 17 april 2011 om 21:01
The story continues!!
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
woensdag 20 april 2011 om 14:25
woensdag 20 april 2011 om 14:27
woensdag 20 april 2011 om 14:36
woensdag 20 april 2011 om 14:38
quote:_minny schreef op 20 april 2011 @ 14:36:
[...]
Terug gaan in de tijd en dan tegen jezelf zeggen "Niet doen!" en dat jij het dan ook niet doet want je luistert braaf naar jezelf weet je hoe vaak ik dat dan moet denken?
Overigens wilde ik nou juist minder braaf naar mezelf luisteren
[...]
Terug gaan in de tijd en dan tegen jezelf zeggen "Niet doen!" en dat jij het dan ook niet doet want je luistert braaf naar jezelf weet je hoe vaak ik dat dan moet denken?
Overigens wilde ik nou juist minder braaf naar mezelf luisteren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 20 april 2011 om 15:15
Zat ik lekker in de zon, word ik gebeld door MMM (mooie Meester M) dat ik met spoed een aantal pagina's voor de schoolkrant moet maken.
Ik snel wat maken, knippen, plakken, zou het printen, nieuwe printer installeren, lukt niet, mopperdemopper, lukt wel, klaar!
Niet dus, papier op!
Eerst naar de winkel dus
Oh enne
Ook nog es.
Ik snel wat maken, knippen, plakken, zou het printen, nieuwe printer installeren, lukt niet, mopperdemopper, lukt wel, klaar!
Niet dus, papier op!
Eerst naar de winkel dus
Oh enne
Ook nog es.
woensdag 20 april 2011 om 15:29