3000+ deel 84....

17-04-2011 21:01 3011 berichten
The story continues!!

Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden

Na 3 posts ben je officieel lid....

de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!

Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Alle reacties Link kopieren
Appel ben je er nog? dan zet ik hem nog een keer neer
(was effekes op de boerderie)
Hoi Anne.

Leuk, nieuwe spullen voor je huisje aanschaffen. Als je twijfelt plemp je het hier maar neer, helpen wij je wel.
Moos, hoe beviel het werken weer na je vakantie? Zit je alweer in je ritme?
Ik ga zo maar een dvdeetje kijken "precious" ken iemand die?
Nope ken wel een liedje dat zo heet.
Ik fietste van winkel naar bouwmarkt naar ouders.. lekker veel buiten geweest dus.

En vanavond werd er door mams voor mij gekookt. luxe he!
quote:Vilma schreef op 20 april 2011 @ 21:35:

Ik ga zo maar een dvdeetje kijken "precious" ken iemand die?Nope, waar gaat 't over?
ik ben er pop!
quote:Gravinnetje schreef op 20 april 2011 @ 21:35:

Moos, hoe beviel het werken weer na je vakantie? Zit je alweer in je ritme?

Nee. Daarom hebben we al weer geboekt voor 18 mei. Heb het nog maar niet gezegd op mijn werk

Ik werk veel deze week, collega is met vakantie.
quote:Ananya schreef op 20 april 2011 @ 21:38:

[...]

Nope, waar gaat 't over?Een zielig meisje met duidelijk overgewicht zag ik op de cover en Mariaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Ketchup speelt er ook in, dat is dan wel weer wat minder, hopelijk gaat ze er niet in zingen.
Vil, schijnt wel een hele goede te zijn.
Lekker zeg! Zelfde land? En wat snel al. Hoe lang ga je dan?
quote:Vilma schreef op 20 april 2011 @ 21:40:

[...]

Een zielig meisje met duidelijk overgewicht zag ik op de cover en Mariaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Ketchup speelt er ook in, dat is dan wel weer wat minder, hopelijk gaat ze er niet in zingen.Pfff inderdaad. Dat zou erg zijn. Zou mij de zin benemen verder te kijken.
Weten jullie nog mijn palavar over de MP3 speler ?

Nou ik heb mijn Ipod touch en ik ben helemaal verliefd

Staat al helemaal vol met boeken en muziek....

En nu ga ik de Kindle (ebook reader) kopen
Nee Vil die ken ik niet.
Vil, ik heb er wel stukjes van gezien bij Oprah
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
In 1987 is Claireece Precious Jones 16 jaar oud. Ze is een zwart meisje dat lijdt aan overgewicht en een analfabeet is. Ze woont samen met haar moeder Mary, een disfunctionele huisvrouw, in Harlem. Precious werd al twee keer door haar vader Carl bezwangerd en ook haar moeder maakt misbruik van haar. Bovendien wordt ze van school gestuurd omdat ze zwanger is van haar tweede kind.

Om aan alle ellende te ontsnappen, duikt ze onder in een fantasiewereld. Ze beeldt zich een nieuwe, betere wereld in. Zo praat ze met foto's die tot leven komen in haar hoofd. Wanneer ze uiteindelijk in een nieuwe school beland, krijgt haar leven een nieuwe duw in de rug. Haar leerkracht, juffrouw Blu Rain, is erg lief voor haar, net als de sociale medewerkster Weiss. Maar dan moet Precious bevallen. Haar pasgeboren zoon krijgt de naam Abdul. Haar zoon geeft haar leven meer betekenis en dus besluit ze niet langer samen te wonen met haar moeder. Ze vlucht en vindt onderdak in haar klaslokaal.

Later verneemt Precious dat haar vader gestorven is aan aids. Zelf is ze ook besmet met het HIV. Toch besluit ze de moed niet op te geven. Want ze wil absoluut een beter leven.
Vin, man wil nergens anders meer heen ivm de onderwaterwereld van de Rode Zee. We gaan wel naar een andere gebied, 8 dagen.
Oh wacht dat is dat donkere meisje toch? Moet een goede film zijn!
quote:Ananya schreef op 20 april 2011 @ 21:41:

.....

En nu ga ik de Kindle (ebook reader) kopen Zo'n goede uitvinding een e-reader.
quote:Vilma schreef op 20 april 2011 @ 21:40:

[...]

Een zielig meisje met duidelijk overgewicht zag ik op de cover en Mariaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Ketchup speelt er ook in, dat is dan wel weer wat minder, hopelijk gaat ze er niet in zingen.Geen flauw idee wie dat is, maarre have fun....

laatste keer voor Appeltje!
Sorry, het is dus een heel naar verhaal en ik wilde het wissen maar dat lukt niet 1 2 3.
Ananya Ik ben nu ook aan het kijken naar welke mp3 speler ik kan aanschaffen. Ipod bevalt goed?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven